Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli omituisesta suhteesta sairaaksi osoittautuneen ihmisen kanssa?

Vierailija
18.07.2016 |

Vuoristoratamainen suhde, lopussa ilmeni että kyseessä robottimainen tunteettomaksi lääkitty ihmisen kuori joka vain miellytti, näytteli ja teeskenteli. Rakensi järisyttävän huumaavat kulissit ja lopuksi täysin kylmästi kohteli kuin arvotonta roskaa. Kuin kone koko tyyppi.

Tuntuu jotenkin paljon pahemmalta kuin jos suhde olisi päättynyt normaalisti terveen ihmisen kanssa. Nyt mikään ei ollut totta, kaikki ihanatkin hetket olivat kuin omaa mielikuvitusta. Kuin olisi harrastanut seksiä jossain simulaattorissa virtuaali-ihmisen kanssa. :( Olo on niin likainen ja tyhjä. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että tiedostaa, että se ihminen oli aivan hajalla itsensä kanssa. Sinun Kokemäki tunteet olivat aitoja, sitä ei mikään muuta.

Vierailija
2/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemäki :D Olen menossa sinne tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettet sinä ole tehnyt mitään virhettä.

Normaali ihminen tuntee ja luottaa. Ei ole sinun vikasi, että toinen ei toiminut niin.

Vierailija
4/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sama muutama vuosi sitten. Aika auttaa.

Vierailija
5/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemäki :D Olen menossa sinne tänään.

Joo, kiva kun tabletti muuttaa sanoja! Siinä piti lukea " kokemasi".

Vierailija
6/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun tungen ketjuun, mutta mietin itse ihan samaa.

Kaikki hauskat ja mukavat hetket romuttuivat 'sairaskohtauksen' iskiessä, jolloin hänen ilmeisesti todellinen luontonsa otti vallan. Muuten kaikin puolin ihana, mutta kun sille päälle sattui teki ihan mitä vaan törkeyksiä.

Menee yli ymmärryksen. Muttei ymmärtäminen kai olekaan se ratkaisu miten suhteesta pääsee eroon??

Vierailija
7/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI <3

Vierailija
8/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Itse skippasin juuri maailman epäluuloisimman todella oudon suhteen. Ja koska meni hermot, mies päätteli että minä olen ahdistunut, hänessä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
9/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tunnen myös itseinhoa tästä tuskasta koska enhän ole mitään menettänyt kun ei minulla koskaan oikeasti mitään ollutkaan. Silti suren ja suren. Näitä tapauksia ei voi edes tunnistaa ajoissa kun ovat kaikin puolin ihan perus-playerin vastakohtia. Toimivat samoin vaikka syy on eri. En uskalla ikinä enää rakastua.

Ap

Vierailija
10/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up