Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut miehiltä huomiota baarissa eilen!

Vierailija
17.07.2016 |

Jännä homma. Kun valitetaan että jäädään ilman naista, mutta sitten ei kuitenkaan kukaan tule edes juttelemaan. Pitäkää tunkkinne.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt kun ns. Hyvän näköiset naiset ei ikinä löydä miestä?

Vika on ihan varmasti itsessä.

Tunnen erään naisen mikä ei ole millään asteikolla hyvän näköinen, tumma, huono iho, omena vartaloinen plösö, persjalkainen, sen ulkonäöstä on hyvin vaikea keksiä mitään positiivista sanottavaa, ei osaa meikata tai huonon rasvaisen ihon takia näyttää hirveälle, isot tissit on kyllä.

Tuskin kuitenkaan siitä pelkästään johtuu että sen ympärillä pyörii aina miehiä, viikonloppuna junassa joku mies tuli ravintolavaunussa pokaamaan sitä heti kun pääsi pöytään, seuraavana iltana paikallisessa kuppilassa missä ei ole ikinä ennen käynyt pyöri miehiä kuin kärpäsparvi sen kimpussa ei tarvinnut ostaa mitään juotavaakaan.

On ollut useamman kerran naimisissa, vääntänyt monta lasta ym.

Monien miesten rima on todella alhaalla.Nainen luettelee miehestä 5-25 ominaisuutta joita pitää olla, mutta kun kysyt Anterolta mikä Ullassa sytyttää, niin vastaus on tissit.No sitten vaan lapsia tekemään.Kiinnitä enemmän huomiota vaikka kuukauden verran kauppakeskuksissa yms paikoissa pariskuntiin.Miehet ovat monesti ihan normaalia tavaraa kropaltaan/naamaltaan, mutta nainen vieressä voi olla kävelevä lannoitemainos/syöttösika.

Vierailija
42/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole koskaan tultu baarissa iskemään vaikka olin ainakin nuorempana hoikka ja nätti. Epäilen että luonteeni häiriintyneisyys näkyy minusta jotenkin ulospäin..en pidä itsestäni enkä elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen baarissa, mutta naiset eivät huomioineet minua.Suomalainen nainen on todella todella tyly!

Vierailija
44/45 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aika itsetuhoinen idea lähteä naisporukan naista lähestymään. Sit kun joukossa tyhmyys tiivistyy, niin kohtelukin on aika tylyä.

Vierailija
45/45 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan ole koskaan tultu baarissa iskemään vaikka olin ainakin nuorempana hoikka ja nätti. Epäilen että luonteeni häiriintyneisyys näkyy minusta jotenkin ulospäin..en pidä itsestäni enkä elämästäni.

Joillain naisilla perusilme on aika tylyn lloinen, ihan kuin ne olis vihaisia. Sellasia naisia ei oikein tee mieli lähestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän