Eipä tullut miehiltä huomiota baarissa eilen!
Jännä homma. Kun valitetaan että jäädään ilman naista, mutta sitten ei kuitenkaan kukaan tule edes juttelemaan. Pitäkää tunkkinne.
Kommentit (45)
Ei muakaan ole koskaan tultu baarissa iskemään vaikka olin ainakin nuorempana hoikka ja nätti. Epäilen että luonteeni häiriintyneisyys näkyy minusta jotenkin ulospäin..en pidä itsestäni enkä elämästäni.
Kävin eilen baarissa, mutta naiset eivät huomioineet minua.Suomalainen nainen on todella todella tyly!
Ois aika itsetuhoinen idea lähteä naisporukan naista lähestymään. Sit kun joukossa tyhmyys tiivistyy, niin kohtelukin on aika tylyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan ole koskaan tultu baarissa iskemään vaikka olin ainakin nuorempana hoikka ja nätti. Epäilen että luonteeni häiriintyneisyys näkyy minusta jotenkin ulospäin..en pidä itsestäni enkä elämästäni.
Joillain naisilla perusilme on aika tylyn lloinen, ihan kuin ne olis vihaisia. Sellasia naisia ei oikein tee mieli lähestyä.
Monien miesten rima on todella alhaalla.Nainen luettelee miehestä 5-25 ominaisuutta joita pitää olla, mutta kun kysyt Anterolta mikä Ullassa sytyttää, niin vastaus on tissit.No sitten vaan lapsia tekemään.Kiinnitä enemmän huomiota vaikka kuukauden verran kauppakeskuksissa yms paikoissa pariskuntiin.Miehet ovat monesti ihan normaalia tavaraa kropaltaan/naamaltaan, mutta nainen vieressä voi olla kävelevä lannoitemainos/syöttösika.