Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut miehiltä huomiota baarissa eilen!

Vierailija
17.07.2016 |

Jännä homma. Kun valitetaan että jäädään ilman naista, mutta sitten ei kuitenkaan kukaan tule edes juttelemaan. Pitäkää tunkkinne.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellekko kiinnostavalle miehelle ostit drinkkejä tai ruusuja?

Vierailija
22/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on rohkeutta lähestyä naisporukkaa, hän joko valitsee parhaan tai sitten toiseksi parhaan. Jos valitsee toiseksi parhaan, hän ei yritä tätä vaan yrittää selvittää, miten se paras kaadettaisiin. Näin täällä meillä asiat menevät. Et tainnut olla se tavoitettavin. Yksin on parempi yrittää, jos ei ole porukan paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä syyttää itseäsi kun itse et tehnyt mitään asian eteen. Mene sinä juttelemaan miehille! Kyllä minä ainakin arvostaisin jos nainen tulisi minulle juttelemaan :)

Oikeasti minulla oli hauska ilta eilen kahden ystävän kanssa, ja vasta loppu illasta aloin miettiä että eipä kukaan avannut keskustelua kanssani tai vaihtanut edes katseita. Olin iloinen, oma itseni. Ystävilleni tullaan kyllä puhumaan, minulle ei. Ap. 

Oletko kilttinainen? :D

Kaikkein säälittävintä on nähdä kyseiset sanat yhteen kirjoitettuina eli kilttimies-versio. 

Vierailija
24/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä syyttää itseäsi kun itse et tehnyt mitään asian eteen. Mene sinä juttelemaan miehille! Kyllä minä ainakin arvostaisin jos nainen tulisi minulle juttelemaan :)

Oikeasti minulla oli hauska ilta eilen kahden ystävän kanssa, ja vasta loppu illasta aloin miettiä että eipä kukaan avannut keskustelua kanssani tai vaihtanut edes katseita. Olin iloinen, oma itseni. Ystävilleni tullaan kyllä puhumaan, minulle ei. Ap. 

Minulla on aina ollut sama. Ystäviä pokattu vasemmalta ja oikealta, mutta minä olen ollut kuin ilmaa. En ole ruma, mutten kauniskaan, ja normaalipainoinen jos sillä on jotain merkitystä. Kerran yksi mies tokaisi minulle, että olen älykkään näköinen, mikä ilmeisesti tarkoittaa samaa kuin ruma tai epäviehättävä. Eikä tulisi mieleenkään mennä itse jututtamaan ketään, kun kukaan ei selvästikään ole pätkääkään kiinnostunut. 

Vierailija
25/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme on, että äijät ei todellakaan helposti aloita keskustelua. Se tuoppi siinä vieressä on niin rakas! Ite pitää keskustelutkin aloittaa. Huvittavinta on toisten defenssi, että enpäs taida antaakaan. Vaikkei silmä vilku enkä oo tippaakaan kiinnostunut. Missä on miesten tunneäly? Baarissa yksinkään olevat naiset ei oo mitään seksinvonkaajia, että älkäähän asettuko jalustalle siellä senkin pikku neidit(äijät).

Miksi sitten edes menet baariin yksin jos et ole seuraa hakemassa?

Nollata kuupan, vetää karaokessa. Eikös ole ihmeellistä, häh? Siks jutustelen niitä näitä, ja miehet suhtautuu että siis sänkyseuraa vailla, jaahas! Apua!

Vierailija
26/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me voida tietää, että juuri minä olen riittävän tasokas, joten olen tehnyt päätöksen että en lähesty enää naisia, muutenhan homma on seksuaalista häirintää ja leimaatte meidät pervoiksi ja raiskaajiksi, ehkä yllytätte jonkun miehen meidän kimppuumme tai poken vain koska sanoimme moi.

Me miehet emme voi lähestyä sillä jos lähestyminen tulee väärältä mieheltä on se väärin, koska emme ole ajatustenlukijoita on parempi ettemme lähesty teitä naisia ollenkaan. Juotte vain yksin siideriä ja istutte koko illan yksin, kun kukaan ei sano teille sanaakaan ette voi itkeä ja valittaa joka paikassa kuinka kauheita me miehet olemme ja kuinka me ällötämme teitä.

Vierailija
27/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut sama. Ystäviä pokattu vasemmalta ja oikealta, mutta minä olen ollut kuin ilmaa. En ole ruma, mutten kauniskaan, ja normaalipainoinen jos sillä on jotain merkitystä. Kerran yksi mies tokaisi minulle, että olen älykkään näköinen, mikä ilmeisesti tarkoittaa samaa kuin ruma tai epäviehättävä. Eikä tulisi mieleenkään mennä itse jututtamaan ketään, kun kukaan ei selvästikään ole pätkääkään kiinnostunut. 

Jos et ole ruma etkä lihava, niin syy on jossain muussa. Kuitenkin siihen on varmasti olemassa jokin syy, miksi kavereitasi tullaan iskemään mutta sinua ei. Ja se syy löytyy sinusta itsestäsi. Koitapas vaikka kysyäistä niiltä kavereiltasi, että mistä moinen voisi johtua.

Vierailija
28/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ujo mies, enkä helposti ota kontaktia, mutta kun tunnen saaneeni luvan keskustelulle, niin kyllä minun kanssa on helppo viihtyä pieni tovi. Mikä tahansa avaus naisen puolesta on siis iso apu. Jos siis näet minut baarissa ja vaikutan kiinnostavalta, niin hankkiudu baaritiskin jonoon samaan aikaan ja kysy vaikka tiedänkö miltä joku paikan olut/siideri/punaviini tms. maistuu. Se on riittävästi, että saadaan keskustelu käyntiin. Olen pahoillani, mutta minulla on irrationaalinen tunne, että minun ei ole lupa tehdä vastaavaa aloitusta.

29/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kairaavat nettideittejä siihen tahtiin, ettei ilmaisia juomia ole enään kauheasti tarjolla.Seuraavaksi meidän pitää laillistaa seksin myyminen ja kaikki miehet ovat säkit tyhjinä lauantaina sporttibaarissa katsomassa jalkapalloa.Täten naiset voivat keskittyä itseensä omien kaverien kanssa.

Laillistaa? Mistä saakka se on ollut laitonta?

Voi reppana! Uho on kova mutta sen vertaa ei ole tietoa saati kokemusta, että tietäisit, että seksiä saa myydä ja ostaa ihan vapaasti (muilta kuin alaikäisiltä ja parituksen uhreilta).

30/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Hellä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kairaavat nettideittejä siihen tahtiin, ettei ilmaisia juomia ole enään kauheasti tarjolla.Seuraavaksi meidän pitää laillistaa seksin myyminen ja kaikki miehet ovat säkit tyhjinä lauantaina sporttibaarissa katsomassa jalkapalloa.Täten naiset voivat keskittyä itseensä omien kaverien kanssa.

Voi reppana! Uho on kova mutta sen vertaa ei ole tietoa saati kokemusta, että tietäisit, että seksiä saa myydä ja ostaa ihan vapaasti (muilta kuin alaikäisiltä ja parituksen uhreilta).

P.S. Kuinkahan moni seksiä oikeasti ostava mies on jättänyt sitä muutenkaan ostamatta siksi, että on laitonta tavata esimerkiksi opiskelijatyttö seksin merkeissä ja sujauttaa hänelle seteli mukavan hetken päätteeksi? Vain lassukat uhoavat naisvaltaisilla keskustelupalstoilla että "kyllä minä niin seksiä ostaisin ja omia teitäni kulkisin, jos Suomen laki sen vain sallisi!" :-DDD

Vierailija
31/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt, AP.

Me miehethän valitamme sitä että naiset EIVÄT TEE ALOITTEITA, eli eivät baarissakaan uskalla tulla iskemään.

Kyllä minäkin varmaan jonkun naisen saisin jos vaan jaksaisin illasta toiseen tehdä aloitteita baareissa ja/tai yökerhoissa, mutta eipä kiinnosta enää naiset jotka vaan istuvat siellä tuolillaan ja odottavat miehen tekevän aloitteen.........jatkossa kiinnostun naisesta vasta sitten jos nainen ensin jollakin lailla osoittaa olevansa kiinnostunut minusta.  Minusta meillä miehillä on oikeus tehdä näin, kun niin paljon enemmän olemme keskimäärin tehneet aloitteita kuin naiset....ja usein olemme vielä saaneet pakit.

Jos otsikon aloittaja olisi lähestynyt itse jotain kivaa miestä siellä baarissa, niin varmaan olisit saanut seuraa, joten turhaan valitat täällä.

Onhan se jo useaan otteeseen todettu lukuisissa paikoissa, että naisella on parempi mahdollisuus löytää kunnon kumppanikin jos hän tekee itse aloitteen (eli päättää kenen kanssa haluaisi päästä tekemään lähempää tuttavuutta) kuin että nainen vain odottaa että mies tulee juttelemaan ja toivoo että kävisi vielä niin hyvin että kyseinen mies olisi oikea laatuyksilö.  Todennäköisyys on suuri, että se aloitteen tekevä mies on joku juoppo.

Vierailija
32/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää edes lähestyä naisia baareissa. Mitä järkeä mennä nolaamaan itsensä kun takuu varmasti saa pakit. Naiset kun on tehneet hyvin selväksi että heitä kiinnostaa vain alfamiesten huomio. Keskitynkin nykyään baarissa olennaiseen eli juomiseen.

Vierailija
33/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme on, että äijät ei todellakaan helposti aloita keskustelua. Se tuoppi siinä vieressä on niin rakas! Ite pitää keskustelutkin aloittaa. Huvittavinta on toisten defenssi, että enpäs taida antaakaan. Vaikkei silmä vilku enkä oo tippaakaan kiinnostunut. Missä on miesten tunneäly? Baarissa yksinkään olevat naiset ei oo mitään seksinvonkaajia, että älkäähän asettuko jalustalle siellä senkin pikku neidit(äijät).

Kalja ei valehtele tai vaadi liikoja, eritoten prinsessasyndroomaisiin naisiin verrattuna. Keppana on aina keppana ja se saa hyvälle tuulelle, se lohduttaa ja ymmärtää.

Alkoholistisyndroomaisilta ei sen kummempaa vaaditakaan. Katselkaa ihan rauhassa maailmanmenoa tuopinpohjan läpi. Eli lepo vaan, sanan kaikissa merkityksissä!

Vierailija
34/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja ei valehtele tai vaadi liikoja, eritoten prinsessasyndroomaisiin naisiin verrattuna. Keppana on aina keppana ja se saa hyvälle tuulelle, se lohduttaa ja ymmärtää.

Alkoholistisyndroomaisilta ei sen kummempaa vaaditakaan. Katselkaa ihan rauhassa maailmanmenoa tuopinpohjan läpi. Eli lepo vaan, sanan kaikissa merkityksissä!

Parempaa elämää sekin on kuin olla teidän naisten jatkuvan halveksunnan ja muun kusipäisyyden kohteina.

Vierailija
35/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuva minkä näköinen pirkko huutelee.

Epäilen että olet joku hapannaama ja mun mielestä asian todistaa se että kavereita lähestytään mutta sinua ei.

Vierailija
36/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen ihmetellyt kun ns. Hyvän näköiset naiset ei ikinä löydä miestä?

Vika on ihan varmasti itsessä.

Tunnen erään naisen mikä ei ole millään asteikolla hyvän näköinen, tumma, huono iho, omena vartaloinen plösö, persjalkainen, sen ulkonäöstä on hyvin vaikea keksiä mitään positiivista sanottavaa, ei osaa meikata tai huonon rasvaisen ihon takia näyttää hirveälle, isot tissit on kyllä.

Tuskin kuitenkaan siitä pelkästään johtuu että sen ympärillä pyörii aina miehiä, viikonloppuna junassa joku mies tuli ravintolavaunussa pokaamaan sitä heti kun pääsi pöytään, seuraavana iltana paikallisessa kuppilassa missä ei ole ikinä ennen käynyt pyöri miehiä kuin kärpäsparvi sen kimpussa ei tarvinnut ostaa mitään juotavaakaan.

On ollut useamman kerran naimisissa, vääntänyt monta lasta ym.

Vierailija
37/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruutesi paistaa läpi ja se jos mikä, on luotaantyöntävää.

Vierailija
38/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikait nyt kukaan mies niin hullu ole, että uskaltaa/viitsii mennä johonkin naisporukkaan? Tai siis kyllä varmaan ne parhaimmat lava-autotaiteilijat ovat, mutta meistä taviksista.

"lava-autotaitelijat" :DDDD

Vierailija
39/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Tai tee naamallesi jotain muutakin kuin nenän nyrpistäminen?

En nyrpistele. Ja mitä tulee laihduttamiseen, tekisi hyvää myös monelle baarissa seikkailevalle miehelle. Ap.

Mutta se ei silti poista omaa vastuutasi. Laihduta.

Vierailija
40/45 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Hellä kirjoitti:

Aina Hellä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S. Kuinkahan moni seksiä oikeasti ostava mies on jättänyt sitä muutenkaan ostamatta siksi, että on laitonta tavata esimerkiksi opiskelijatyttö seksin merkeissä ja sujauttaa hänelle seteli mukavan hetken päätteeksi? Vain lassukat uhoavat naisvaltaisilla keskustelupalstoilla että "kyllä minä niin seksiä ostaisin ja omia teitäni kulkisin, jos Suomen laki sen vain sallisi!" :-DDD

Selvennetään vähän ettei av-mamman päivä mene piloille :)

Suomessa seksin ostaminen on kiellettyä parituksen tai ihmiskaupan uhrilta. Tästä seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Tarkoitin että meidän pitäisi vielä saada bordellit pyörimään ja seksin ostaminen kaikille helpoksi.Vain tällä tavalla voimme vihdoinkin eurooppalaistua.Myös hinnat pitää säätää kiinteiksi, jotta jää fyrkkaa bisseen ja seksiturismiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi