Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut miehiltä huomiota baarissa eilen!

Vierailija
17.07.2016 |

Jännä homma. Kun valitetaan että jäädään ilman naista, mutta sitten ei kuitenkaan kukaan tule edes juttelemaan. Pitäkää tunkkinne.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ollut siellä.

Vierailija
2/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kyllä syyttää itseäsi kun itse et tehnyt mitään asian eteen. Mene sinä juttelemaan miehille! Kyllä minä ainakin arvostaisin jos nainen tulisi minulle juttelemaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme.

Vierailija
4/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kyllä syyttää itseäsi kun itse et tehnyt mitään asian eteen. Mene sinä juttelemaan miehille! Kyllä minä ainakin arvostaisin jos nainen tulisi minulle juttelemaan :)

Oikeasti minulla oli hauska ilta eilen kahden ystävän kanssa, ja vasta loppu illasta aloin miettiä että eipä kukaan avannut keskustelua kanssani tai vaihtanut edes katseita. Olin iloinen, oma itseni. Ystävilleni tullaan kyllä puhumaan, minulle ei. Ap. 

Vierailija
5/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä mulle tuli, ja ilmasta juomaa bonuksena :D Mutta mä oonkin a) kaunis ja ennen kaikkea b) iloinen ja nauravainen. Siinäpä mökötät naama norsun vitulla.

Vierailija
6/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat luvan ottaa itseäsi niskasta kiinni ja panna asiat toimimaan niin kuin itse haluat, kato ei tässä maailmassa mieskään saa mitään ilman pientä vaivannäköä.

Vierailija
7/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti minulla oli hauska ilta eilen kahden ystävän kanssa, ja vasta loppu illasta aloin miettiä että eipä kukaan avannut keskustelua kanssani tai vaihtanut edes katseita. Olin iloinen, oma itseni. Ystävilleni tullaan kyllä puhumaan, minulle ei. Ap. 

Juuri yhdessä toisessa säikeessä todettiin, että miehellä ei juuri ole toivoa saada seuraa lähestyessään naisporukkaa, koska nämä ovat todennäköisesti lähteneet viettämään keskenään iltaa, eivätkä kaipaa tuntemattomia miehiä seuraansa. Lähde siis yksin liikkelle, jos haluat miesten tulevan juttusille.

Vierailija
8/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa tutustumaan perus sinkkumiehen baari-iltaan. Ei kukaan nainen minulle tule baariin juttelemaan vaan joudun itse aloittaa kaikki keskusteut ja tulla torjutuksi.

Vierailija
9/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait nyt kukaan mies niin hullu ole, että uskaltaa/viitsii mennä johonkin naisporukkaan? Tai siis kyllä varmaan ne parhaimmat lava-autotaiteilijat ovat, mutta meistä taviksista.

Vierailija
10/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme on, että äijät ei todellakaan helposti aloita keskustelua. Se tuoppi siinä vieressä on niin rakas! Ite pitää keskustelutkin aloittaa. Huvittavinta on toisten defenssi, että enpäs taida antaakaan. Vaikkei silmä vilku enkä oo tippaakaan kiinnostunut. Missä on miesten tunneäly? Baarissa yksinkään olevat naiset ei oo mitään seksinvonkaajia, että älkäähän asettuko jalustalle siellä senkin pikku neidit(äijät).

Vierailija
11/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme on, että äijät ei todellakaan helposti aloita keskustelua. Se tuoppi siinä vieressä on niin rakas! Ite pitää keskustelutkin aloittaa. Huvittavinta on toisten defenssi, että enpäs taida antaakaan. Vaikkei silmä vilku enkä oo tippaakaan kiinnostunut. Missä on miesten tunneäly? Baarissa yksinkään olevat naiset ei oo mitään seksinvonkaajia, että älkäähän asettuko jalustalle siellä senkin pikku neidit(äijät).

Miksi sitten edes menet baariin yksin jos et ole seuraa hakemassa?

Vierailija
12/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tullut baarin sijaan minun luokseni mökille, niin huomiota olisit saanut aamuun.

Vierailija
13/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kantanut sinulle ansiotonta jalustaa ja palvonut elintäsi? Huh, miten törkeää.

Vierailija
14/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisjoukkohan on kuulemma vain pitämässä hauskaa keskenään ja miehet vain häiritsevät ei-toivotusti.

Vierailija
15/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes menet baariin yksin jos et ole seuraa hakemassa?

Höh, no saa kai sitä ihminen ulkona käydä?

-nainen, joka myöskin käy joskus baarissa yksin. Ja varattu olen :)

Vierailija
16/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja ei valehtele tai vaadi liikoja, eritoten prinsessasyndroomaisiin naisiin verrattuna. Keppana on aina keppana ja se saa hyvälle tuulelle, se lohduttaa ja ymmärtää.

Vierailija
17/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Tai tee naamallesi jotain muutakin kuin nenän nyrpistäminen?

Vierailija
18/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Tai tee naamallesi jotain muutakin kuin nenän nyrpistäminen?

En nyrpistele. Ja mitä tulee laihduttamiseen, tekisi hyvää myös monelle baarissa seikkailevalle miehelle. Ap.

Vierailija
19/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kairaavat nettideittejä siihen tahtiin, ettei ilmaisia juomia ole enään kauheasti tarjolla.Seuraavaksi meidän pitää laillistaa seksin myyminen ja kaikki miehet ovat säkit tyhjinä lauantaina sporttibaarissa katsomassa jalkapalloa.Täten naiset voivat keskittyä itseensä omien kaverien kanssa.

Vierailija
20/45 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää viestittää olevasi ns, varmapano ja seuraa löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä