Netflixin uusi Stranger Things -sarja - mielipiteitä?
Aivan mahtava! Winona on loistava näyttelijä, sehän tiedettiin mutta kaikki, jopa ne tenavat ovat aivan täydellisiä. Lisäksi sarjan tapahtumat näyttävät tapahtuvan aidosti siellä 80-luvulla, kaikki on just kohdallaan.
Eikä unohdeta sitä, että juoni on jännittävä!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Saiskohan tuon musiikin soundtrackinä jostain, osan tunnisti osaa ei mutta hyvin se mätsäsi aina tilanteeseen
Netflix teki Spotify playlistin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin lopusta erityisesti, ajattelin koko sarjan ajat että eräät henkilöt päätyvät yhteen eikä päätyneet :D Kasarimusa oli hauskaa! Paras sarja pitkään aikaan vaikka siinä oli Winona Ryder joka ei ole henk.koht. suosikkini.
Mä toivoin, että se valokuvaajapoika olis päätynyt yhteen sen tytön kanssa. Mahtavinta sarjassa oli heti eka jaksossa sen Barbaran kasarifarkut, silmälasit ja tukka. Varsinkin kun hän ei ollut sellainen 40-kiloinen mallityttö vaan tavallisen näköinen. Ja se oli surullista kun hän istui siellä altaalla yksin :(
Mun mielestä olis ollut vähän liian obvious jos ne olisi päätyneet yhteen. Steve ja se tyttö kuitenkin oikeesti tykkäsivät toisistaan paljon. Ja muutenkin tylsää jos aina aikaa yhdessä viettävät vastaikkaista sukupuolta olevat muka rakastuvat heti.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskausi on tulossa :)
Joo, ja se kuulemma jatkaa samojen hahmojen elämän seuraamista, ei siis ole oma erillinen kokonaisuutensa (kuten esim. true detective).
Itse tykkäsin kovasti, vaikkei kauhu/scifi yleensä kiinnosta. Varsinkin pikkupojat (ja -tyttö) tekivät hienot näyttelijäsuoritukset. Musiikki oli myös ihan kohdallaan :)
Kuka näytteli valokuvaajapoikaa? Mulle tuli siitä mieleen River Phoenix.
Ihan hyvä sarja, jotain kehiteltävää olisi kyllä ollut. Esim. Barbaran kuolema ohitettiin aika kevyesti, hänen vanhemmistaan ei mitään kuulunut, vaikka Nancy oli jutellut heidän kanssaan katoamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sarja, jotain kehiteltävää olisi kyllä ollut. Esim. Barbaran kuolema ohitettiin aika kevyesti, hänen vanhemmistaan ei mitään kuulunut, vaikka Nancy oli jutellut heidän kanssaan katoamisen jälkeen.
Ehkä ensi kaudella valotetaan Barbaran kohtaloa. Musta se Elevenin näyttelijä oli ihan mielettömän suloinen vakavine ilmeineen. Ja kikkarapääpoika myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näytteli valokuvaajapoikaa? Mulle tuli siitä mieleen River Phoenix.
Charlie Heaton
Tässä sarjassa oli paljon aivan uusia näyttelijöitä, mikä oli myös ihanaa!
Mun täytyy ikäväkseni sanoa, ettei tehnyt suurempaa vaikutusta. Jotenkin juoni oli liian simppeli. Aikamoisia kliseepaukkujakin: tyypilliset teinit, yksiulotteiset henkilöt (esim. kokoaikainen hysteerisuus äidillä, ei oikein variaatioita). Winona Ryder veti överiksi, yritti liikaa. Jopa meikäläisen makuun lapsellinen tarina, vaikken missään nimessä karsastakaan yliluonnollista. Valopilkkuja olivat näyttelijä Charlie Heaton ja seriffiä näyttelevä. Jotenkin tuntui että koko sarja oli enimmäkseen juoneen perustuva joka ei sen kummemmin herättänyt mitään ajatuksia ja tunteita.Eikä se ollut kertomuksenakaan kummoinen. Mutta tosi kiva, kun monet ovat tykänneet.
Kyllä minä sen katsoin, mutta vähän väkisin. Järkytti korkea imdb-arvosana. Aivan omaa luokkaansa on HBO:n uusin sarja The Night off mestarinäyttelijöineen (Turturro ja nuori syytetty) kompleksisine tarinoineen.
Just alotettiin katsomaan ja ensimmäiset jaksot on kyllä ollu niin kamalaa kuraa, että tuskin katsotaan loppuun.
millie bobby brown oli kyl ihan huikee! ja poikien näyttelijät kanssa teki loistavaa työtä. (ja dustin on niin supersöpö😍) mä en ikinä oo tieteis tai kauhusarjoista perustanut, mut tää oli super mielenkiintonen, hyvin tehty ja loisto näyttelijät! ihanaa vaihtelua normaaleihin hittisarjoihin!! ja vaikken oo mikään 80-luvun teini tai lähelläkää, nii oli kyl silti huikee katselukokemus! sopivan jännäkin vielä :) isot peukut pystyyn tälle sarjalle! loppu jäi kyl vähän kalvaamaan, oli hämmentävää just esim se willin loppu, barbaran kuolema ja muutama muukin juttu... mut musta tuli heti fani, ootan jo innoissani kakkoskautta❤
Loistava! Uutta kautta odotellessa.
Mua ärsytti kun Ben oli eka josta tykkäsin ja se kuoli heti 😂
En ole tykännyt x-filesista, ET on edelleen katsomatta ja Under the Dome ei kiinnostanut alkujaksolla pidemmälle, mutta tämä. Neljän jakson jälkeen tosi hyvä!!! Täysin koukussa. Onneksi on kakkoskausi katsottavana heti perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin lopusta erityisesti, ajattelin koko sarjan ajat että eräät henkilöt päätyvät yhteen eikä päätyneet :D Kasarimusa oli hauskaa! Paras sarja pitkään aikaan vaikka siinä oli Winona Ryder joka ei ole henk.koht. suosikkini.
Mä toivoin, että se valokuvaajapoika olis päätynyt yhteen sen tytön kanssa. Mahtavinta sarjassa oli heti eka jaksossa sen Barbaran kasarifarkut, silmälasit ja tukka. Varsinkin kun hän ei ollut sellainen 40-kiloinen mallityttö vaan tavallisen näköinen. Ja se oli surullista kun hän istui siellä altaalla yksin :(
Mun mielestä olis ollut vähän liian obvious jos ne olisi päätyneet yhteen. Steve ja se tyttö kuitenkin oikeesti tykkäsivät toisistaan paljon. Ja muutenkin tylsää jos aina aikaa yhdessä viettävät vastaikkaista sukupuolta olevat muka rakastuvat heti.
Sama juttu. Jostain syystä olin alusta asti Steven kannalla, johan suht alussa näytti, et on oikeesti hyvä tyyppi.
Just vasta nyt siis katoin ekan kauden, kun kaikki on hypettäny.
Ja pakko sanoa samaa mitä niin moni muukin: En välitä scifi-sarjoista tai ylipäätään örkeistä (paitsi Fringe ja Supernatural) ja vielä vähemmän kasarista. Mut silti jostain käsittämättömästä syystä koukutuin tähän enkä ees pikakelannut örkkiä, odotin vaan jännityksellä mitä tapahtuu.
Musiikki, näyttelijät..kaikki oli priimaa. Vaikka olikin överi niin silti jotenkin ei ollut sellasta "nyt meni yli"-vaikutelmaa, kuten yleensä samanlaisissa. Viikonloppuna alotin ekan kauden, nyt lähtee toka...hyviä yöunia ja aikaista työaamua minulle siis :D
Kakkoskausi on tulossa :)