Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö mies teillä keittiössä sorkkimassa sun kokkauksia?

Vierailija
17.07.2016 |

Niin, oli suolannut keiton jota tein jonka olin jo suolannut

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy lisäämässä taco-maustetta, ihan sama mikä ruoka kysymyksessä. Ei tarvitse kuin roskat viedä, niin vahinko on jo tapahtunut. On tottunut maustettuun. Esim. normaalisti maustettu ruoka ei ole hänen mielestään minkään makuista.

Vierailija
2/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy sössiässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Alussa näin miehen kyllä vahtivan mitä ainesosia käytin :D Nyttemmin ilmeisesti luottaa, että käytän vain puhtaita aineita ilman maitoa ja sokeria... 

Vierailija
4/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy lisäämässä taco-maustetta, ihan sama mikä ruoka kysymyksessä. Ei tarvitse kuin roskat viedä, niin vahinko on jo tapahtunut. On tottunut maustettuun. Esim. normaalisti maustettu ruoka ei ole hänen mielestään minkään makuista.

Taco-maustetta KAIKKEEN? Teillä asuu makunystyrätön parka joka on tottunut vaan tietynmakuiseen ruokaan.

Vierailija
5/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa joskus osallistua, hämmentää ruokaa muutaman kerran, ärsyttää.

Vierailija
6/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee yleensä ruuat.

Vierailija
7/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Olisi kyllä vika ja eka kerta:)

Joskus kyllä maustatutan hänellä, varsinkin liharuokia joita itse en syö.

Vierailija
8/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kuulutan ylläpidolta sitä nappia, jolla saa HEL-NYCin kommentit piilotettua.

Vierailija
9/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo! Ollaan molemmat oltu kokkeja edellisissä ammateissa :D Joka kerta huidon sitä paistinlastalla tms. että häipyy. (ja sitten itse teen samaa kun mies kokkaa). Ollaan sovittu, ettei saa tulla keittiöön kun toinen kokkaa, mutta vaikeaa on :D

Vierailija
10/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan uskalla tulla härppimään ruokiani. Vierestä saa katsoa, mutta todellakaan ei koske. Säälitti joskus mies, kun oli kokannut pastakastikkeen. Ällisteli itsekin, kun sai niin hyvää. Olin käynyt salaa maustamassa ruokaa, mutta en raaskinut kertoa. Olen itse ammatiltani kokki ja todella natsi ruoan suhteen.

Vierailija
11/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei sörkitä toistemme tekemisiä.

12/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kuulutan ylläpidolta sitä nappia, jolla saa HEL-NYCin kommentit piilotettua.

Mistä tietää että kiusaaja on palannut kesälomalta? :D Olitko oikein kesätöissä kiusaamassa muita ihmisiä tällä välin? Lomalla olisit sentään edes hiukan rentoutunut... Täällä olikin hetken ihmeellisen rauhallista ja mukavaa keskustella ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Vierailija
13/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mene sorkkimaan vaimon keitoksia. Tosi törkeää mennä toisen tekemää ruokaa sorkkimaan, puhumattakaan että menisi maustamaan.

Pitäisi sen verarran kunnioittaa toista.

Vierailija
14/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan uskalla tulla härppimään ruokiani. Vierestä saa katsoa, mutta todellakaan ei koske. Säälitti joskus mies, kun oli kokannut pastakastikkeen. Ällisteli itsekin, kun sai niin hyvää. Olin käynyt salaa maustamassa ruokaa, mutta en raaskinut kertoa. Olen itse ammatiltani kokki ja todella natsi ruoan suhteen.

Säännöt koskee vaan miestä mutta ei sinua.

Vierailija
15/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei se osaa mitään tehdä, joten mitäpä se hämmentäisi. Eikä niitä mausteita poiskaan saa, se olisi varmaankin ainoa mitä se saattaisi joskus haluta tehdä.

Vierailija
16/16 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöt koskee vaan miestä mutta ei sinua.

Näin on. En minäkään mene härppimään hänen autoprojektejaan, kun en niistä mitään ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän