Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän äidit hoi!

28.02.2006 |

Miten te saatte päivänne kulumaan lapsen/lastenne kanssa? Meidän lähellä ei asustele pahemmin samanikäisiä lapsukaisia, vaikka kaupunkialueella asummekin ja tuntuu että olemme ainoat ulkoilijat aamuisin. Välillä tuntuu todella yksinäiselle, vaikka päivät kiitävätkin nopeasti.

Käyttekö kerhoissa?Avoimessa päiväkodissa? Tapaatteko muita äitejä ja lapsia? Itse vierastan ajatusta suurista äiti/lapsiryhmistä koska varsinkin uutena niissä jää helposti yksin kuuntelemaan ja mieluiten tutustuisinkin hyviin tyyppeihin joiden kanssa voisi tapailla pienemmällä porukalla.

Tutustuisin mielelläni muihin noin kolmekymppisiin äiteihin jotka kaipaavat seuraa aamun ulkoiluun,kaupungille tai mihin tahansa. Tiedän, että palsta johon kirjoitan ei ole oikea mutta etsin ystävää palstalla ei juuri tapahdu.. Jos koet samanhenkisyyttä niin laita ihmeessä sähköpostiosoitetta tai kirjoittele nyytti04@suomi24.fi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun sähköposti on nyytti_04@suomi24.fi, ei pää toimi kun aurinko niin häikäisee ;)

Vierailija
2/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asustelen maalaiskunnan puolella ja olen töissä, joten ei minusta ole päiväseuraa, mutta tässä jyväsmammojen postituslistan osoite:

http://groups.yahoo.com/group/jyvasmammat/?yguid=241004351

jospa saisit sitä kautta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nettiosoitteesta, mutta en oikein tunne oloani kotoisaksi tuollaisissa groupseissa vaan mielummin tosiaan tutustuisin pienempään porukkaan.

Voiko tosiaan olla totta, että Keski-Suomessa ei ole yhtään äitiä ja lasta jotka ovat seuraa vailla...?

Vierailija
4/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme perheeni kanssa, minä, mies ja 1v5kk ikäinen poika muuttamassa Maalaiskunnan puolelle Vaajakoskelle tuoko-kesäkuussa. Tosin ollaan puhuttu että mies jäisi keäski kotiin ja mä tekisin ainakin jonkin verran töitä,mutta syksllä taas on tilanne auki. " Lapsellisia" tuttuja ei vielä sieltä ole. joten minua kiinnostai kovasti tutustua muihin äiteihin. juu ja ikää on 32 v. voin laittaa sähköpostia, taikka katellaan vastaileeko tähän ketjuun muitakin.

tiivii ja poika 1v5kk