Eikö Samsung S5 miniin saa tuota PokemonGo:ta?
Alle vuos sitten ostettu puhelin, eikä sitä kauan odotettua pokepeliä sitten siihen saa?
Kommentit (36)
Katoin jotain sivuja, jossa on kännyköiden tietoja, niin melkein kaikissa on alle 2GB ram. Niin iphoneissa kuin samsungeissa, niin sittenhän melkein missään ei pitäisi toimia, mutta toimii kumminkin (paitsi minun 1,5gb)
Saa, kun lataa sen Google Play -kaupan ulkopuolelta. Apk käyttöön siis. Näin minäkin tein S3:llani.
Siskollani on s5 mini ja hän pelaa jatkuvasti ongelmitta. Latasi pelin kyllä ennen Eurooppa-julkaisua, eli en tiedä play storen kautta lataamisesta. Mutta peli siis toimii kyllä hyvin, silloin kun se nyt toimii muutenkaan. Tätä alkuvaiheen kirjautumisestoa ja serveriongelmaa voi jatkua viikkoja, kun suosio räjähti käsiin.
En tajua miten kaikki pystyy lataa sen vaikka olisi millainen 500mb:n känny :D Sit itellä on 1,5gb puuttuu se hassu pieni 0,5 niin ei pysty eikä anna. Täytyy kaivaa jostain mun vanha trend plus, siinä taitaa olla toi 500mb niin saletisti toimii :D Eikö noi google palyn ulkopuoliset lataukset ole jotain viallisia ym. et pysty lataa sit alkuperäistä peliä, jos se joskus toimis tälläkin mallilla?
Varmin tapa saada viruksia on ladata softaa virallisen kaupan ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän ostaa osamaksulla uusi luuri, niin pystyisi Go:ta pelaamaan? Osamaksullahan kalliimpikaan luuri ei juurikaan lompakossa tunnu, mutta silti arvelluttaa. Kuitenkin vajaa 18kk vanha puhelin käytössä, jonka ainoa miinus on se, ettei se pyöritä Go:ta.
Eh...
Mulla sama pohdinta. Kunnes tajusin, että mulla on ipad. Siinä ei kuitenkaan ole muuta nettiä kuin wifi. Eli ulkona ollessa puhelimesta täytyy jakaa netti ipadiin.
On kyllä helvetinmoinen säätö yhden pelin takia.
Täällä kanssa S5mini ja tajusin myös Ipadini olemassa olon, mutta siinä ei ole gps paikannusta kun ei ole simpaikkaa.. Tai ei ainakaan minulle saatu sitä toimimaan (pääsin pokemonin valintaan ja siihen jää) :/ nyt ei pysty millään pelamaan ärsyttää
Miten teillä, jolla on esim. iphone 5, niin toimii? kun siinä on vain 1GB RAM Sama oikeastaan Iphone 6...
Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa.
Missä ovat kaikki windows puhelimen omistajat (vai onko sellaisia) niillähän tämä peli ei toimi missään mallissa.
itseäkiin ihmettää kun siskolla toimii surutta ja sekin on iphone 5 ja siinähän ei ole kuin 1gb RAM mutta minulla on se kirottu s5mini minkä hommasin puolitoista vuotta aikaisemmin sen takia vain että kaikki toimisi surutta kun katselin niitä puhelimen tietoja ja vertasin toisiin kun siinä näytti olevan 16gb muisti 1,5gb RAM ja hyvä kamera ja melkeen kaikki että varmasti toimisi kaikki siinä sujuvasti mutta eipä sitten sujunutkaan... ja tässähän on se ärsyttävin juttu, kun whatsappia minäkin käytän ja siellä olen tietysti tuttujen kavereitten ja sitten ei niin tuttujen kavereitten kavereitten kanssa eri ryhmissä ja kaikki sitten siellä koko ajan ilmoittelee että lähtevät metsästämään porukassa pokemoneja ja usein olen yksin kuka sitten lukee ne ja ei voi vastata kun ei ole mitään millä tämä kyseinen appi toimisi ja myös youtubeen tulee kokoajan videoita missä ne pelaavat sitä ja instagramiinkin tulee vähän väliä uusia videoita kuvia ja kaverit kysyy heidän kanssaan pelaaman pokemon GOta mutta saavat kuulla että se ei minulla toimi joka tietysti saa oman polttavan tahdon päästä pelaaman tätä peliä joka todellakin ärsyttää... tässä oma hiemahkon pitkä mielipide asiasta mutta tulipahan kerrottua!
^ Sama täällä, ostin puoli vuotta sitten s5 minin, kun oli muka niin paljon tilaa ja hyvä akun kesto tms, ja sit ei jaksa muka pyörittää yhtä peliä? Miks muissa puhelimis joissa on vain 1gb toimii mut just s5 mini on poikkeustapaus. Kiva kuulla joka paikasta ku porukka pelaa kun itse ei pääse edes kokeilee tätä hulluutta.
Toimiiko s5:llä? Siis kun ei ole mini
S5:ssa on ainakin 2gb muistia niin pitäis toimia.
Ja saletisti toimii kaikissa iphoneissa, vaikka ois millainen 10v vanha luuri jossa tilaa joku yks mega :D
Pakko oikeesti ladata tuolt apk jutusta, kun olen ainoa ihminen suomessa jonka google playssa ei ole koko peliä. En tajuu miten kaikki joilla on joku ikivanha mallikin niin löytävät sen ja peli toimii.
Miten Iphone 5 s:lle saa kun siinäkin on vain 1 ram, mutta ei s5 minille