Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Samsung S5 miniin saa tuota PokemonGo:ta?

Vierailija
17.07.2016 |

Alle vuos sitten ostettu puhelin, eikä sitä kauan odotettua pokepeliä sitten siihen saa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vanhemmille, joiden mukuloilla on tuo puhelin... Uutta täytyy ostaa, jotta saisi pelin toimimaan :D

Vierailija
2/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ladattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ladattua

Mutta sisään ei pääse, on niin ruuhkaiset palvelimet.

Vierailija
4/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sain Samsung Galaxy S4 Minille, joten eiköhän sinunkin puhelimeesi saa.

Vierailija
5/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole S5 minissä edes mahdollisuutta ladata, kun sitä ei näy appi listalla. Jostain toiselta sivulta saisi ladattua, mutta onko se turvallista :)

Vierailija
6/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole S5 minissä edes mahdollisuutta ladata, kun sitä ei näy appi listalla. Jostain toiselta sivulta saisi ladattua, mutta onko se turvallista :)

Mistä sivulta et saa ladattua/ei näy?

Vierailija
7/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kanssa vähän reilun vuoden vanha Samsungin luuri, hyvin toimii kaikki paitsi Go. V*ttu. Kun ei edes tiedä miksi se ei toimi, käyttis on ok, nettiyhteydet on, gpssä toimii. Noiden pitäisi ilmeisesti riittää, mutta eipä vissiin.

Vierailija
8/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kanssa vähän reilun vuoden vanha Samsungin luuri, hyvin toimii kaikki paitsi Go. V*ttu. Kun ei edes tiedä miksi se ei toimi, käyttis on ok, nettiyhteydet on, gpssä toimii. Noiden pitäisi ilmeisesti riittää, mutta eipä vissiin.

Mitä peli sanoo, jumittaa vain vai jotain muuta? Suosio on ollut suurempaa kuin odotettiin, joten pelin yhteydet ovat usein alhaalla ja välillä valittaa siitä. Tällöin ongelma on pelin puolelta.

Vierailija
9/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo play kaupassa, pelkkiä chatteja ja guideja, mutta ei itse peliä. 

Vierailija
10/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä playkaupasta saakaan.

Vierailija
11/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten toimiiko Samsung Galaxy A5 (2016)-luurilla? Olen jo pidemmän hetken harkinnut uutta luuria, niin olisi kiva tietää ennen ostamista, että toimiiko tuo?

Vierailija
12/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä playkaupasta saakaan.

mistä sitten? tuohan on samsungien "app store". 

Vierailija
13/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S5 minissä on 1.5ram ja vaaditaan 2, joten kaikki vanhemma tjoiden lapsilla on tuo känny, niin uutta puhelinta hankkimaan.

Vierailija
14/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ehdin jo kaivaa vanhan pokemon fanitukseni taas esille, mutta jää sitten tämä peli kokematta :/ Vielä pahempi tietenkin niille teineille, joilla on tämä malli, niin eivät pääse pelaa. 

Ap

Vierailija
15/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S5 minissä on 1.5ram ja vaaditaan 2, joten kaikki vanhemma tjoiden lapsilla on tuo känny, niin uutta puhelinta hankkimaan.

Eikös iphoneissa ole 1 ram? Silti toimii. 

Ilmeisesti esim. Samsungeissa, joissa on elle 2 ram, niin puhelin saattaa herjata tuota, ettei muka pystyisi pelaamaan, mutta pienellä kikkailulla ne kuitenkin saa toimimaan, jos on laitteessa on vähintään 1 ram.

Vierailija
16/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ostaa osamaksulla uusi luuri, niin pystyisi Go:ta pelaamaan? Osamaksullahan kalliimpikaan luuri ei juurikaan lompakossa tunnu, mutta silti arvelluttaa. Kuitenkin vajaa 18kk vanha puhelin käytössä, jonka ainoa miinus on se, ettei se pyöritä Go:ta. 

Eh...

Vierailija
17/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luurissa on tarpeeks uusi android 4.4.4 ja ramia 2. Silti ei oo muka yhteensopiva. Vanhahan malli tämä on, 4 vuotta tms. Tiedä sitten onko sopivat mallit katottu alkuperäisen android mallin mukaan. Epävirallista versiota en halua ladata, niin oon sit ilman.

Oon kans nauranu ajatukselle lapsista vinkumassa, kun ei peliä saakaan. Kuinkaa moni vanhempi ostaa uuden luurin?

Vierailija
18/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatkohan pelin kehittäjät vielä tehdä muutoksia, jotta alle 2 ramillakin pystyisi pelamaan? 

Vierailija
19/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sit kuulla yhtäkään pokemongo uutista, kun itse en pääse kokemaan tätä ihmeellisyytä :D

Vierailija
20/36 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän ostaa osamaksulla uusi luuri, niin pystyisi Go:ta pelaamaan? Osamaksullahan kalliimpikaan luuri ei juurikaan lompakossa tunnu, mutta silti arvelluttaa. Kuitenkin vajaa 18kk vanha puhelin käytössä, jonka ainoa miinus on se, ettei se pyöritä Go:ta. 

Eh...

Mulla sama pohdinta. Kunnes tajusin, että mulla on ipad. Siinä ei kuitenkaan ole muuta nettiä kuin wifi. Eli ulkona ollessa puhelimesta täytyy jakaa netti ipadiin. 

On kyllä helvetinmoinen säätö yhden pelin takia.