Imetys ja suklaa
Tää on tosi tyhmä kysymys mu kysynpä nyt silti. Eli olen nyt imettännyt 3kk. Vauva kasvoi hyvin. Mutta nyt viime punnituksessa oli painoa tullut ainoastaaan vähän päälle 300g kuukaudesssa. Aloin miettimään voiko maidon määrä vähentyä ko olen lopettannut suklaan, muiden herkkujen syönin? Söin ensimmäiset 2kk aamupala,lounas,välipälä,päivällinen ja iltapala+ illalla suklaata tai sipsiä tai karkkia. Sitten olin kuukauden ilman noita herkkuja niin rupes paino laskee.. ? Jos ei voi johtua siitä nii miten saan maidon taas riittämään?vauva pissaa yli 6 märkää vaippaa, kakkaa joka toinen päivä ja on tyytyväinen syöttöjen jälkeen.
Kommentit (7)
Mitä th on sanonut painonkehityksestä?
Ei kannata niitä herkkuja alkaa syömään uudelleen, mieluummin koita saada muusta ruuasta hyviä rasvoja, kuten pähkinät, avokado jne. Voit myös lisätä omaan ruokaasi ruokalusikallisen rypsiöljyä, tai vetäistä paljaaltaan.
No sitä syöt mitä tekee mieli!!Kunhan syöt,se nyt on pääasia ettet laihduta.
Syö sitä suklaata ja myös sitä avokadoa..
Ookei :) kiitos neuvoista. Th sanoi että ei tarvitse antaa korvikkeita mutta jos 4kk punnituksessa painoa ei ole tullut paljoa nii sit on pakko aloittaa soseet :)
Joo tottakai niitä voi jo muutenkin antaa tilkan kielen päälle,eka maito ja sitten maistiaisia..
Vauva tottunut hörpsimään rinnoistasi kaakaota, nyt ihmettelee mitä ihmettä oikein on tarjolla :=D
Joo eiku syö nyt vaan niitä herkkuja..laihduttamaan ei ruveta kun imetetään.Rasvaista,salaattia,vihannesta,kaikkee hyvää et tulee rasvaista vitamiinipitoista maitoa!!!
Tsemppiä sinne imetykseen!Anna maistella soseita jo vähän mut ensin sitä tissiä!!
T.4 onnistuneesti imettänyt,tukiryhmätoimimnassa.