Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko tehdä ABORTTI.

28.02.2006 |

Olen vaikeassa tilanteessa. Erosin vuosi sitten ja lapset jäivät isälle sairauteni vuoksi. Olen alkoholisti ja ollut hoidossa viime vuoden ja raittius näyttää mahdolliselta :) mutta olen henkisesti vielä täysin epäkypsä varsinkin tunnepuolella. Mieheni on myös raitistunut alkoholisti, joka käy työssä nyt. Hän haluaisi kovasti lapsen. Pelkään, että en jaksa enää vauvarumbaa ja kaikkea, varsinkin kun tarvitsisin itse hoitoa vielä pitkään. Toisaalta tuntuu KAMALALTA tappaa rakastettu ihmisenalku, meidän yhteinen lapsi. Pelko siitäkin, pysymmekö raittiina, varjostaa elämää. Tahto on kova ja molemmat täysin kyllästyneitä entiseen elämään :/

Kyse onkin oikeastaan minun henkisestä jaksamisesta....

Kiitos kun luit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisusi on vaikea, kuuntele sydämesi ääntä niin tiedät mitä sinun pitää tehdä.

Minusta on hienoa, että kannat huolta syntymättömästä lapsesta, tiedostat omat voimavarasi.

Vierailija
2/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on varmasti tuolla erilaisten elämäntilanteiden puolella: muut kriisit ja suru. Täällä ollaan lähinnä onnellisia odottajia!

Voimia kuitenkin elämääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit jatkaa omaa hoitoasi ja toipumistasi ja myös pitää vauvasi? Kyselepä onko paikkakunnallasi tällaista mahdollisuutta tai mahdollisuutta saada maksusitoumus johonkin muuhun kuntaan!

Vierailija
4/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä vielä oikeasti ottaa itseäsi niskasta kiinni niin ettet joutuisi tappamaan pientäsi koska abortin teko on itsessään varmasti niin raskas prosessi että voit ajautua lopullisesti väärilleraiteille sen jälkeen kun masennut.Tilanteesi on kuitenkin ikävä.yritä ponnistella ja lopettaa alkoholi ja pitää silti lapsi