Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenkähullu täällä taas. En taida päästä kenkähulluudestani, sillä kun eilen tapasin erään miehen ja menin hänen luokseen...

Vierailija
17.07.2016 |

niin sillä välin kun hän kävi vessassa, minä menin katsomaan hänen kengistä kokomerkinnän. Bongasin cm-määrän, joka oli 27 cm. En ehtinyt katsoa enää muuta lapusta, kun pelkäsin jääväni kiinni, joten katsoin netistä, mikä koko on kyseessä. 43 on siis hänen kengännumeronsa.

Onneksi hänellä on isompi jalka kuin minulla. Ja onneksi hän ei tuntunut olevan kiinnostunut ollenkaan minun jalan koosta. Katselin kyllä, huomasiko hän, että minulla on vain muutaman koon pienempi jalka kuin hänellä. Hän ei tuntunut katselevan jalkateriäni ollenkaan.

Nyt tunnen itseni todella pahaksi ihmiseksi, kun katsoin hänen kengänkokonsa. Teinkö väärin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kengan koon pysty arvioimaan silmämääräisesti muutenkin kuin katsomalla kengän sisään.  

Vierailija
2/2 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kengan koon pysty arvioimaan silmämääräisesti muutenkin kuin katsomalla kengän sisään.  

Kyllä pystyy suurinpiirtein, ja huomasinkin heti ettei hänellä ollut valtavan kokoiset jalat. Mutta halusin tietää tarkan cm-määrän, se on jostain syystä minulle jonkinlainen pakkomielle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla