Mennyt maku Sannista
Ei hyvää päivää... Ensin kappaleessaan Että mitähän vittua Sanni ihannoi parisuhdeväkivaltaa ja nyt kappaleessaan Vahinko uskottomuutta. Siinä meillä on nuorisoidolli.
Kommentit (30)
Ihannoi parisuhdeväkivaltaa? Ööh mitä :D just
Sanni kaipais alfa-sedän bukkake käsittelyä..
ja Mariska laulaa puolison myrkyttämisestä, tekee vielä viattomista lapsista sarjamurhaajia!
Vierailija kirjoitti:
Sanni kaipais alfa-sedän bukkake käsittelyä..
Näyttäis nesteet upealta Sannin sinisissä hiuksissa.
En tiedä miksi, mutta mulle Sannista tulee jotenkin mieleen Taylor Momsen. Ehkä se laihuus, biisien sanoitukset, kapinallisuus, huomionhaku. Arvostan kyllä jälkimmäistä henkilöä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ihannoi parisuhdeväkivaltaa? Ööh mitä :D just
Ihan kuullunymmärryksestä on kyse. Jos biisissä lauletaan "kohta alkaa legot tippua" se ei viittaa lasten muovipalikoihin, vaan siihen, että äijältä lähtee kohta hampaat suusta, eli tämä petetty nainen tempaisee turpiin. Vahinko -biisissä taas laulaja itse houkuttelee varattua miestä pettämään kanssaan.
Kiva tosiaan, kun lapset hoilaa näitä biisejä, mutta minkäs teet.
Laulaahan hän kokaiinistakin. Ja alkoholikin mainitaan useissa biiseissä, välillä ollaan pikkupäissään ja välillä laskuhumalassa ja sitten haetaan coronaa jääkaapista.
Oletko itse täyslesbo ja luulet tietäväsi paremmin kun väität tätä höpinäksi? Mikä osa tässä kommentissani oli höpäjämistä?