Foreverin edustaja ei halua vastata kysymyksiin
Halusin kysellä Foreverin edustajalta muutamia kysymyksiä heidän tuotteisiinsa liittyen mutta kriittiseltä kannalta. Viime aikojen uutisointi herätti jokseenkin paljon kysymyksiä minussa. Edustaja tuntui tästä hermostuvan, ei osannut itse vastata kysymyksiin ja tuputti jotain firman valmisvastauksia. Kun kyselin lisää ohjasi suoraan kyselemään joltain ylemmältä taholta.
Miksi Foreverin edustajaa ei kiinnosta ottaa itse asioista selvää? Uskomatonta kuraa tuollaiset edustajat jotka uskovat kaiken ylhäältä tulevan propagandan eivätkä käytä omaa ajattelua ollenkaan. En todellakkan luota tällaisten tuotteiden myyjään.
Kommentit (30)
Lauerma sanoi jossain haastattelussa, että ihmisellä on halu tulla huijatuksi. Toisilla on kovempi. Näissä on uskomuksia ja jokainen tietää että toiset ovat alttiita uskomuksille ja uskolle enemmän kuin toinen.
Luin firman vastaukset ja kieli oli hienoa ja monta lausetta, mutta ei vastauksia. Pisti hymyilemään, miten tyhmäksi meitä luulevatkaan.
Kiinnostaisi tietää mihin suosio perustuu? Käsittääkseni näitä käyttäjiä on paljon. Onko nykyään muodikasta nauttia ns.purkkiravinteita ja postailla kuvia sosiaaliseen mediaan miten nyt voin hyvin!
Missä on terve järki näissä asioissa. Jos sinulla on suolistovaivoja, etsi itsellesi oikea ruokavalio. Suolisto on ihmisen hyvinvoinnin perusta. Suoliston hyvinvointiin auttaa hyvin pitkälle ruokavalio. Laiskuutta on väittää jotain muuta, poislukien nyt jotkin sairaudet.
Miksi vitussa yrität saada aivopesufimalta selvennyksiä ??
Heitä juoma roskiin ja unohda koko juttu. Sua huijattiin ja upotetut kustannukset on upotettuja kustannuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitään järkeä kirjoitti:
Halusin kysellä Foreverin edustajalta muutamia kysymyksiä heidän tuotteisiinsa liittyen mutta kriittiseltä kannalta. Viime aikojen uutisointi herätti jokseenkin paljon kysymyksiä minussa. Edustaja tuntui tästä hermostuvan, ei osannut itse vastata kysymyksiin ja tuputti jotain firman valmisvastauksia. Kun kyselin lisää ohjasi suoraan kyselemään joltain ylemmältä taholta.
Miksi Foreverin edustajaa ei kiinnosta ottaa itse asioista selvää? Uskomatonta kuraa tuollaiset edustajat jotka uskovat kaiken ylhäältä tulevan propagandan eivätkä käytä omaa ajattelua ollenkaan. En todellakkan luota tällaisten tuotteiden myyjään.
Ja epäilemiseen heräsit kun luit iltalehdestä jutun.
Tähän saakka olet tyytyväisenä käyttänyt niin hyviä luonnontuotteita...En ole käyttänyt mutta läheiseni käyttää. Siksi olen kiinnostunut. -ap
Jeah rait
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut aloe vera -mehua nyt 2 kk... Kolmas ja vika pullo on nyt menossa ja taitaa viimeiseksi jäädäkkin. Ostin juoman ihan sen takia että suolistossa on ihmisen hyvinvoinnin perusta ja olin kuullut hyvää tästä juomasta. En tiedä millainen maksavaurion riski on juomalla ns.luonnontuotemehua, mutta ehkä on parempi lopettaa tähän.
Tuo iänikuinen "luonnontuote"-vertaus ontuu pahasti. Kärpässieni ja hevosenpaskakin ovat luonnontuotteita, mutten silti söisi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vitussa yrität saada aivopesufimalta selvennyksiä ??
Heitä juoma roskiin ja unohda koko juttu. Sua huijattiin ja upotetut kustannukset on upotettuja kustannuksia
Nyt tänne tuli joku riehumaan. Mutta kuten sanoin en ole itse tuotteita käyttänyt. Äitini on näihin tuotteisiin hairahtanut ja olen hänelle yrittänyt kertoa että ovat rahan tuhlausta. Toki olen myös huolissani mahdollisista terveyshaitoista.
Ehkä minulla on sitten kiero mieli mutta haluaisin kuulla edustajan näkemyksiä tuotteista, miksi he uskovat niihin täysin eikä heillä ei ole mitään kriittisiä ajatuksia edes tällaisten uutisointien jälkeen. En ole halunnut mitään selvennöksiä ylemmiltä tahoilta. Ihan vaan halusin jutella edustajan kanssa. Hehän siellä asiakaspinnassa liikkuvat ja tuotteita myyvät.
-ap
Vierailija kirjoitti:
TÄssä on nämä voiteen ainesosat. Osaako joku kertoa, onko näistä joku haitallinen ja miten. Heivaan purkin mielelläni mäkeen jos on
Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua, Glycerin, Triethanolamine, Carbomer, Disodium EDTA, Citric Acid, Ascorbic Acid, Allantoin, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Methylparaben, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Diazolidinyl Urea.
Sanoisin ainakin että tuo methylparaben, mutta sitä todennäköisesti on sinulla monessa muussakin tuotteessa... Toimii hormonihäiritsijänä ja on yhdistetty syöpiin.
En jaksa tarkistaa muita, välttelen itse lähinnä parabeeneja niin pistää vain ensimmäisenä silmään.
Heh, siskoni on tällainen jälleenmyyjä eikä ymmärrä edes mikä hiilihydraatti tai proteiini on. Silti saarnaa tuotteiden terveellistydestä... olen joskus miettinyt että miten hemmetissä ihmiset aivopestään myymään noita.
Käytin aloe veran mehua 7kk ja naamani turposi,iho oli kuulakkaan vaaleanpunainen samaten silmät turpeat ja melkein kiinni,hyvä että jotain näki. Tämä kesti viikon,mehun käytön lopetin tähän turpoamiseen. Ei sopinut enkä saanut rahoja takaisin vaikka niin annettiin esittelyssä ymmärtää.
Ruotsissa on ihmisiä dialyysissä