Kaunein 50 vuotta täyttänyt julkkisnainen?
Kuka on teidän mielestänne kaunein 50 vuotta täyttänyt julkkisnainen?
Minun mielestäni kaunein 50 vuotta täyttänyt julkkisnainen on Marisa Tomei. Hän on kaunis ja tyylikäs ja harvinaisen söpö ikäisekseen.
Kommentit (24)
Suomalaisista 50 vuotta täyttäneistä julkkisnaisista kaunein on mielestäni Ylen kuuluttaja Nina Sevelius. Hän on kaunis ja suloinen ja pukeutuu tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Helena Lindgren
Eipä ole tainnut säilyä luonnollisesti nuoren näköisenä. Lindgreniä on erittäin todennäköisesti leikelty. Hän on nimittäin niin paljon vahanuken näköinen ja ilmeetön.
Just meinasin antaa Monica Belluccille ääneni :) Onkos Salma H. jo 50v?
Vierailija kirjoitti:
Salma Hayek täyttää syyskuun 2. päivänä 50 vuotta. Sinne on vielä puolitoista kuukautta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salma Hayek täyttää syyskuun 2. päivänä 50 vuotta. Sinne on vielä puolitoista kuukautta aikaa.
Mut voidaan kai laskea jo 50-naiseksi.
Hän ja Monica Bellucci sekä Julianne Moore ovat todella kauniita ja elegantteja naisia <3
Ne kolme tulevat ensimmäiseksi mieleen, ainakin nykyään elävistä sellaisista. Ennen ehkä oli enemmän kaunottaria muissakin kuin nuorissa naisissa. (Julkkiksissa.)
Vierailija kirjoitti:
Monica Bellucci
Kyllä! Tuntuu että on nyt viisikymppisenä jopa vielä kauniimpi kuin nuorempana.
Mieleeni tuli yksi viisikymppinen söpöliini lisää: Anna-Liisa Tilus.
Halle Berry, synttärit elokuussa.
Anna-Liisa Tilus, on muuten livenä vielä kauniinpi kuin ruudussa.
Niitä on niin paljon =)
Sandra Bullock
Julianne Moore
Marisa Tomei
Jodie Foster
Cindy Crawford
Sarah Jessica Parker
Michelle Pfeiffer
Demi Moore
Iman
Christy Thurlington
Voittajan pokaalin ehkä kuitenkin vie Christie Brinkley, muistaakseni jo 62 -vuotias ja näyttää paremmalta kuin minä ikinä, enkä ole edes neljääkymmentä vielä!!!
Mä pidän Baba Lybeckin ulkonäöstä. En tiedä, onko jo täyttänyt 50, mutta syntynyt vuonna 1966.
Yhdyn aloittajaan. Olen ollut Marisa Tomein fani pitkään.
Susan sarandon tulee myös mieleen, julianne moore myös.