Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä tamponi fetissi?

Vierailija
16.07.2016 |

Olen tapaillut kyseistä miestä jo kuukauden. Mies on muuten normaalinoloinen, seksi on hyvää ja viihdyn hänen seurassa. Eilen olinme luonani ja kerroin ettei seksi onnistu koska minulle kuukautiset enkä tunne oloani seksikkääksi niiden aikana. Mies totesi, että voisi laittaa tamponin analiinsa niin olisimme "tasoissa". Luulin, että hän vitsailee ja lisäsin vielä vettä myllyyn kaikenlaisilla "ideoilla". Mies lähti kaikkeen mukaan ja sanoi, että ex-tyttöystävänsä kanssa koittivat laittaa tamponin hänen reikäänsä ja he molemmat pitivät siitä, joten jatkoivat perinnettä. Tämä "tapa" on kuulemma säilynyt siitä asti ja hän aina satunnaisesti tunkee tamponin vain sisällensä. Miehelle sanoin vain, että kukin tavallaan ja vaihdoin aihetta mutta hänen lähdettyään en vain saa asiaa pois mielestäni. Hän on oli selvästi tosissaan ja jakoi minulle ilmeisesti erikoisen fetissinsä mikä tietenkin on mukavaa koska hän luottaa minuun mutta onko tuo nyt teistä ihan ok? Eihän sen pitäisi vaivata minua, kun ei se minuun tavallaan edes liity enkä välttämättä edes näe hänen sitä pitävän sisällään mutta asia silti mietityttää. En ole ikinä ennen kuullut edes, että miehillä olisi tamponi fetissejä. Olisiko asia sinulle ok, jos miehesi kertoisi tuosta? En raaskisi lopettaa suhdetta yhden mieltymyksen takia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, a. Tuskinpa tämä fetissi teidän jokapäiväiseen elämään vaikuttaa tai, jos alkaa vaikuttaa niin sitten ehkä ihan hyvä puhua miehen kanssa. Kyllähän kaikki fetissit varmasti kuulostavat muiden korviin 'sairailta' siksi ne on kai fetissejä. En ottaisi asiaa puheeksi ellei mies itse tee siitä taas numeroa. Silloin voit ehkä sanoa ettet viehäty ajatuksesta ja mies voi harjoittaa tätä fetissiään silloin kun sinä et ole paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla