Mitä hauskaa te olette tehneet tänä kesänä?
Ideoita kaipaisin. Ollut todella tylsää koko heinäkuun.
Mun hauskin juttu oli, kun me nelikymppiset (siis mä ja mun mies) päätettiin lähteä festareille. 😃 Todellakin kannatti ja hauskaa oli!
Kommentit (24)
Aika vähissä on ollut huvit tänä kesänä, kun vuorotyön takia harvoin osuu aikataulut yhteen kavereiden kanssa. Tukholmassa olen käynyt ja piknikillä. Mökille haluaisin ja jollekin kesäkonsertille.
Samalta tuntuu, vähän tylsäksi on jäänyt.
Ollaan kyläilty muutaman kaverin luona ja grilli-iltaa venytetty aamutunneille. Se on ollut kesän kohokohtia. Puutarhaa hoidettu. Joku pieni rakennusprojekti tehty.
Yritän saada miestä pienelle kesäretkelle maaseudun kahvilaan. Ehkä se voisi olla tämän viikonlopun huippukohta.
Sitä miettii onko tylsyys parisuhteen laimenemisesta johtuvaa vai osaamattomuutta ottaa rennosti. Niin, että mitähän tässä keksisi? Tuntuu ettei tunnin reissu uimarannalle oikein riitä tekemään lomasta "hauskaa".
kyllä teidän perheellisten elämä kuulostaakin tylsältä; mä olen ollut kaksilla festareilla, monella shampanjapiknikillä, harrastanut villiä seksiä kolmen miehen kanssa, käynyt Pariisissa,juhlinut Helsingin yössä, kaikenlaista. T. Sinkku
Vierailija kirjoitti:
kyllä teidän perheellisten elämä kuulostaakin tylsältä; mä olen ollut kaksilla festareilla, monella shampanjapiknikillä, harrastanut villiä seksiä kolmen miehen kanssa, käynyt Pariisissa,juhlinut Helsingin yössä, kaikenlaista. T. Sinkku
Kuulostaa tylsältä? Ajatteletko sitten, että kaikki ihmiset tykkäävät juuri samanlaisista asioista kuin sinä, ja sen lisäksi, että sun pitää ottaa kantaa kaikkien elämään, fiilistellä toisten tekemisiä ja vertailla omiesi kanssa? Kummallista. Onnelliset ihmiset yleensä tunnistaa siitä, että he pystyvät iloitsemaan toisten puolesta.
Käytiin miehen kanssa merenrannalla kävelemässä ja uittamassa jalkoja. Se oli musta hauskaa :) Uimaan ei uskallettu. Sit oon kerran grillannu vanhempien kanssa järven rannalla. Tehtiin myös vastoja äitini kanssa. Se oli hauskaa :) Ainut kesäreissuni oli siis viikonloppu maalla. Muuten oon ollut töissä koko kesän. Työpäivän jälkeen istun parvekkeella hyvän kirjan kanssa ja syön marjoja. Kesä<3!
Käynyt Kansanlähetyspäivillä. Hoitanut kasvimaata ja puutarhaa. Pyöräillyt.
Ihaillut siilien, lintujen ja jänisten menoa pihalla. Kerrankin mieheni kanssa seurasimme, kun jänis venytteli ruokailun jälkeen, ennenkuin jatkoi matkaa :)
Pyöräillyt, vetänyt päiväbisset terassilla, ollut töissä kaksilla festareilla, tutustunut uusiin ihmisiin, ollut Tavastialla, mökillä, käynyt kahvilla eri kaupungeissa, katsonut jalkapalloa, lukenut, saunonut, jutellut ystävien kanssa jne.
Festarit, omalla mökillä, vanhempien mökillä, pihatöitä, ystäväpariskuntien visiittejä, sukulaislasten hoitoa, kirjastosta lukemista, saunomista, ruohonleikkuuta, kasvihuoneen hoitamista, visiitti synttärijuhlille, pitkiä yöunia, sateen pitoa, auringon ottoa, kanttarellimetsää... Ihana kesä.
Kierrettiin kuukausi Eurooppaa omalla autolla koko perheen voimin.
Ihania juttuja olette tehneet! Ja mikä parasta, olette tyytyväisiä omaan kesäänne. 😃
Ap
Ihaninta on ollut touhuta yhdessä tuon rakkaan kanssa, laitettu pihaa kuntoon, käyty mökillä uimassa, kalalla. Nautittu auringosta ja kuunneltu lehtokurpan piiskavihellyksiä illalla puutarhassa saunan jälkeen. Varmaan nuorempana olisin pitänyt tylsänä, nyt on ollut kaikkien levottomien vuosien jälkeen juuri sitä mitä on kaivannut.
Minä ja muksu 6v oltiin kaksi viikkoa reppureissaamassa Keski-Euroopassa. Aivan parhautta.
Tylsää on ollut. En ole tehnyt oikein mitään, kun ei ole seuraa. Hävettää mennä minnekään vaikka on rahaakin, kun tällainen keski-ikäinen mies on yksin liikkuessaan aika säälittävä ja epäilyttävä tyyppi.
Kävin Tukholmassa. Voi että miten kauniita ja tyylikkäästi pukeutuneita naisia koko kaupunki täynnä. Nyt heinäkuun lopulla olen lähdössä uudestaan, tällä kertaa miehisellä kaveriporukalla. Sain kavereitakin houkuteltua, kun kerroin, kuinka paljon kauniita naisia siellä on. Ehkä sieltä löytyisi jokaiselle miehelle meistä kaunis nainen. -Mies.
Hankin hamsterin lemmikiksi. Muuten kesäni on ollut suoraan sanottuna tylsä. Toki on ollut kivaa viettää aikaa poikaystävän ja kaverien kanssa, mutta ne hetket eivät ole olleet mitään tavallisuudesta poikkeavia, samoja juttuja tehdään ympäri vuoden. En ole edes rannalla käynyt tai ulkomaillakaan.
Parhaita päiviä ovat olleet palkkapäivät :D
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on ollut. En ole tehnyt oikein mitään, kun ei ole seuraa. Hävettää mennä minnekään vaikka on rahaakin, kun tällainen keski-ikäinen mies on yksin liikkuessaan aika säälittävä ja epäilyttävä tyyppi.
Miehet voi hyvinkin liikkua yksin! Lähdet positiivisin mielin ja pilke silmäkulmassa liikenteeseen, niin huomaat kyllä.
Varmasti löydät seuraakin, miehistä tai naisista. 😊
Pari matkaa tullut tehtyä, kohteina Ruotsi ja Viro.
Lisäksi parhaita hetkiä kun saa viettää kiireetöntä aikaa ystävien kanssa, nauttia hyvää ruokaa ja juomaa.
Muutama konsertti ja kesäteatteri ja yhden festarin liitännäistapahtumat. Tätä tähän mennessä.
Tulossa matka sukulaisvierailulle, marjastusta, teatteria, konsertti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tukholmassa. Voi että miten kauniita ja tyylikkäästi pukeutuneita naisia koko kaupunki täynnä. Nyt heinäkuun lopulla olen lähdössä uudestaan, tällä kertaa miehisellä kaveriporukalla. Sain kavereitakin houkuteltua, kun kerroin, kuinka paljon kauniita naisia siellä on. Ehkä sieltä löytyisi jokaiselle miehelle meistä kaunis nainen. -Mies.
Toivottavasti tekin olette komeita ja hienosti pukeutuvia. Muuten turha odottaa löytävänsä kaunista ja tyylikästä naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voi hyvinkin liikkua yksin! Lähdet positiivisin mielin ja pilke silmäkulmassa liikenteeseen, niin huomaat kyllä.
Varmasti löydät seuraakin, miehistä tai naisista. 😊
Kiitos vain rohkaisusta, mutta kyllä meikäläinen on muiden silmissä parhaimmillaankin vain ilmaa. Jos on nuori, karismaattinen ja sosiaalinen, niin voi tarttua vaikka Riku Rantalan ehdotuksiin (http://yle.fi/uutiset/miten_suomessa_voi_viettaa_unohtumattoman_kesalom…), mutta minun kaltaisiin ihmisiin suhtaudutaan joka paikassa kuin asiattomasti oleskeleviin.
Meillä on ollut kesävieraita, niin kuin usein kesäisin on. Heidän kanssaan sitten ollaan ja oleskellaan ja viedään lapsia pitämään hauskaa. Ollaan menossa Ruotsiin telttailemaan heti, kun sopiva rako tulee.