Mitä ajattelet ihmisestä joka ei moikkaa eikä kiitä kassamyyjää?
Kommentit (26)
Ehkä häm ei osaa puhua suomea tai on puherajoitteinen/mykkä, mutta luultavasti vain moukka juntti.
Vierailija kirjoitti:
En ole tulossa kauppaan hakemaan kavereita tai ystäviä.
nimimerkillä en tervehdi
Miten menee elämässä noin yleisesti ottaen?
Mä tervehdin kassaa vain jos kassa tervehtii minua ja kiitän kyllä vaihtorahoista. Ennen tervehdin aina mutta usein kassa ei tervehtinyt niin en halua tehdä itsestäni pelleä kun tervehdin enkä saa vastausta siihen.. lisäksi mulla on lievä sos.tilanteiden pelko joten pyrin minimoimaan riskit "nolata" itseni
Hmm. En tiedä ajattelenko oikeataan mitään. Huomaan, ehkä ajattelevani, että kuinka lopulta pienellä asialla on merkitystä. Yksi pieni sana tai kaksi Kiitos hei Tai vain Kiitos., jos tai kun ne tai puhumattakaan jos jättää kokonaan sanomatta kassalla kumpaakaan antaa merkittävän vaikutuksen, enkä pitäsi tuota "vaikuttavuutta" kovin myönteisenä. - Vaikka saattaahan olla, että puhumaton, vai pitäsikö sanoa kiittämätön ja tervehtimätön asiakas oli vain hyvin väsynyt.... Suomihan on muutenkin on itsepalvelun luvattu maa, jossa pidetään jooissain paikoissa melkein outono, jos erehtyy sanomaan kassalla muutakin kuin kiitos ja hei.
Vaikea siinä on tervehtiä jos kassaneiti katselee koko ajan ihan muualle. Kuin seinille puhuisi. Näin käy usein.
T. "Töykeä" keski-ikäinen mies
"Juntti"
T. Kassamyyjä