Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei moikkaa eikä kiitä kassamyyjää?

Vierailija
16.07.2016 |

Kassalla asioidessaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juntti"

T. Kassamyyjä

Vierailija
22/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häm ei osaa puhua suomea tai on puherajoitteinen/mykkä, mutta luultavasti vain moukka juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tulossa kauppaan hakemaan kavereita tai ystäviä.

nimimerkillä en tervehdi

Miten menee elämässä noin yleisesti ottaen?

Vierailija
24/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tervehdin kassaa vain jos kassa tervehtii minua ja kiitän kyllä vaihtorahoista. Ennen tervehdin aina mutta usein kassa ei tervehtinyt niin en halua tehdä itsestäni pelleä kun tervehdin enkä saa vastausta siihen.. lisäksi mulla on lievä sos.tilanteiden pelko joten pyrin minimoimaan riskit "nolata" itseni

Vierailija
25/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En tiedä ajattelenko oikeataan mitään. Huomaan, ehkä ajattelevani, että kuinka lopulta pienellä asialla on merkitystä. Yksi pieni sana tai kaksi Kiitos hei Tai vain Kiitos., jos tai kun ne  tai puhumattakaan jos jättää kokonaan sanomatta kassalla  kumpaakaan antaa merkittävän vaikutuksen, enkä pitäsi tuota "vaikuttavuutta" kovin myönteisenä. - Vaikka saattaahan olla, että puhumaton, vai pitäsikö sanoa kiittämätön ja tervehtimätön asiakas oli vain hyvin väsynyt.... Suomihan on muutenkin on itsepalvelun luvattu maa, jossa pidetään jooissain paikoissa melkein outono, jos erehtyy sanomaan kassalla muutakin kuin kiitos ja hei.    

Vierailija
26/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siinä on tervehtiä jos kassaneiti katselee koko ajan ihan muualle. Kuin seinille puhuisi. Näin käy usein.

T. "Töykeä" keski-ikäinen mies