Mihin et matkusta nykyisessä tilanteessa?
En matkusta Turkkiin, Ranskaan, Lontooseen ainakaan lapsen kanssa. En aikonut ennen nykyisiä iskujakaan. Onneksi ei ole pakko.
Kommentit (7)
Aiemmin olin peloton matkaaja. Nyt lapsen kanssa en uskalla matkustaa. Lempikohteeni olivat Ranska kaikkineen ja Lontoo, mutta nyt antaa olla. Myös Pietarissa olen käynyt useamman kerran ja olisi kiva taaskin käydä, mutta en uskalla. Lapsesta on kova huoli.
Pohjoismaissa uskallan käydä kyllä. Islannissa kävimme viimeksi ja joka kesä jossain päin Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olin peloton matkaaja. Nyt lapsen kanssa en uskalla matkustaa. Lempikohteeni olivat Ranska kaikkineen ja Lontoo, mutta nyt antaa olla. Myös Pietarissa olen käynyt useamman kerran ja olisi kiva taaskin käydä, mutta en uskalla. Lapsesta on kova huoli.
Pohjoismaissa uskallan käydä kyllä. Islannissa kävimme viimeksi ja joka kesä jossain päin Ruotsia.
Miksi sinne Pietariin ei uskaltaisi mennä? Ei siellä mitään hätää ole, ellet norkoile yöllä kännissä pimeillä kujilla.
En matkustaisi Tamperetta kauemmaksi koska ei ole enempää rahaa tuhlattavaksi bensaan.
Kohta ei ole varmaan turvallista matkustaa enää minnekkään muualle kuin Pohjois-Koreaan. Heidän tiukka rajakontrollinsa ja sotilaiden ja vartijoiden partiointi joka paikassa alkaa nousta tällaisessa tilanteessa arvoon arvaamattomaan. Matkailija saattaa siellä olla yllättävän hyvässäkin suojassa.