Pidättekö vieraille tarjolla vaihtotamponikoruja vessassa?
Minkälaisessa telineessä teillä ne on esillä? Jonkinlaisessa korupuussa?
Kommentit (11)
No joo, musta se on kiva pieni lisämauste muutenkin mukavaan vierailuun luonani. Mulla ne roikkuu tietysti tamponeissa, että näkee heti miltä kokonaisuus sit näyttää. Kyseiset tamponit vaihdan tietysti välillä. Niitä varten on vessan seinässä vessapaperin yläpuolella semmoinen vanha pyhäkoulutaulu, tiedättehän, ennen siihen tarttui Mooses ja nyt tamponi.
Ainoastaan juhlissa olen laittanut, vähän niinkuin vieraalle kotiinviemislahjaksi. Jokaiselle naiselle on siis nimikoitu koru, jotka olen valinnut vieraan persoonallisuuden mukaan. Kovasti kehutut, jää kiva muisto juhlista.
Mulla on sellainen kiva tapa, että vieras voi ottaa vessastani tamponikorun ja jättää omansa tilalle. Ihan kuin konmarissa, että jos se oma tamponikoru ei tuota iloa, niin voi valita iloa tuottavamman korun valikoimasta, ja joku muu sitten saattaa ilahtua siitä jätetystä. Mun mielestä tätä pitäis laajentaa myös julkisiin vessoihin.
Oon mies, naisia ei ihan hirveesti kotona ramppaa, mut kantsisko mun hankkia joku naulakko noille?
Kuka jaksaa säveltää monta vuotta tämmöstä polssii.No huvinsa kullakin:D Hyviä liiman imppailuja!
Vierailija kirjoitti:
Oon mies, naisia ei ihan hirveesti kotona ramppaa, mut kantsisko mun hankkia joku naulakko noille?
Mieluummin ehkä joku kannellinen lokerikko, ettei suotta pääse pölyyntymään.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ihastuisin heti, jos deitti on niin huomaavainen että vessassa on tamponinnarukoruja. Aviomiesainesta :')
Mitä ihmeen "tamponikoruja"? Roikotetaanko niitä korvissa vai kaulassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "tamponikoruja"? Roikotetaanko niitä korvissa vai kaulassa?
Ihan miten itse haluaa. Vaikkapa korvissa:
http://www.fistofblog.com/wp-content/uploads/2007/09/earring.jpg
en