Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovarpaat puutuneet???

Vierailija
16.07.2016 |

Mulla on ollut nyt pari viikkoa isovarpaiden päät ja erityisesti ulkosyrjät puutuneet, en ole käyttänyt mitään pieniä tai uusia kenkiäkään joten mistä voi johtua...? Muutenkin jalkani alkavat helposti kihelmöimään ja minulla on todella usein suonenvetoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kenellä ollut samanlaista?

Vierailija
4/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus. Toisen jalan isovarvas vain meni turraksi, kun olin jalkeilla kellon ympäri (aloitin uudessa työpaikassa). Puutuili enemmän ja vähemmän pari vuotta, nyt ei ole vaivannut seitsemään vuoteen.. Mullakin kaikenlaista kummaa aina välillä, lihakset nykii ynnä muuta. Liittyy väsymykseen ja syömisiinkin, yleiseen vireyteen.. Menevät aina ohi kun on seesteisempi elämänvaihe.

Vierailija
5/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iltaisin alkanut puutumaan kaikki varpaat, tai kuumottavat ihan hurjasti. Varmaan joku hermosairaus. Ahdistaa :(

Vierailija
6/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on. Lääkärin mielestä se johtuu selän kireydestä. Tyttö on saanut siihen fysioterapiaa, mutta ei ole juurikaan auttanut.

Vierailija
7/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutuu isovarpaiden väli tosi helposti, jos istun pitkään. Lentomatkat on kamalia.

Vierailija
8/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli tuo vaiva ja liittyi johonkin b-vitamiinin puutokseen. En tiedä voiko tuota esiintyä jo nuorempanakin, hänellä alkoi 60 +

Vierailija
9/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytöllä on. Lääkärin mielestä se johtuu selän kireydestä. Tyttö on saanut siihen fysioterapiaa, mutta ei ole juurikaan auttanut.

Puutuuko siis isovarpaat vaan? Itselläni tuo että kaikki varpaat puutuu, ja selän kanssa on ongelmia. Voiskohan johtua samasta..

Vierailija
10/10 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutuuko siis isovarpaat vaan? Itselläni tuo että kaikki varpaat puutuu, ja selän kanssa on ongelmia. Voiskohan johtua samasta..

Ainakin useita kuukausia oli pelkät isovarpaat puuduksissa, mutta muistelen kyllä tytön sanoneen, että jossain vaiheessa olisi ollut puutumista muissakin varpaissa. Ja selän syyksi sen myös fysioterapeutti laittoi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan