Pakko kai lähteä mustikkaan. En tykkää poimia, mutta en tykkää maksaakaan niistä
Lapsetkaan ei suostu menemään mulle mustikkaan. Ärh
Kommentit (13)
Laita sit hyttysmyrkkyä. Ilman sitä et pärjää:)
Minä kävin jo mustikassa tytön kanssa. Tänään olisin mennyt uudestaan, mutta täällä sataa vettä. Kun poutaantuu, menen heti mustikkaan. nyt niitä riittää. Ja koska mansikat on niin kalliita, en osta niitä ollenkaan , vaan poimin siitä edestä mustikoita pakkasen täyteen. Ja lakkoja kanssa.
Kaksi palstamammaa meni mustikkaan mutta kumpikaan ei mahtunut. Koska ovat läskejä. Lähtivät sitten Mäkkäriin.
Mun lenkki metsä on kyllä aivan täynnä mustikkaa tänä vuonna.Hirveästi ihmiset niitä kerääkin ja kävi jo itelläkin mielessä pitäiskö ekaa kertaa mennä poimimaan mutta nyt olen maistellut niitä ja ne ei maistu kertakaikkiaan millekkään!!Kai ne ihmiset aikoo änkeä niihin kiloittain sokeria että saavat edes jotain makua.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyttystakki.
Mitä teillä päin maksaa mustikka? Itse ostin viime vuonna ämpärillisen viidelläkympillä. Minusta aika kova hinta, mutta toisaalta itse en kyllä lähtisi metsään kykkimään hyttysten ja hirvikärpästen syötiksi. Ämpärillinen mustikkaa riittää meillä koko vuodeksi.
Minä olen ulkoistanut marjanpoiminnan miehelleni.
En muista paljonko maksoivat viime vuonna, mutta oli se nyt mitä hyvänsä niin mielellään maksan uudelleenkin siitä ilosta ettei tarvitse lähteä sinne metsään kykkimään. Sit jos ei olis rahaa niin olis varmaan pakko.
Kuka hullu jaksaa kykkiä metsässä. Ei mustikat ole kalliita
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pärjää! Onneks nyt on viileä niin voi laittaa paljon päälle, siihen vielä myrkyt niin avot!
-ap
Jess, vähän vajaa ämpärillisen keräsin. Mustikkaa on PALJON ja ISOJA. Käyn hakemassa vielä toisenkin ämpärillisen kunhan palaudun. Tuli helvetin kuuma ja oli ötököitä mutta kyllä sen kesti.
-ap
Voi sua raukkaa. Jaxuhali.