Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kysyy haluatko kuulla minecraft-juttuja ja vaikka en halua, haluaa kertoa

Vierailija
16.07.2016 |

Samoin kysyy, että haluatko, että mä piirrän *jokin peleihin liittyvä hahmo*. Jos sanon joo, niin olenko mä todella halunnut? En. Mutta jos sanon en niin lapsellehan tulisi paha mieli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Miksi et halua kuunnella, kun lapsi yrittää puhua itselleen tärkeistä asioista???

Ajattelitko opettaa, että vanhemmille ei jutella ja teininäkään ei omista jutuista kannata heille kertoa?

Mä yritän toimia just toisinpäin.

T. minecraftia pelaavan nelosluokkalaisen pojan äiti

Vierailija
2/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi kuka teki tämänkin pelin vanhempien vaivoiksi. Poikani on puhunut jo kaksi vuotta Mine sitä ja Mine tätä. Mutta hän on rakas lapseni ja kuuntelen mutta pelaamaan en suostu. Sanon että äitiä ei kiinnosta pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haluaa kertoa itselleen tärkeistä asioista.

Vierailija
4/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa sen kans sitä :)

Minusta on hauskaa kun pelaan poikani kanssa Minecraftia tai Pokemon Gota. Se selittää aina niin innoissaan ja mä esitän vähän tyhmää ja kyselen siltä kaikenlaista ja se tykkää kun saa olla viisaampi :) ja onkin, peliasioissa ainakin!

Vierailija
5/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Miksi et halua kuunnella, kun lapsi yrittää puhua itselleen tärkeistä asioista???

Ajattelitko opettaa, että vanhemmille ei jutella ja teininäkään ei omista jutuista kannata heille kertoa?

Mä yritän toimia just toisinpäin.

T. minecraftia pelaavan nelosluokkalaisen pojan äiti

Pojan puhe on epäselvää, enkä ymmärrä hänen puheistaan mitään. Kun ne siis hyppivätkin ja ovat epäselvästi selitetty. On kuin kuuntelisi väärällä kanavalla olevaa radiota, josta kuulee todella huonosti. En ole tätä hänelle sanonut ja koitanhan mä kuunnellakin. Se on vain hölmöä, että pitää aina "haluta" kuulla. Aina poika kysyy: haluatko kuulla? Siihen ei kuitenkaan voi vastata ei.

Vierailija
6/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi tarkoittaa kysymyksellään haluatko kuunnella, että onko hän mielestäsi tärkeä sinulle.

Vierailija
7/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muutenkin harmittaa, että pelit ovat pojalle niin tärkeitä. Pidän niitä haitallisina. Ei vaan voi mitään. Muunlainen tekeminen olisi terveempää, mutta noita yhdenlaisia poikia ei vain saa kiinnostumaan mistään muusta, kuin pelaamisesta. Ihan turha yrittää, että lapsi itsekseen tekisi melkein mitään muuta kuin pelaa. No, onneksi piirtää. Pelihahmoja toki, mutta sama se. Ja hyppii trampoliinilla sentään myös onneksi sisarusten kanssa.

Vierailija
8/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi tarkoittaa kysymyksellään haluatko kuunnella, että onko hän mielestäsi tärkeä sinulle.

Okei, no nyt selvisi. Onhan hän, mutta ne hänen puhumansa asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Olen masentunut, niin en jaksa esittää tekopirteää kovin kauaa. Mutta tottakai haluaisin hänen kokevan olevan mulle tärkeä.

Vierailija
9/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa paska.

Vierailija
10/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se kohta huomaa ettei sua voi vähempää kiinnostaa ja etsii parempaa seuraa jostain jengistä tai naapurin epämääräisestä sedästä.

Vierailija
11/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pojalla ole kavereita joiden kanssa jutella ko. pelistä? Te voisitte yhdessä keksiä jotain muita puheenaiheita, joista voisit olla aidosti kiinnostunut. Teettekö yhdessä mitään, käyttekö retkillä tms?

Vierailija
12/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kyllä se kohta huomaa ettei sua voi vähempää kiinnostaa ja etsii parempaa seuraa jostain jengistä tai naapurin epämääräisestä sedästä.

Tämä sopii oikein hyvin

T. Naapurin epämääräinen setä

Vierailija
13/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on koukussa siihen peliin. Etkö tajua? Surullista.. Yrittäkää keksiä jotain muuta tekemistä YHDESSÄ, niin pojallasi on sinulle muutakin asiaa kuin kertoa peleistä ja pelimaailmasta. Eikö kukaan muu vanhempi ajattele, että tuo käytös on huolestuttavaa?

Vierailija
14/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on koukussa siihen peliin. Etkö tajua? Surullista.. Yrittäkää keksiä jotain muuta tekemistä YHDESSÄ, niin pojallasi on sinulle muutakin asiaa kuin kertoa peleistä ja pelimaailmasta. Eikö kukaan muu vanhempi ajattele, että tuo käytös on huolestuttavaa?

Ei.

Vierailija
15/15 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kannusta pelaamaan pelejä joten en sen takia suostu olemaan niistä kiinnostunutkaan. Tai muista ihme lakkovideoista. En halua että lapsi niitä katsoo joten en halua niidtä kuullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi