Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on törkeämpää?

Vierailija
02.07.2008 |

nelikymppinen mies joka on suhteessa 16-vuotiaaseen tyttöön vai

nelikymppinen nainen joka on suhteessa 16-vuotiaaseen poikaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttäviä molemmat tapaukset.

Vierailija
2/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä törkeetä.

yököttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaat ovat lapsia jotka nelikymppisen aikuisen pitäisi tajuta jättää rauhaan. Riippumatta siitä mitä tämä 16 v on itse mieltä.

t. nelikymppinen nainen

Vierailija
4/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle se voi olla vaan hyväksi saada kokemusta kunnon naisesta, mutta harvemmin mies välittää kuin omasta hyvästään, varsinkin jos on vaan seksisuhteesta kyse.

Vierailija
5/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ettei poika voi kokea itseään hyväksikäytetyksi vaikka tämä asia onkin pääsääntöisesti tabu?

Yhtä lailla tytölle voi olla hyväksi saada kokemusta "kunnon miehestä", vaikka tuollaisen ikäeron ollessa kyseessä epäilisin kovasti aikuisen motiiveja. Nelikymppisen ja teinin suhde voi olla ok, mutta hyvin harvoissa tapauksissa se on. Ikäero luo epätasa-arvoa ja lähes aina valta on vanhemmalla osapuolella, olipa tämä mies tai nainen.

Pojalle se voi olla vaan hyväksi saada kokemusta kunnon naisesta, mutta harvemmin mies välittää kuin omasta hyvästään, varsinkin jos on vaan seksisuhteesta kyse.

Vierailija
6/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ettei poika voi kokea itseään hyväksikäytetyksi vaikka tämä asia onkin pääsääntöisesti tabu?

Yhtä lailla tytölle voi olla hyväksi saada kokemusta "kunnon miehestä", vaikka tuollaisen ikäeron ollessa kyseessä epäilisin kovasti aikuisen motiiveja. Nelikymppisen ja teinin suhde voi olla ok, mutta hyvin harvoissa tapauksissa se on. Ikäero luo epätasa-arvoa ja lähes aina valta on vanhemmalla osapuolella, olipa tämä mies tai nainen.

opettamaan hänelle kikkoja sängyssä, koskaan en ole kuullut että tytöt tekisi sellaista.

t: 39 v itsekin (eikä tulisi mieleenkään mennä sänkyyn oman pojan ikäisen kanssa)

Vierailija
7/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
8/8 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi