Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla usein etiäisiä

Vierailija
15.07.2016 |

Esim kun Estonia upposi, viime yönä en saanut unta kun olin niin ahdistunut. Ihan kauhea olo. Muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole. Eiköhän ihan joka ikinen yö tältä pallolta löydy miljoonia ja taas miljoonia ahdistuneita ihmisiä.

Vierailija
2/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on satiaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin et satiaisia😱

Vierailija
4/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kun Estonia upposi, viime yönä en saanut unta kun olin niin ahdistunut. Ihan kauhea olo. Muita?

On muitakin. Muistan tuon Estonian uppoamista edeltävän illan, oli todella ihmeen ahdistunut olo, vaikka asiat olivat hyvin, kunnes aamulla kuulin radiosta tapahtuneen. Meillä kulkee suvussa selvänäkö.

Vierailija
5/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Puhuttiin eilen eurojackpot voiton käyttämisestä. Aina on unelmoitu asunnosta Nizzassa, koska ollaan käyty siellä useita kertoja. Nyt sanoin, että ostetaan asunto jostakin. En sanonut Nizzaa, koska ajattelin terrori-iskuja.

Vierailija
6/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin, että näinköhän jossain isketään heti Euro2016-turnauksen jälkeen, kun turvatoimet hellittää. Nizzasta palasin lomalta puolitoista viikkoa sitten. Mutta etiäinen tai ei, kummoinen sherlokki ei nykyeuroopassa tarvitse olla, että moisen "aavistaa", valitettavasti.

Vierailija
7/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ajoittain etiäisiä. Esimerkiksi mieleeni tulee entinen pomoni ja parin minuutin sisään hän ajaa autolla vastaan. Tai toinen esimerkki, tulee vahva tunne että puhelimeni soi kohta, otan sen käteeni ja se alkaa soida.

Vierailija
8/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kulkee suvussa selvänäkö.

Ei kulje. Eikä ikävä kyllä myöskään selväjärkisyys.

Tai sitten olette suvussanne melkoisia mulkkuja, jos ette viitsineet vinkata Tallinkille uppoamisesta etukäteen, tai varoittaneet Nizzan viranomaisia terrori-iskusta.

Vierailija
9/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama uskot tai, mutta selvänäkö kulkee suvussa. Ei olisi uskottu, vaikka sinne olisi soittanut satoja ihmisiä, että Estoniaa uppoaa. Ajatuksen voima, on mahtavin kaikista. 

Vierailija
10/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Ajattelin, että saadaanko EM-kisoja edes loppuun käytyä. No, ne saatiin, mutta eipä kauaa mennyt. Tietysti kunnioitan siellä elävien ihmisten surua.

Vierailija
11/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan elävästi olleeni koko illan 10.9.2001 todella ahdistunut ja ihmetelleeni itsekin, miksi.

Vierailija
12/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun naiset uskoo etiäisiin, reikihoitoon, homeopatiaan, horoskooppeihin, ennustajiin, selvännäkijöihin ja muuhun vastaavaan sontaan, on ihan turha tulla valittamaan että miehet ei ota tosissaan, on epätasa-arvoa ja lasikattoa. Eihän moisen pelleporukan kanssa voi tehdä mitään suunnitelmia tai päätöksiä.

Vierailija
13/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama uskot tai, mutta selvänäkö kulkee suvussa. Ei olisi uskottu, vaikka sinne olisi soittanut satoja ihmisiä, että Estoniaa uppoaa. Ajatuksen voima, on mahtavin kaikista. 

Ei se ole mikään uskon asia, vaan ihan simppeli fakta. Ilmiö, jota kukaan ei ole koskaan pystynyt todistamaan tai edes havainnoimaan on ihan sitä miltä se kuulostaakin: mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
14/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun naiset uskoo etiäisiin, reikihoitoon, homeopatiaan, horoskooppeihin, ennustajiin, selvännäkijöihin ja muuhun vastaavaan sontaan, on ihan turha tulla valittamaan että miehet ei ota tosissaan, on epätasa-arvoa ja lasikattoa. Eihän moisen pelleporukan kanssa voi tehdä mitään suunnitelmia tai päätöksiä.

Niin kauan kuin miehet ja naiset uskoo jumalaan, on ihan turha tulla valittamaan ettei ihmiset ota tosissaan. Eihän tälläisten ihmisten kanssa pysty elämään. Niinkuin jälleen kerran todistettiin yhdessä Ranskan rannikkokaupungissa.