Ärsyttää, kun mun tyyliset miehet on niin ujoja.
Jotkut jopa sellaisia kunnon paniikkipettereitä.
Esim. tulevat julkisilla paikoilla auttamaan jos mulla on jotain kantamuksia ymv., mutta ovat jotenkin paniikkisen oloisia, punastelevat ja katselevat hätäisenä ympärille ja nopeesti mua, kun kiitän iloisena ja hymyilen, niin mutisevat kenkiään katsellen paniikissa "ole hyvä" ja pakenevat paikalta.
Miten tuollaisiin miehiin saa mitään kontaktia?
Itse olen siinä silleen, että apua mikä mies, aivan ihana ja voisin jäädä rupattelemaan, mutta miehet ovat aivan hädässä ja pakenevat nopeasti jonnekin.
Pitääkö tuollaisille olla vaan itse röyhkeästi lähestyvä ja alkaa suvereenisti heittään läppää vai mitä?
Ja ei, en ala niissä tilanteissa mitään kuolat rinnuksilla innoissani mylvimään, vaan olen normaalin kohtelias ja iloinen, eli en käyttäydy mitenkään hyökkäävästi ja näin aiheuta miehille paniikkireaktiota.
Ärsyttävää, mielenkiintoiset ja suloiset miehet valuvat kuin hiekka sormista, ja sitten jotkut epäviehättävät ja karskit supliikkimiehet eivät tajua millään, vaan jaksavat roikkua yli-itsevarmana "hyvien" juttujensa kera "hauskuuttamassa" vaikka maailman tappiin.
Kommentit (35)
Eipä sitä viitsi lähestyä/flirttailla/jutella turhaan kun kaikki lehdet, media ja naiset kertovat kuinka naiset ovat salilla vain treenaamassa, lenkkipolulla vain juoksemassa, ruokaravintolossa vain syömässä ja lähestyvä mies on pelkkä rasite. Halutaan syödä kakku ja samalla myös pitää se, mutta eihän se onnistu. Pyörikää nyt niissä tindereissänne mihin olette halunneet ulkoistaa seuranhaun.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla AP, mutta kuulostat lapselliselta. Ei miehen kuulu käyttäytyä noin. Kun joku päivä murtovarkaat murtautuvat asuntoosi haluatko, että miehesi menee kovaan ääneen kiroillen pesäpallomailan kanssa heitä vastaan vai käpertyy kainaloosi uikuttamaan? Syvällä sisimmässäsi tiedät itsekin ettei herkkä mies ole seksikäs vaan säälittävä.
Olen herkkä mies, mutta puolustanut naistani. Tuskin olen ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla AP, mutta kuulostat lapselliselta. Ei miehen kuulu käyttäytyä noin. Kun joku päivä murtovarkaat murtautuvat asuntoosi haluatko, että miehesi menee kovaan ääneen kiroillen pesäpallomailan kanssa heitä vastaan vai käpertyy kainaloosi uikuttamaan? Syvällä sisimmässäsi tiedät itsekin ettei herkkä mies ole seksikäs vaan säälittävä.
Ei se niin mene, noi on eri asioita. Nuorena olin juuri tuommoinen ujo hölmö naisten kanssa, mutta jokaisen haasteeseen mikä miehiltä tuli vastasin, oli se sitten koulussa, tatamilla tai yöelämässä. En nyt tietysti 24 vuotiaana enää joutunut tappeluihin, se on teinien touhua.
Vierailija kirjoitti:
Murra sinä se jää, ja osoita kiinnostuksesi SELVÄSTI. Ei siis mitään hiusten nypläystä tai vastaavaa, vaan ihan selvällä suomen kielelllä lähestyt miestä. Tiedän, että se on naisille vaikeaa, koska siinähän voi saada vaikka pakit (huijui sentään!), mutta miehille se on arkipäivää, joten etköhän sinäkin siihen pysty.
Arkipäivää? Suomalaiset miehet iskevät humalassa viihteellä naisia, eivät muualla. Hyvä jos tinderissä joku joskus uskaltaa aloittaa keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murra sinä se jää, ja osoita kiinnostuksesi SELVÄSTI. Ei siis mitään hiusten nypläystä tai vastaavaa, vaan ihan selvällä suomen kielelllä lähestyt miestä. Tiedän, että se on naisille vaikeaa, koska siinähän voi saada vaikka pakit (huijui sentään!), mutta miehille se on arkipäivää, joten etköhän sinäkin siihen pysty.
Mitä ketjun herkät miehet ovat tästä mieltä, kannattaako vai pelästytänkö teidät vaan entistä visummin koloihinne?
Ap
No en ole enää niin herkkä, mutta nuoruuttani muistellessa sanoisin että kannattaa. Jopa niin että jos kaveri hätääntyy niin kysy vielä perään vaihdettaisko puhelinnumeroita kuitenkin, ennen kuin hän luikkii pakoon :D
Siis jos oikeasti tuommoisen miehen haluat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin ap ja minkä ikäinen? Kysyn vain sen takia koska mun mielestä herkistä miehistä pitäviä naisia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Teille olisi kysyntää.
Helsingistä, 24v
Ap
Hmm, laittaisitko spostia appelsiini@luukku.com
Kerrotko jotain itsestäsi?
Mulla ei ole anonyymiä s-postia, eli pitäisi luoda sellainen ja näillä "tiedoilla" (tiedottomuudella) vähän vaivalloista alkaa luomaan uusi jne., jos vastapuolella onkin sitten esim. 40-vuotias eronnut mies tai muuta vastaavaa.:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkipäivää? Suomalaiset miehet iskevät humalassa viihteellä naisia, eivät muualla. Hyvä jos tinderissä joku joskus uskaltaa aloittaa keskustelun.
No kun muualla ei saa naisia iskeä tai kohtelee heitä objekteina. Naiset ei kuulemma halua että heitä häiritään keskellä päivää jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun muualla ei saa naisia iskeä tai kohtelee heitä objekteina. Naiset ei kuulemma halua että heitä häiritään keskellä päivää jossain.
Missä tuollaista on, siis naisilla? Tai missä niin on sanottu?
Itse en ole kuullut omassa kaveripiirissä kenenkään valittaneen juttelemaan tulevista miehistä ja treffipyyntöjä pidetään pääsääntöisesti positiivisena juttuna, vaikkei pyytäjä inspaisikaan eli treffejä ei tulisi.
Ahdistelijoita toki kaikki kammoksuu, mutta ei niitäkään nyt ole juuri ollenkaan.
Suomalaisten miesten ujoutta (etenkin selvinpäin) olen kuullut monen kiroavan.
Kyllä täällä (Suomessa) silti miehiä juttelemaan ja flirttailemaan tulee, juuri äsken kotimatkallakin joku selväpäinen nuorimies pyysi syömään kanssaan, mutta hän oli taas niitä yli-itsevarmoja supliikkimiehiä jotka ei mua sytytä.
Mukava oli kyllä ja objektiivisesti komea, mutta ei mun tyyppiä ja kuten aloituksessa jo totesin: mun tyyppiset menee vaan paniikkiin eikä todellakaan tule missään kadulla tai muuallakaan pyytämään treffeille, kuten ne "ei minun tyyliset".
Ehkä mä vaan viehätyn vääränlaisista miehistä, joita en voi koskaan saada.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin ap ja minkä ikäinen? Kysyn vain sen takia koska mun mielestä herkistä miehistä pitäviä naisia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Teille olisi kysyntää.
Helsingistä, 24v
Ap
Kerrotko jotain itsestäsi?
Mulla ei ole anonyymiä s-postia, eli pitäisi luoda sellainen ja näillä "tiedoilla" (tiedottomuudella) vähän vaivalloista alkaa luomaan uusi jne., jos vastapuolella onkin sitten esim. 40-vuotias eronnut mies tai muuta vastaavaa.:DAp
Joo, sori, viimeksi tuli tuo 23 aikaraja vastaan niin ei kerennyt muuta kuin laittaa osoitteen.
Tarjolla olisi 30v mies Helsingistä, tykkään harrastaa paljon liikuntaa ja ainakin edellisen naisystävän mukaan olen luonteeltani herkkä, aito, hyväsydäminen, luotettava. Laita viestiä jos kiinnostaisi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaista on, siis naisilla? Tai missä niin on sanottu?
Itse en ole kuullut omassa kaveripiirissä kenenkään valittaneen juttelemaan tulevista miehistä ja treffipyyntöjä pidetään pääsääntöisesti positiivisena juttuna, vaikkei pyytäjä inspaisikaan eli treffejä ei tulisi.
Ahdistelijoita toki kaikki kammoksuu, mutta ei niitäkään nyt ole juuri ollenkaan.
Suomalaisten miesten ujoutta (etenkin selvinpäin) olen kuullut monen kiroavan.Kyllä täällä (Suomessa) silti miehiä juttelemaan ja flirttailemaan tulee, juuri äsken kotimatkallakin joku selväpäinen nuorimies pyysi syömään kanssaan, mutta hän oli taas niitä yli-itsevarmoja supliikkimiehiä jotka ei mua sytytä.
Mukava oli kyllä ja objektiivisesti komea, mutta ei mun tyyppiä ja kuten aloituksessa jo totesin: mun tyyppiset menee vaan paniikkiin eikä todellakaan tule missään kadulla tai muuallakaan pyytämään treffeille, kuten ne "ei minun tyyliset".
Ehkä mä vaan viehätyn vääränlaisista miehistä, joita en voi koskaan saada.Ap
Ehkä et voikaan saada, jos vain odotat passiivisena. Mutta mikä estää sinua olemasta itse aktiivinen noissa tilanteissa!
Musta ois kiva tietää millainen missi/malli Ap on, kun treffipyyntöjä ja kassien kanssa auttavia miehiä tulee kadulla vastaan. Itselle ei tapahdu noin koskaan (N26). :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut kyse siitä, että haluavatko naiset tulla isketyksi arjessa vaan otin esille sen valheen, että iskeminen olisi suomalaisille miehille arkipäivää. Kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Musta ois kiva tietää millainen missi/malli Ap on, kun treffipyyntöjä ja kassien kanssa auttavia miehiä tulee kadulla vastaan. Itselle ei tapahdu noin koskaan (N26). :D
Minuakin on tultu iskemään keskellä päivää ja olen keskivertoa rumempi nainen. Toki tuota on tapahtunut erittäin harvoin (arvioiden varmaan 5 krt yhteensä...), mutta en tosiaankaan ole mikään kaunis nainen :D Olen normaalipainoinen ja iskijät supliikkeja kantasuomalaisia, muutoin ihan perusmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, elää typerän luolamiehen kanssa tylsää, mutta turvallista elämää, vai elää hyvässä parisuhteessa henkisesti kypsän ihmisen kanssa ja tulla kerran tai pari ryöstetyksi? Jälkimmäinen tarjoaa jännitystäkin. Herkät hiirulaiset ovat todellisia jännämiehiä, koska trjoavat naisille jännitystä.
There is no in between?