Todella tavallisenkin näköiset naiset laittavat ikärajoituksia deittiprofiileihinsa
Deittiprofiileita selaillessani tein sellaisen huomion, että moni 25 ikävuoden korvilla oleva nainen on laittanut rajauksia, missä toivotaan että esim. yli 10 vuotta vanhempien miesten ei kannata ottaa yhteyttä. Missä järki? Naiset rajaavat näin typerästi suuren joukon tasokkaita mutta vanhempia miehiä.
-mryouth75
Kommentit (66)
MrGeriatric75 taas paikalla. Kuule kun sinä ja muut ikäisesi papparaiset ette ole tasokkaita. Olette rumia ja rupsahtaneita ja varmaan impotenttejakin.
25-vuotiaana opiskelijana en jaksa uskoa, että mulla lähtökohtaisesti olisi kovinkaan paljon yhteistä 40+ mieheen, jolla työelämää parhaassa tapauksessa 20 vuotta takana ja alakouluikäisiä lapsia.
Eivät viehäty vanhemmista miehistä?
Aika yleistä ikäisteni keskuudessa, todella harva haluaa +30v miestä.
Itselläni ikähaarukka Tinderissä 20-26v.
Miksi ottaa vanha, kun saa nuoremmankin?
Olet muuten isääni kaksi vuotta nuorempi, jos 75 on syntymävuotesi, arvoisa Mr. "Youth" (lol).
N24
Ei vanha mies ole tasokas. Rupsahtanut, harmaantuva riippukikkeli, jolla vanhuuden vaivat iskevät paljon aikaisemmin kuin sillä nuorella naisella. Ei pirteä ja nätti nuori nainen halua tuhlata elinvoimaansa minkään ukon viihdyttämiseen.
Jos aiot sanoa että vanhalla miehellä on rahaa ja valtaa, ei kiinnosta :D Niin on nuorillakin miehillä ja suurin osa naisista etsii muutenkin miesystävältä vähän eri ominaisuuksia.
Niin moni sen sinulle sanoo, niin hitaasti se uppoaa kalloosi: nuoret naiset EIVÄT. OLE. KIINNOSTUNEITA. SINUSTA. Eivät ole, eivätkä ala olemaan vaikka miten vinkuisit.
Eivät vaikka olisit omasta mielestäsi miten nuorekas ja hyvinsäilynyt tahansa. Olet silti liian vanha. Opettele arvostamaan ikäisiäsi tai homehdu yksinäisyyteesi.
Vierailija kirjoitti:
MrGeriatric75 taas paikalla. Kuule kun sinä ja muut ikäisesi papparaiset ette ole tasokkaita. Olette rumia ja rupsahtaneita ja varmaan impotenttejakin.
Ja samanlainen vastauskin kuin ennenkin :-))
Tätäkö ap aina kaipaa. Vai vastasitko itsellesi....?
Luulen että kerjäät aina haukkuja vanhemmille miehille.
Itse olen melkein puolet nuorempi kuin Mick Jagger (72v), joka saa lapsen 29 v. vaimonsa (29v) kanssa.
-mryouth75
Minusta 10 v ikäeroraja on tosi korkea. Olisin itse laittanut että vain 3-4 v vanhemmat käyvät.
Koska eivät halua tapailla itseään yli kymmenen vuotta vanhempia miehiä.
Ei siinä mitään mysteeriä ole, se on henkilökohtanen mieltymys siinä kuin sinun omatkin ikähaarukkasi tai painorajoitteesi tai kuppikokovaatimuksesi. Sinulla on lupa tapailla juuri sellaista naista kuin haluat, ja naisilla on lupa tapailla sellaista miestä kuin he haluavat. Jos se tarkoittaa alle kymmenen vuotta vanhempaa miestä niin sitten homma on näin. Tottakai he saattavat sillä lailla menetellessään kävellä sen suuren rakkautensa ohi, juuri niinkuin sinäkin saatat hylätä elämästi naisen koska tämä painoi viisi kiloa liikaa ja tämän rinnat olivat hieman liian pienet eikä mallitoimistoon olisi paljoa asiaa. Mutta näillä mennään tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen melkein puolet nuorempi kuin Mick Jagger (72v), joka saa lapsen 29 v. vaimonsa (29v) kanssa.
-mryouth75
Mick jagger onkin rikas ja kuuluisa ja vähän veikkaan, ettei lapsi edes ole mickin.
Sinä sen sijaan olet ruma, köyhä, nobody, ryppyinen ja muutenkin rupsahtanut ikäloppu.
Olet nainen joka vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Mutta et ole Mick Jagger, eikä sinun kanssasi lisääntyminen olisi nuorelle naiselle kannattava bisnes kuten tuolle Jaggerin nuorikolle, jonka loppuelämä on yhteisen lapsen myötä taloudellisesti turvattu.
En minäkään haluaisi tavata kuin +-5 vuotta-haarukkaan meneviä, ja ulkonäölläni ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. 10 vuotta vanhempi mies on suhteessa vielä paljon vanhempi kaksvitoselle kuin minulle.
N50
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Mutta et ole Mick Jagger. Se karisma, katsos. Sinua tuntematta ei voi arvioida karismaasi, mutta oletettavasti se ei oikein riitä, koska vingut ongelmaasi av:llä.
Ymmärrän jos todella hyvän näköiset naiset laittavat noita rajuksia, koska heillä on varaa. Mutta mitä ajattelee tavis tiina 24v. joka laittelee tällaisia vastaavia profiiliinsa.
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos todella hyvän näköiset naiset laittavat noita rajuksia, koska heillä on varaa. Mutta mitä ajattelee tavis tiina 24v. joka laittelee tällaisia vastaavia profiiliinsa.
-mryouth75
Että tavis markku 20-34v. kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Hah. Paljastin sinut jo ja silti jatkat. Kahjo.
Eivät suunnittele omaishoitajaksi ryhtymistä seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen?