Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäöllisesti kaunein/komein julkisuudenhenkilö

Vierailija
15.07.2016 |

Omaa silmääni miellyttävät ulkonäöllisesti miehistä Tobias Menzies ja naisista Emma Watson. Olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä.
Ap

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään komeana sellaisen miehen joka on mun mielestä puoleensavetävä.Hugh Laurie Housen aikaan oli kyllä niiiin maaginen!Hugh Grant Notting Hillin ja Bridget Jonesin aikaan ja oikeastaan vieläkin.Rollareitten rumpali Charlie Watts ei vissiin ole olevinaan komea?mutta mulle hän on kyllä ihan numero ykkönen!Koko se olemus, ilmeet ja eleet saa mut veteläks.Täydellinen!

Vierailija
2/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa katsoa pelkkää ulkonäköä.Ei tulis mieleenkään että jäisin jotain mies mallia valokuvassa tuijottamaan pelkän komeuden takia.Nyt olen katellut Nip/Tuckia ja jos jonkun julkkiksen sais vällyjensä väliin niin Dylan Walsh eli Sean sais tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trumpin ulkonäöstä pidän jollain tavalla, kuten Putininkin. Putin on ihanan urheilullinen.

Vierailija
4/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä Lauri Tilkanen, Manu Rios ja Robert Russell (Lisa Edelsteinin mies).

Naisista Taylor Hill, Valentina Muntoni ja Newsha Syeh.

Maria Melin oli myös makuuni, etenkin vanhemmiten.

Vierailija
5/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lawrence. Upea nainen sisältään kuin ulkoakin. Ottasin koska vaan

Vierailija
6/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Conan O' Brienistä. On pitkä, hoikka, hauska, kiltti. Juuri nuo hauskuus ja kiltteys on minun kriteerejä. :) Ja hauska ulkonäkö. Mutta yleensäkin katson miehissä olemusta, kuinka luonteva ja rento, hauska ym on. Pilke silmäkulmassa. :) Komea ei tarvitse olla, jos on karismaa.

Vierailija
7/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt nuorena, Tom Cruise.

Vierailija
8/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet:

Samuli Vauramo, komea ja salaperäinen, pitää tietyn etäisyyden julkisuudessa kertomatta kaikkia asioitaan

Naiset:

Vanessa Redgrave, ei ehkä kaikkien mielestä kaunis, mutta kiehtova ja karismaattinen nainen, etenkin vanhempana.

Vierailija
9/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin ULKONÄÖLTÄÄN komeita ja täällä luetellaan Conan, Donald Trump, Charlie Watts ym. ja sitte vielä lisätään perään että eivät ole komeita mutta karismaattisia. Luetun ymmärtäminen nolla?

Vierailija
10/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam claflin

Vierailija
11/11 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekoäly on laskenut teoreettisesti komeimmat ja kauneimmat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi