Blondaatko hiuksiasi? Kookosöljy?
Onko kukaan todennut toimivaksi keinoksi välttää hiusten katkeilua käyttämällä kookosöljyä ennen blondaamista? Monia vinkkejä löytyy netistä, kuten että antaa öljyn olla tukassa koko yön ennen värjäämispäivää jne. Olaplexiä en halua, koska sekään ei toimi ellei käytä säännöllisesti,ja käytön loputtua tukka on huonossa kunnossa. Eli josko tämä kotikonsti auttaisi? Tekisi mieli vaalentaa tukkaa pitkästä aikaa!
Kommentit (6)
Olen myös blondannut hiuksiani paljon lähiaikoina ja olen sekoittanut kookosöljyä hiusväriin ennen sen levittämistä. Lopputulos on ollut yhtä hyvä ku ilman öljyä. Koen että hius ei ole ollut yhtä hauras kun on lisännyt öljyn.
Kookosöljyä olen käyttänyt atopian hoitoon, meikinpoistoon sekä kroppavoiteena. Kiitos hiusvinkistä, kokeilen heti huomenna.😊
Eikö kookosöljy estä vaalennuksen onnistumista, jos sen antaa imeytyä kunnolla hiuksern juuri ennen vaalennuskäsittelyä? Itse blondaan vain tyven, joten latvoihin voisin laittaa.
Miten Olaplexiö käytetään kotioloissa? Kampaajani on käyttänyt sitä ennen vaalennusta, mutta en ole nähnyt sen laittoa pesupaikalla ollessani.
Öljy ei vaikuta värin imeytymiseen, eli öljyä ei tosiaan pestä pois kun väri laitetaan.
Lisää kokemuksia? Taidanpa kokeilla! -ap
kannattaa! vaalennusaine on myös helppo levittää öljyttyyn tukkaan. itse en muulla tavoin enää vaalentaisikaan.
Oon kevään aikana vaalentanut neljästi hiuksiani ja uskon todella ettei hiukseni olisi näin hyvässä kunnossa ilman kookosöljyä. Tietty sitä kannattaa käyttää muutenkin, mutta joo ehdottomasti suosittelen käyttämään vaalennuksen yhteydessä.