Olen kristitty, haluatko kysyä jotain? :)
En edusta vastauksillani kaikkia maailman kristittyjä, vain itseäni :)
Voin myös rukoilla puolestanne, jos teillä on rukousaiheita. :)
Kommentit (42)
Käytkö jumalanpalveluksissa? Miten ne sopivat mielestäsi nykyaikaan?
Onko sulla muitakin mielikuvitusystäviä kuin Jesse ja sen faija?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lusit? Miten Ziisus tuli sun elämään ? Mitä aineita vedät? Oletko muutenkin hieman hullu tai vain tyhmä?
Jeesus tuli minun elämääni yllättäen, en osannut odottaa mitään sellaista uskoon tuloa, en ollut etsinyt Jumalaa, enkä kokenut kaipaavani Jumalaa elämääni. En käytä aineita, enkä lusi mistään, en myöskään koe olevani hullu tai tyhmä ;)
Vierailija kirjoitti:
Käytkö jumalanpalveluksissa? Miten ne sopivat mielestäsi nykyaikaan?
Käyn ja koen, että niitä tarvitaan.:)
Pääseekö kånkenhullu taivaaseen? Onko taivaassa kånkenreppuja?
Mitä muita harhoja sinulla on ja oletko vaarallinen itsellesi tai ympäristöllesi?
Onko av-palsta helvetissä vai taivaassa? Mietin vaan, että kumpaan olen joutunut.
ILJ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lusit? Miten Ziisus tuli sun elämään ? Mitä aineita vedät? Oletko muutenkin hieman hullu tai vain tyhmä?
Jeesus tuli minun elämääni yllättäen, en osannut odottaa mitään sellaista uskoon tuloa, en ollut etsinyt Jumalaa, enkä kokenut kaipaavani Jumalaa elämääni. En käytä aineita, enkä lusi mistään, en myöskään koe olevani hullu tai tyhmä ;)
Kuten eivät ketkään muutkaan hullut ja tyhmät koe olevansa. Et siis käytä edes pesuaineita. Istutko penkkirivissä aina yksin ?
Voiko kuoleman jälkeen palstailla av:lla?
Jeesuksen siunausta ap:lle!
t. toinen kristitty
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen siunausta ap:lle!
t. toinen kristitty
Kiitos samoin! :)
Sain kunnian tutustua Jeesukseen äskettäin. En halua käydä kirkossa, koska en usko kirkon sanomaan. Minun Herrani on vaatimaton, hän ei vaadi veroa uskomisesta. Hän on köyhien herra.
Vierailija kirjoitti:
Sain kunnian tutustua Jeesukseen äskettäin. En halua käydä kirkossa, koska en usko kirkon sanomaan. Minun Herrani on vaatimaton, hän ei vaadi veroa uskomisesta. Hän on köyhien herra.
Ihanaa! :) Kaikkea hyvää sulle!
Oletko onnellinen, että olet krisitty etkä islamisti?
Mene pois ap. Et ole oikea kristitty. Olet saatanasta. Jeesus ei koskaan toimi näin. Jeesus on herra, tie ja totuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen, että olet krisitty etkä islamisti?
Uskon vain kristinuskon Jumalaan, eli tietysti olen onnellinen siitä, että löysin Jumalan elämääni :)
Mikä kristityksi itseään kutsuva uskontokunta on oikea kristillinen uskontokunta. Ne eivät kuitenkaan voi olla kaikki oikeassa.