mikä niissä lihavissa inhottaa?
Miksi läskejä, varsinkin naisia, haukutaan niin kovasti?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En inhoa mutta ei se tursuava läski ja virtahevon kokoinen ahteri varsinaisesti kaunista ole. Lisäksi veronmaksajana hirvittää diabeteksen kustannukset.
1. katso muualle. Kukaan ei ole pyytänyt pällistelemään tursuavia läskejäni.
2. Minäkin, läski ämmä,maksan veroja. Tuliko yllätyksenä? Oliko isokin yllätys? Pitikö ihan käydä vähäksi aikaa makuulle kun järkytys iski? Minä joudun omista verovaroistani kustantamaan sinun typeryyksiäsi. Olisi kyllä mukava jos voisi korvamerkitä omat veronsa, minun rahojani ei saisi laittaa itsetyytyväisten paskojen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisuus. Koska ruma nainen on silmänpalvojalle loukkaus. Koska pinnallisella ihmisille ulkonäkö on naisen tärkein ominaisuus. Koska mainosmaailma ja lehdet ovat aivopesseet ihmiset arvottamaan ihmisarvon kauneuden ja joukkueiden ja ulkoisen habitukseen mukaisesti, seksikkyys ja puoleensavetävyys on naisissa tärkeintä.
Median luomilla kauneusihanteilla on loppupeleissä todella vähän tekemistä tämän asian kanssa, kyse on puhtaasti evoluutiobiologiasta. Ihmiset luontaisesti reagoivat ulkoisiin poikkeavuuksiin herkästi koska ne kielivät yleensä jostakin sairaudesta tai viasta. Ylipainoisuus ei ainoastaan ole epäviehättävän ja epänormaalin näköistä, vaan ylipainoisen ihmisen nähdessään, välittyy meidän aivoihimme viesti että kyseinen ihminen ei ole fyysisesti terve yksilö. Meidän olemassa olomme tähtää lisääntymiseen ja jälkeläisille halutaan mahdollisimman hyvät ja terveet geenit, lihavuus kertoo sairauksista, joten sitä automaattisesti pitää negatiivisena ominaisuutena. Se ei ole mitään seksismiä tai jonkin superstruktuurin luoma tapa kiusata naisia tai ketään muutakaan, vaan luonnon tapa viestiä muille lajitovereille että kyseinen ihminen ei ole laadukasta geneettistä materiaalia, ei tässä ole sen kummemmasta asiasta kyse.
Eipä siitä ole hirveän pitkä aika kuin länsimaissakin lihavuus oli ihanne ja sellaisia kulttuureita on maailmassa vieläkin. Että vähän ontuu tämä mutuiltu evoluutiobiologinen selitys (jälleen kerran).
Vierailija kirjoitti:
Mulle lihava ulkomuoto kertoo laiskuudesta ja siitä ettei pidä itsestään huolta. Jos ei välitä itsestään niin kenestä sitten?
Aika useinhan naiset lihoo, kun saavat lapsia. Koska jättävät omat juttunsa huolehtiakseen niistä lapsista. Miehet harvemmin toimivat näin, naisetkin ajattelevat, että pitäähän sitä miehen saada urheilla. Kyllähän sitä itse sitten ehtii, kun lapset on isoja. Kenestähän ne pitäis huolta...
Eihän tuossa mitään kummallista ole. Joko rupeat syömään 1000kaloria/päivä tai lisäät liikuntaa jos suunnitelmissa on laihtua. Mulla todettiin peruskulutukseksi 1300 mutta koska elän aktiivisesti niin siihen päälle tulee 700-1000 kalorin kulutus per päivä.
T:hoikka 165cm 35v