Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä niissä lihavissa inhottaa?

Vierailija
15.07.2016 |

Miksi läskejä, varsinkin naisia, haukutaan niin kovasti?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus. Koska ruma nainen on silmänpalvojalle loukkaus. Koska pinnallisella ihmisille ulkonäkö on naisen tärkein ominaisuus. Koska mainosmaailma ja lehdet ovat aivopesseet ihmiset arvottamaan ihmisarvon kauneuden ja joukkueiden ja ulkoisen habitukseen mukaisesti, seksikkyys ja puoleensavetävyys on naisissa tärkeintä.

Vierailija
2/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läski on rumaa ja se kertoo siitä, että nainen ei pidä huolta itsestään. Terveys on kaunista. Ei pizzan syöminen navasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkueiden =hoikkuden

Vierailija
4/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa itsessäni oma huonontunut kunto.

Vierailija
5/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on ruma mutta hoikka? Jos läskistyä vihataan rumuuden takia, vihataanko tissittömiä, lattaperseisiä, kenokaulaisia, vinosilmäisiä, huonoihoisia, rumia ihmisiä (jotka kuitenkin ovat hoikkia) samalla innolla?k jos perusteena on se rumuus?

Vierailija
6/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ruma mutta hoikka? Jos läskistyä vihataan rumuuden takia, vihataanko tissittömiä, lattaperseisiä, kenokaulaisia, vinosilmäisiä, huonoihoisia, rumia ihmisiä (jotka kuitenkin ovat hoikkia) samalla innolla?k jos perusteena on se rumuus?

Ei kai lihavia nyt sentään vihata, mutta kyllä esim. akneihoisia inhotaan vähintään yhtä paljon kuin lihavia.

Vierailija
7/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni luulee että kaikki lihavat syövät joka päivä pizzaa, suklaata, limua, hampparia, ranskalaisia, lihapiirakkaa jne.?

Jumankauta, mä olisin silloin varmaan 150kg.

Vierailija
8/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeys tarttuu jos istuu läskin kanssa samassa pöydässä. Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
9/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niinkuin kämppiksen elämää seuranneena: hitot minä siitä ulkonäöstä. Mutta jumankauta kun kunto ei riitä mihinkään, napisee puolen kilsan kauppareissustakin, että haluaisi jonkun kärryn sille matkalle, kun ei meinaa jaksaa kantaa kotiin kaikkea sitä minkä aikoo lappaa suuhunsa. Kaupungilla ei voi kävellä mihinkään (jos on kämppiksen kanssa liikkeellä), vaikka olisi kuinka ihana sää vain nauttia kävelystä ja ilmasta. Ja hikoilu ja puuskutus on tietty jotain ihan omaa luokkaansa.

Ja sitä huomaa olevansa huolissaan sellaisista ihan absurdilta kuulostavista asioista, mitä ei muuten tule edes ajatelleeksi: esim. kestävätkö lauteet, vai räsähtävätkö vielä joku päivä rikki, kun selvästi kuulee ison narahduksen ja tuntee notkahduksen, kun kämppis istuu saunassa viereen. Ja se perhanan ruokahalu: jos teen ruokaa, mistä riittäisi minulle viikoksi, ja sanon kämppikselle, että saa hänkin syödä, niin minun ei tarvi ihan koko viikkoa vetää samaa, niin huomaan seuraavana aamuna, että sitä pöperöä onkin enää yksi pikkuannos jäljellä. Syö oikeasti ihan valtavia annoksia. Olen sitten joutunut tekemään niin, että nimikoin ruokiani, mikä sekin on vähän rassaavaa.

Ihmisenä hän on kyllä hyvin mukava, ja kuten alussa totesin, ulkonäkö ei merkkaa minulle mitään.

Vierailija
10/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi minulle, että ihminen lihoo jos syö päivässä yhden omenan verran liikaa jos se omena on liikaa omasta kalorin kulutuksesta. Ja jokaisella on oma henkoht. Kalorin kulutus. On sukuja joissa on keskivertoa pienempi kalorin kulutus, eli hidas aineenvaihdunta. Ja kalorin kulutukseen vaikuttaa oma pituus, paino, liikkuvuus, ikä, työ (esim istumatyö vrt fyysinen työ), ja lihaskunto (lihaksikas kuluttaa enemmän) jne.

Lihavuuden syy on se, että syö liikaa omaan kulutukseen nähden. Terveellistä ja vähäkalorista ruokaa saa syödä enemmän mutta kaikki liika syöminen lihottaa.

Vierailija
11/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin omaksi kalorin kulutukseksi kehon koostumusmittauksessa 1400 kaloria päivässä t: lihava 155 cm 45 vuotias istumatyöläinen

Vierailija
12/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei merkkaa, niin miksi noin pitkä avautuminen?

Vierailija
13/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lihava ulkomuoto kertoo laiskuudesta ja siitä ettei pidä itsestään huolta. Jos ei välitä itsestään niin kenestä sitten?

Vierailija
14/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin epäkorrektia arvostella rumuutta suoraan. Lihavan rumuutta voi arvostella, jos verhoaa arvostelun pelkän lihavuuden arvosteluun, jolloin sen voi perustella jollain terveysnäkökohdilla.

No, minusta kaikki toisia ihmisiä ulkoisin perustein haukkuvat ovat sisältä rumia.

Vierailija
15/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hoikka ihminen olisi muuten täysi luuseripaska, niin siinä on ainakin joku asia josta voi tuntea ylemmyydentunnetta. Ja sen annetaan myös kuulua.

Vierailija
16/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että minussa inhottaa haju. Olen 7kg ylipainoinen ja heti alkoi hiki ja rintaväli haista vaikka kuinka pesee ja käyttää dödöjä!!! Eli 7kg aiheuttaa jo nämä hajut. Varmasti se ainakin inhottaa muita ja olen pahoillani.

Vierailija
17/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lihava ulkomuoto kertoo laiskuudesta ja siitä ettei pidä itsestään huolta. Jos ei välitä itsestään niin kenestä sitten?

Öö, muista ihmisistä, esim. läheisistään? Saattaa olla minä -keskeisen ihmisen vaikea hahmottaa?

Vierailija
18/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se antaa sinulle oikeuden haukkua ihmisiä? Jos sinulla on minun mielestäni sotkuinen kampaus etkä pidä hiuksistasi huolta, saanko minä piirtää sinusta pilakuvia, seurata sinua supisten ja osoitelleen ja matkia kävelyäsi? No tietenkin, eiköstä vaan

Vierailija
19/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa mutta ei se tursuava läski ja virtahevon kokoinen ahteri varsinaisesti kaunista ole. Lisäksi veronmaksajana hirvittää diabeteksen kustannukset.

Vierailija
20/25 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se antaa sinulle oikeuden haukkua ihmisiä? Jos sinulla on minun mielestäni sotkuinen kampaus etkä pidä hiuksistasi huolta, saanko minä piirtää sinusta pilakuvia, seurata sinua supisten ja osoitelleen ja matkia kävelyäsi? No tietenkin, eiköstä vaan

Ja kohta tulee se vakio: Oi oi, menikö tunteisiin lololol 

Nuo mainitsemani jutut ovat arkipäivää meille iljettäville ali-ihmisille eli lihaville. Luuletko ettei mene tunteisiin kun ei saa olla olemassa oman ulkonäkönsä vuoksi? Luuletko sinä tosiaan sellaista? En yhtään ihmettele, olet sen verran kusipäinen ja pinnallinen ettei sinulla mitään oikeita tunteita edes ole.