Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miyen perutaan sanomamagazines lehti

Vierailija
15.07.2016 |

Netin kautta ei onnistu, uusi jakso alkanut nyt. Pitäisi soittaa mutten uskalla kun ovat todella vihaisia siellä ja jonotusaika kohtuuton. Sähköpostia olen lähettänyt mutta eivät vastaa. Onko mitään mahdollisuutta perua? 6 numeroa meidän oerhe lehteä 49 e on liikaa minulle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta ainoa vaihtoehto perua puolen vuoden päähän

Vierailija
2/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kirjallinen peruutus: 

Sanoma asiakaspalvelu

PL 10

00089 SANOMA

Laita siihen asiakasnumerosi, tilausnumerosi ja se, että peruutus seuraavasta lehdestä alkaen. Maksat jo saapuneet lehdet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään maksan saapuneet lehdet mutta voiko olla että ainoa tapa perua soittamalla? koitan vielä tuota kirjallista kun sähköpostiin ei vastata.

Vierailija
4/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa on perua soittamalla, juuri siksi, etteivät ihmiset peruisi :)

Vierailija
5/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun soitin niin jouduin odottamaan todella kauan että sain kiinni jonkun eikä peruutus meinannut millään onnistua ja asiakaspalvelija oli niin törkeä että itkin loppupuhelun ajan.

Vierailija
6/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta olen perunut eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Lehdestä löytyy kortti, jolla voi tilata lehden tai peruuttaa tilauksen. Siinä on myös nettiosoite, jota kautta homma hoituu sutjakkaasti. Aikanaan hoitelin esim. Hesarin siirron lomaosoitteeseen puhelimella eikä minulle oltu koskaan törkeitä tai ilkeitä. Nykyään tämäkin hoituu netitse.

Vierailija
7/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sain puhelimessa kiinni asiakaspalvelun nopeasti. Peruin isäni Hesarin tilauksen tänään.

Vierailija
8/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sain puhelimessa kiinni asiakaspalvelun nopeasti. Peruin isäni Hesarin tilauksen tänään.

Miten sait peruttua toisen puolesta? Itse en saanut puhelimitse peruttua äitini tilausta.

Vierailija
9/11 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta olen perunut eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Lehdestä löytyy kortti, jolla voi tilata lehden tai peruuttaa tilauksen. Siinä on myös nettiosoite, jota kautta homma hoituu sutjakkaasti. Aikanaan hoitelin esim. Hesarin siirron lomaosoitteeseen puhelimella eikä minulle oltu koskaan törkeitä tai ilkeitä. Nykyään tämäkin hoituu netitse.

Kun menen nettiin perumaan tilausta niin voin perua vasta puolen vuoden päähän. Eli 49 e pakko maksaa. Netin kautta ei onnistu muuten. Vaihtoehtona siirtää eräpäivää tai lopettaa joulukuun loppuun. Ei ole vaihtoehtoa että lopeta tähän päivään. (Maksaisin jo tulleen lehden uudesta jaksosta)

10/11 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi siitä lehdestä se asiakaskortti jolla voit peruuttaa nopeammin.

Vierailija
11/11 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mitään vihasia olla. Puolen minuutin puhelu ja homma on hoidettu. Korjeintaan kysyvät että Saanko kysyä miksi haluatte peruuttaa? mutta siihenkään ei tarvitse vastata.