Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päättää seksisuhde kun rakastaa toista?

Vierailija
15.07.2016 |

Olen huomannut, että rakastan tätä miestä ja haluaisin päättä tämän suhteen ennen kuin on myöhäistä, mutta pelkään, että menettäisin hänet samalla kokonaan. Olen kertonut miehelle tunteistani ja koitin jo lopettaa suhteen, mutta mies kertoikin omista tunteistaan ja taas sitä mentiin... Uskon, että vain valehteli, että jatkaisin.

Tarvitsisin voimaa taas kertoa hänelle, että tällä kertaa päätös on lopullinen enkä halua harrastaa hänen kanssaan seksiä, koska haluaisin niin paljon enemmän ja se sattuu. Kaverina haluaisin jatkaa, koska välitän hänestä, mutta tosiaan häntä ei ehkä kiinnostaisi.Olisiko hyvä kertoa tästä kasvotusten mikäli hän haluaa nähdä vai puhelimessa niin ei tule kiusauksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä esimerkki että seksisuhde ei kannata. Kysyt vielä täältä neuvoa. Lähetä faksi vaikka

Vierailija
2/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat seksisuhdetta ja etsit sitä oikeaa siinä rinnalla, mikä ongelma? Molemmat voittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat seksisuhdetta ja etsit sitä oikeaa siinä rinnalla, mikä ongelma? Molemmat voittaa :)

Itse toimin juuri näin. Sitten kun tämä oikea löytyi, itkin ja kärsin ja puin seksisuhteen loppua tämän toisen (seksisuhteeni) osapuolen kanssa viikon tai kaksi ja aloin seurustella sen jälkeen nykyiseni kanssa. Seksisuhteen päättäminen tuntui todella kiperältä ja vaikealta, vaikka orastava parisuhde olikin aivan ihana juttu. Seksisuhdetta oli jatkunut siihen mennessä noin 1,5 vuotta ja olemme edelleen hyviä ystäviä.

Nykyään olen onnellinen mieheni kanssa, enkä todellakaan haikaile seksisuhteen perään.

Vierailija
4/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä pane sitä enää etkä vastaa puheluihinsa. Helppoa.

Vierailija
5/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti oot öööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi