Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies innostumaan kokeilemaan anaaliseksiä?

Vierailija
15.07.2016 |

Ajatus anaaliseksistä kiihottaa minua. Olen sitä aikoinaan pari kertaa harrastanut, mutta nykyisen miehen kanssa en. Olen nykyiselle miehelle ehdottanut asiaa suoraan pari kertaa ja miehen reaktio on lähinnä ahdistua tai kauhistua että "eiii..". Olen yrittänyt vihjailla muuten siihen suuntaan siis kesken seksin sanattomasti (viemällä hänen kättään kohti peppureikää jne, mutta ei tulosta, mies vetäisee käden pois. Miten saada mies innostumaan kokeilemaan anaaliseksiä? Haluaisi että hän edes hyväilisi minua käsin sieltä tai leluilla tms. Neuvokaa miehet, mitä tehdä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä paljoa voi tehdä. Jos toista ei huvita, sitä ei huvita.

Vierailija
2/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi muka jotain ei huvita edes kerran kokeilla? Kyllä puolison takia yhteen kokeiluun on velvollinen, sitten saa sanoa että ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista ei huvita niin ei huvita. Voi myös olla niin ettei aihe ole tuttu tai on vahva tabu aiemmasta elämästä.

Mutta sinähän voit nauttia anaaliseksistä? Hanki tappi, tappeja, vibra.. Laita itse paikoilleen ennen aktia. Ei ole mieheltä pois ja saattaa innostua esim kun tuntee helmet tai tärinän aktin aikana. Eli ota ilo siltä osin kuin se on tarjolla äläkä sekoita miestä siihen. Joskus into kestää herätä..

Vierailija
4/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus anaaliseksistä kiihottaa minua. Olen sitä aikoinaan pari kertaa harrastanut, mutta nykyisen miehen kanssa en. Olen nykyiselle miehelle ehdottanut asiaa suoraan pari kertaa ja miehen reaktio on lähinnä ahdistua tai kauhistua että "eiii..". Olen yrittänyt vihjailla muuten siihen suuntaan siis kesken seksin sanattomasti (viemällä hänen kättään kohti peppureikää jne, mutta ei tulosta, mies vetäisee käden pois. Miten saada mies innostumaan kokeilemaan anaaliseksiä? Haluaisi että hän edes hyväilisi minua käsin sieltä tai leluilla tms. Neuvokaa miehet, mitä tehdä.

Voi voi olisi kannattanut hommata oikea mies joka toteuta kaikki naisensa fantasiat.

Mies joka tekee näin eikä ole vielä kuollut :)

Vierailija
6/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itselläni oli aiemmin pitkään täysin sama ongelma. Avopuolisoani ei kiinnostanut mitkään anaaliin liittyvät asiat seksissä. Ongelma ratkesi oikeastaan itsestään - ajan kanssa, seksistä keskustelemalla. Hän rupesi ymmärtämään miksi minä pidän ajatuksesta ja rupesi sitten itsekin kiihottumaan siitä. Kammoajasta nauttijaksi. Nykyään hän itsekin ehdottaa, jopa useammin kuin minä! Minusta ei ole mitään väärää ehdottaa asiaa uudelleen vaikka toinen siihen ei heti suostuisikaan. Mielipiteet voi muuttua, niin kuin tässäkin tapauksessa - ällöttävästä kakkareiästä varteenotettavaan vaihtoehtoon. Painostaa ei saa, mutta omaa mielipidettään saa kertoa ja avartaa! Ps. Oli aivan mahtavaa, kun viimeinkin sitten ensimmäistä kertaa elämässäni sain sitä melaa peppuuni. :)

N18

N18

Vierailija
7/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteletteko peräsuolen tyhjäksi ja puhtaaksi ennen seksiä?

Mua kuvottaa ellei paikat ole varmasti puhtaat niin ulkoa kuin sisältäkin, en ikinä menisi pesemättömään aukkoon kaluani työntämään.

Vierailija
8/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kuvottaa ellei paikat ole varmasti puhtaat niin ulkoa kuin sisältäkin, en ikinä menisi pesemättömään aukkoon kaluani työntämään.

Voisin huuhdella jos olisi anaaliseksiä edes todennäköisesti tiedossa. Mutta en nyt huuhtele kun mies ei osoita asiaan mitään intoa vaan pelkkää ahdistusta.

Vierailija
9/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliyhdyntä on pienikaluisten hommaa. Itse tyydytän naisen vaginan kautta ja hankausta saa myös naisen L piste, jota pienikaluiset/pienikaluisten pippeleiden kanssa touhunneet naiset eivät tienneet edes olevan olemassa. M50/23cm/17c ympärys.

Vierailija
10/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliyhdyntä on pienikaluisten hommaa. Itse tyydytän naisen vaginan kautta ja hankausta saa myös naisen L piste, jota pienikaluiset/pienikaluisten pippeleiden kanssa touhunneet naiset eivät tienneet edes olevan olemassa. M50/23cm/17c ympärys.

Vierailija
11/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin huuhdella jos olisi anaaliseksiä edes todennäköisesti tiedossa. Mutta en nyt huuhtele kun mies ei osoita asiaan mitään intoa vaan pelkkää ahdistusta.

Miten huuhtelu parhaiten onnistuisi ja millä?

Vierailija
12/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huuhtelu parhaiten onnistuisi ja millä?

Huuhtelu on mun mielestä ihan perushygieniaa, suihkutan loorankin ja mies hoitaa vehkeensä puhtaaksi. Huoletonta ja mukavaa.. 

Pesu onnistuu joko lelukaupoissa (sexlelu huom) myytävällä suihkulla, jossa säiliö. Peräruiskeita ei kannata käyttää suotta ellei ole muuta ummetusta. Mutta homma hoituu tavallisella alasuihkulla kun laitat sen suihkupään aukolle ja rentoutat lihaksia niin vesi hyvin menee sisään. Pienellä paineella ja vähän kerrallaan. Ja se likavesi ei todellakaan pääse vesiverkostoon tästä eikä muustakaan suihkuttelusta. Suihkupään jokainen pesee kai aina käytön jälkeen muutenkin? Mitään suolistohuuhteluita ei siis missään nimessä!

Vierailija
13/13 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi