Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhempien tehtävä huolehtia 18-20-vuotiaan lapsensa ehkäisyn käytöstä?

Vierailija
15.07.2016 |

Jos siis tietää lapsensa seurustelevan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tod

Vierailija
2/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisystä olisi ehkä pitänyt huolehtia 18-20 vuotta sitten...

Vierailija
4/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Jos pentu ei osaa itse huolehtia ehkäisystään, niin vanhempien 18 vuoden kasvatustyö on epäonnistunut täysin. Näin myös monessa muussa asiassa, mm. työmoraalissa töissä, koulussa ja kotona, tapakasvatuksessa ja siisteydessä.

Vierailija
5/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? Täysi-ikäinen eli 18 vuotta täyttänyt vastaa ihan itse omasta ehkäisystään on sitten  kumpaa sukupuolta tahansa. Vanhemman tehtävä on käydä se kukka-ja mehiläiskeskustelu jälkikasvun kanssa hyvässä hengessä ja asiallisesti siinä vaiheessa kun asiat alkavat jälkikasvua kiinnostaa - eli jo monta vuotta aiemmin.

Vierailija
6/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Äidin ja isin kanssa käydään aina ostamassa kortsuja ja ne kertoo hyviä neuvoja, esim. mikä tuntuu parhaimmalta. Sitten kun joskus tulee pillerit ajankohtaiseksi niin luultavasti tulevat gynekologille mukaan.

Vierailija
7/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi enää tuon ikäisen kanssa olla kyseinen asia vanhempien huolehdittavana, sen verran tietoinen pitäisi olla jo asiasta.

Vierailija
8/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaisin, jos täysi-ikäinen lapsi esimerkiksi kysyisi neuvoa. Muuten antaisin huolehtia itse.

Vierailija
9/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asettaa kondomin paikalleen, isäni käy ottamassa sen pois ja pesee kaluni. Anoppi hoitelee tyttärensä puhtauden.