G: Mitä olet ostanut lapsellesi viimeksi ja mitä haluaisit ostaa?
Minä olen ostanut 2,5-vuotiaalle pojalle viimeksi Rtecin puolihousut (39e). Jos voisin, ostaisin isompaa kokoa (odottamaan siis) Rtecin limen takin ja siihen housut ja asusteet, mutta ei ole rahaa eikä tarvetta (edellisistä aleista on hamstrattu riittävästi ulkovaatetta), niin jäävät nyt saamatta. Lisäksi mies ei juuri tuosta limestä perusta, niin ehkäpä jäisivät siksikin hankkimatta. Lassien tummansininen tuulipuku tai haalari limenvärisine tereineen on myös aika nätti, sellaisenkin voisin hankkia, jos ylimääräistä olisi. Toisaalta ihan hyvä, ettei eteinen ole täynnä vaatteita, joita ei juuri ehditä käyttää, mutta silti noita kivoja vaatteita tulee katseltua. Miten te muut?
Kommentit (24)
ostin tänään Anttilasta keltaisen hupparin (Tom Tailor?) sekä tummansinisen Reiman kevätpipon jossa numero 06 vaaleansinisellä.
Viimeksi sunnuntaina sai kirpparilta kasan t-paitaa ja housua kesäksi.
6v tytölle ostin tänään kevääksi kengät ja lauantaina Ticketin vaaleansinisen anorakin.
On aivan syötävän suloinen takki tuo Ticketin!!Ja oli jo tytön päällä vaikka 10 astetta pakkasta melkein.
Mutta hyvin kuulemma tarkeni!
=)
Ja mukaan tarttui:
- H&M:n vuoritetut farkut
- Aurinkolasit (isukki halusi ostaa tytölle)
- Trikoo kypärämyssy + kahdet lapaset (kevääksi)
- Legon trikoopaita
Haluaisin ostaa vaikka mitä, mutta kun ei ole rahaa...
Benettonin tikkitakin ostin Raision Myllystä. Niitä oli pastelliväreissä, vaaleansininen löytyy.
Tytölle, 3v, ostettiin reimatec-haalari päiväkotiin. Ajattelin ettei kuitenkaan pärjää päiväkodissa pelkällä 2-osaisella ja ostin sitten haalarinkin. Tyttö valitsi kirkkaimman mahdollisen eli pinkki-vpun. Siihen sitten v.pun sydvesti ja raidallinen pipo.
Esikoistyttö 6v, valitsi itselleen reimatecin 2-osaisen. Olin varma että ottaa vpun-savi niinkuin oli kuvastosta aiemmin katsonut, mutta liikkeessä päätyikin pun-savi yhdistelmään. Olin hyvin yllättynyt, mutta toisaaltaan ihan kivaa vaihtelua, vaikka en niin peruspunaisesta välitäkään. Siihen sitten rukkaset ja hiippapipo.
Pojalle 5v ostettiin reiman beige pipo ja vikingin kengät.
Kyllä taas huomenna isäntä ilahtuu, kun nuo ostokset lähtee tililtä ;)