Pienet lapset ja seksielämä pilalla
Mistähän alottaisin avautumisen.
Lasten jälkeen, tai tarkemmin jo raskausaikana alkoi meillä parisuhteessa lähes seksitön elämä. Mies ei halunnut raskausaikana ollenkaan, kun häntä häiritsi vauva mahassa, no minä nielin tämän ja hoitelinkin itseni tuon 9 kk ajan. Seksielämä ei juurikaan korjautunut synnytyksen jälkeen, vain yksittäisiä kertoja silloin tällöin. Kuin ihmeen kaupalla tulin kuitenkin uudelleen raskaaksi ja taas 9kk ilman, jotenkin nielin taas tämänkin...
Nyt kun lapset on karkeasti sanottuna tehty, ei seksielämä ole vieläkään palautunut, mies ei tee aloitetta ja minä kinuan häneltä munaa useita kertoja, ennenkuin saan mitään, ja sitten se seksi; no se on semmoista, "odota, odota, odota..." niin minä keskeytän nautintoani koko ajan, kun toinen yrittää pidätellä ettei tulisi heti. Great! Ensin torjutaan useita kertoja ja sitten kun vihdoin ja viimein pääsee tositoimiin niin eihän siitä tule mitään.
Olen puhunut, olen keskustellut,olen saarnannut, sanonut nätisti, nalkuttanut ja vihjaillut, ja jokaisen seksikerran jälkeen myös sovimme että harrastettaisiin useammin. No minä odottelen miehen puolelta aloitetta, ei taas viikkoihin kuulu mitään ja sitten kysyn että voitaisko vähän naida. No ei voida, kello on aina sitä ja tätä ja nyt ei ehdi ja ei, kun telkkarista alkaa puolen tunnin päästä matsi ja seliseliseli...
Alan olla niin helvetin kyllästynyt tähän ainaiseen ruikuttamiseen, ja ei todellakaan auta jos en kinua enkä vihjaile, sillä tavoin mentiin 7 kuukautta, eikä aloitteen aloitetta tullut miehen suunnalta, sitten minä pyysin kauniisti että tarvitsisin seksiä, sain ehkä lähinnä säälistä siinä vaiheessa.
Olen sanonut miehelleni, kuinka torjuminen ei tunnu hyvälle ja kuinka en jaksa odotella, milloin hänen halunsa syttyvät, olen pyytänyt lupaa käydä hoitelemassa itseni jonkun muun kanssa, mutta tämäkään ei sovi. Meillä on leluja, vaatteita jne. Teen ihan mitä vaan kunhan vaan joskus saisin kunnon panon.
Ulkonäkö on tietenkin muuttunut raskauden jälkeen, on arpia ja läskiäkin on jäänyt, missään nimessä en koe olevani pahannäköinen, vaikka liikakiloja onkin. Saan myös toisinaan kehuja ulkonäöstäni ja vientiä olisi, kun olen viettämässä iltaa naisten kanssa.
Onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa kuin käydä tilaisuuden tullen naimassa muualla vai onko koko mies laitettava vaihtoon?
Kommentit (38)
Eli tarkoitin että täytyykö sille haluttomuudelle aina löytää syy ja mieluiten lapsista?
Päätä särkee,ei jaksa...plaa plaa plaa.
Ehkäisy on kunnossa ja lapsia en enää halua, joten ei varmasti ole kyse pelosta, että pamahtaisin paksuksi.
En ole koskaan liian väsynyt seksiin, minut saa herättää vaikka keskellä yötä hommiin.
On tässä tilanteessa ollut itsellekin sulattelemista, koska ikinä ennen kenenkään kanssa ei tämmöistä ole ollut. Ja yritän ymmärtää, että molemmilla on ollut raskasta pikkulapsi aikana, mutta kun lapset kuitenkin nukkuvat yönsä hyvin heräilemättä, niin ei enää mene järkeen.
Muuten suhteemme on kaikin puolin hyvä, arki rullaa mukavasti ja mies on oikein hyvä isä lapsille, sanotaan että harvinaisen hyvä ja osallistuva.
Mikä lie vikana, kun ei vaan nappaa enää seksin harrastaminen minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
APlle sen verran että lopeta toi "odota, odota" , ainakin alussa. Odota häneltä vähemmän niin ehkä hän alkaa suostua useammin? Tai kunnes saatte taas homman rullamaan ja ole onnellinen edes niistä pienistä hetkistä.
Anna miehen purkaa paineet ja mitä se haluaa tänään, ja ota uusintakierros sinun ehdoillasi huomenna. Jos joka kerta on hirveät paineet ja nalkutus, ei voi onnistua.
Olen sanonut tuohon "odota, odota" hommaan että saa tulla aivan rauhassa, otetaan sitten myöhemmin uusiksi. No sitä 'myöhemmin' ei koskaan tule.
Suosittelen syömään kroppa rantakuntoon pizzalla ja tuplalihakebabilla 😃
N25N kirjoitti:
Oliko mies synnytyksissä mukana? Traumoja?
Tämä ei siis ole mikään trolli, eikä omaa keksintöä enkä halua provosoida . Katsoin kerran sitä MTV3:lla tulevaa "Lääkärit" sarjaa ja siinä puhuttiin siitä, että mies saattaa saada traumoja siitä, että on synnytyksessä saatika sitten, että näkee lapsen tulevan ulos. Sitten aina kun pitäisi harrastaa seksiä niin alitajuisesti tämä ällöttävä (joskin luonnollinen) näky tulee mieleen?
Auttaisiko teitä kunnon keskustelu yhdessä ja/tai terapia yhdessä ja erikseen?
Meillä mies näki kun istukka tuli ulos ja sanoi, että nyt ei kyllä sitten tee yhtään mieli vähään aikaan :D No kesti se pari viikkoa ilman ja se olikin jo meidän ennätys.
Se ei vaan halua sua enää. Oot muuttunu sen silmissä ja enää ei vaan nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy on kunnossa ja lapsia en enää halua, joten ei varmasti ole kyse pelosta, että pamahtaisin paksuksi.
En ole koskaan liian väsynyt seksiin, minut saa herättää vaikka keskellä yötä hommiin.
On tässä tilanteessa ollut itsellekin sulattelemista, koska ikinä ennen kenenkään kanssa ei tämmöistä ole ollut. Ja yritän ymmärtää, että molemmilla on ollut raskasta pikkulapsi aikana, mutta kun lapset kuitenkin nukkuvat yönsä hyvin heräilemättä, niin ei enää mene järkeen.
Muuten suhteemme on kaikin puolin hyvä, arki rullaa mukavasti ja mies on oikein hyvä isä lapsille, sanotaan että harvinaisen hyvä ja osallistuva.
Mikä lie vikana, kun ei vaan nappaa enää seksin harrastaminen minun kanssani.
No nii just.Ei sitä vaan haluta.Se on teidän 2.n välinen ongelma.
Tiiän tunteen.Muakaan ei vaan enää huvittanu...sitten mies keksi noi sitomisleikit.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa kuin käydä tilaisuuden tullen naimassa muualla vai onko koko mies laitettava vaihtoon?
On. Karista ne läskit mitkä "jäi raskaudesta".
Niin kuin ihan ensimmäiseksi. Kehtaatkin valittaa jos et sitäkään ole tehnyt. Toisilla ne jää sinne synnytysosastolle.
Sitomisleikit on kokeiltu samoin kuin piiskat, ruoskat, strap onit, dildot, tärisyttimet, seksiasut, penisrenkaat, käsiraudat, silmiensidontaa, jääpaloja, kynttilöitä, rauhallista musiikkia, valokuvia, videoita, eroottisia viestejä, yrittänyt eri paikoissa (esim. Ostoskeskuksen vessa, suihku, parveke yms) strippausta, tanssia, masturboinut miehen nähden, rakastelua, kovempaa panoa, ja näistä em. Kaikki mixaukset, ja ilman välineitä myös. Olen ollut dominoivaa ja alistuvaa jne... Vaan kun ei mikään tunnu tuovan puhtia seksielämään, niin alkaa kyllä olla tunne että nostan valkoisen lipun pystyyn ja sanon että nyt riittää, kiitti moro.
Joku mainitsikin että läskien takia ei haluta, mies on sanonut ettei ne häntä haittaa, eikä ne ole muuttaneet hänen tunteitaan mihinkään suuntaan. Hän ei myöskään itse ole mikään kisakireä, joten en todella jaksa uskoa että näistä kiloistani olisi meidän seksielämä kiinni.
Oletko varma ettei mies käy heiluttamassa peittoa toisessa sängyssä?
Mieheni oli tuollainen. Yritin myös kaikkeni ja homma vain paheni, kun suutuin ja loukkaannuin jatkuvasta torjumisesta. Itse tunsin oloni nöyryytetyksi ja olin jatkuvasti onneton. Mies vakuutti, että rakastaa ja olen kaunis jne., mutta seksiä hän ei halunnut. Lapsia meillä ei ollut. Meillä johti vuoden jatkuttuaan siihen, että vahingossa ihastuin toiseen mieheen. En pettänyt miestäni fyysisesti, mutta olin hyvin poissaoleva ja elin iloisena elämääni välittämättä miehestä tai hänen haluttomuudestaan. Aloitin uusia harrastuksia ja en ollut riippuvainen mieheni hyväksynnästä. Ulkonäöstä tai liikakiloista ei taatusti ollut kiinnI. Mies vain kyllästyi. Hän kiinnostui minusta uudestaan, kun huomasi etten enää välitä tai vonkaa. Ehkä paineet hellittivät?
Eli ryhdy aidosti vain elämään omaa elämääsi ja jos ei toimi, eroa.
Kyllä se on parempi erota jos toinen ei halua enää. Rakastelu on rakkauden fyysistä osoittamista, ja jos seksi hiipuu, hiipuu myös rakkaus. Se että seksi ei innosta on sen merkki että rakkaus on muuttunut jo sukulaisrakkaudeksi tai pelkäksi ystävyydeksi, hoidetaan lapset yhdessä kämppiksinä. Se on lyhyen elämän tuhlaamista molemmille.
Kannattaa sopia seksipäivät (=illat), esim. 2 kertaa viikossa. Lasten nukahdettua rakastellaan, vaikka lähtökohtaisesti ei niin huvittaisikaan. Kyllä se siitä alkaa sitten huvittamaan :) Asia kun on niin, että poissa silmistä, poissa mielestä. Ja mitä useammin sitä tekee, sitä useammin se voi myös spontaanisti tulla mieleen!
Sunnuntai ja torstai meillä, ja toimii!
Runkkaakohan mies edes? Tuli vain mieleen, kun kerroit että tulee herkästi. Jos ei edes vedä käteen, niin voiko siitä päätellä mitään?
Vaihda mies seksikkääseen, haluavaan ja kyvykkääseen. Heitäkin onneksi on.
On myös miehiä joita ei haluta.
"Lapsien takia en jaksa harrastaa seksiä" nainen
"En halua naida äitiä" mies
"Olen liian väsynyt äitiydestä" nainen
Oisko että mies ei halua sun tulevan paksuksi?
Ja joka miestä---ihan joka miestä panettaa jatkuvasti,aika ihme tyyppi...
Ja sinä ja hän(?) käytätte lapsia tekosyynä sille että
miehelläsi on heikko libido....