Miksi naiset käyttävät niin paljon aikaa selittelyyn ja "metatöihin", mutta niin vähän aikaa varsinaiseen ansiotyöhön?
Vähemmän selityksiä, enemmän tuloksia, naiset. Saadaan Suomi nousuun!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Takaisin sorvin ääreen siitä ap, ei vielä ole ruokatunti.
Olen hyvin ansaitulla vuosilomalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kerjäläinen, ei sillä ole ruokatuntia erikseen, syö roskiksesta, minkä syö.
Mene sinä töihin, niin saadaan suomi nousuun.
Ilman naisten tekemää metatyötä maailma hukkuisi paskaan, likaisiin sukkiin ja lopulta kuolisi sukupuuttoon kulkutauteihin, kun kukaan ei opettaisi että nenän ja munien kaivuu ei ole ainostaan kuvottavannäköistä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä töihin, niin saadaan suomi nousuun.
Ilman naisten tekemää metatyötä maailma hukkuisi paskaan, likaisiin sukkiin ja lopulta kuolisi sukupuuttoon kulkutauteihin, kun kukaan ei opettaisi että nenän ja munien kaivuu ei ole ainostaan kuvottavannäköistä telkkarissa.
Toisessa ketjussa oltiin ihan oikeassa, av:lla on hyviä naiskoomikkoja. :D Ap
Minulla on ihan yhtä pitkä työpäivä mitä työpaikan miehillä. Ylitöitä ei saa tehdä, kaikki on liukumaa, joka on pakko ottaa vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan yhtä pitkä työpäivä mitä työpaikan miehillä. Ylitöitä ei saa tehdä, kaikki on liukumaa, joka on pakko ottaa vapaana.
Naiset kuitenkin tekevät vähemmän töitä kuin miehet. Tämä on fakta, josta ei pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuitenkin tekevät vähemmän töitä kuin miehet. Tämä on fakta, josta ei pääse yli eikä ympäri.
Teetkö sinä nyt töitä? Lasketko tämän työnteoksi?
Eiköhän aasialaiset naiset tee enemmän töitä kuin miehet Euroopassa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sen kahdeksan tunnin aikana.
Joops, samanlainen fakta kuin miehet ei juoruile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palveluala on naisvaltainen ja työt ovat usein osa-aikaisia. Tottakai se näkyy tilastoissa.
Naiset tekevät myös lapsen takia osa-aikaista työtä esim. koulun alkaessa, jolloin Kela korvaa osan (en muista termin nimeä), koska naiset laittavat lapsen edun edelle. Miehille se oma napa on edelleen tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa työpaikassa jokaisen työntekijän kohdalla on tarkka seuranta, joilla mitataan tehokkuutta ja tuloksellisuutta eri mittarein. Lopputulos näkyy sitten kerran vuodessa tulospalkkiossa. Ei ole ollut valittamista.
Palstamammat eivät kyenneet vastaamaan aloitukseen, alkoi selittely ja miesten mollaaminen.
Ja taas yksi naistenvihaaja. Älkää vastailko sille ja menkö mukaan sen naurettavuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. naislääkärit tekevät sekä vähemmän työtunteja että käyttävät enemmän työaikaa yhteen potilaaseen, joten ainakin siinä ammatissa miehet tosiaan tekevät enemmän töitä ihan normaalin työajan puitteissakin. Harmi, etteivät faktat tue miehiä vähättelevää ajatusmaailmaasi. Menehän nyt metatöihin siitä, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet hoitaisivat lapset synnäriltä asti, naisten työnteko lisääntyisi vielä enemmän. Itseasiassa naisten työllisyysaste on suurempi kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. naislääkärit tekevät sekä vähemmän työtunteja että käyttävät enemmän työaikaa yhteen potilaaseen, joten ainakin siinä ammatissa miehet tosiaan tekevät enemmän töitä ihan normaalin työajan puitteissakin.
Siksi käynkin aina naislääkärillä. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet hoitaisivat lapset synnäriltä asti, naisten työnteko lisääntyisi vielä enemmän. Itseasiassa naisten työllisyysaste on suurempi kuin miesten.
Itse asiassa ei ole. Miesten työllisyysaste oli toukokuussa 69,7 % ja naisten 67,4. Selittelyn vielä ymmärrän, mutta valehtelua en. Häpeä, nainen.
Yhtäkkiä tämmöinen aloituksen idioottimaisuus tuntuu ihan hyvältä. Siis jos vertaa kuorma-autolla lapsia tappaviin.
Siksi koska meidän aivot ovat erilaiset. Se vanha tuttu tippaleipä vs. putkiaivojuttu.
Käytännössä se menee niin että me tehdään monta asiaa yhtäaikaa, aloitetaan yhtä juttua ja samalla jotain toista. Ja sitten yhtäkkia muistaakin ai niin tuokin homma piti tehdä ja se puhelu hoitaa.
Mä en osaa tehdä työtä niin että tekisin vain yhtä asiaa kerralla, loppuun asti.