Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus esittää lisärahaa nuoriso työttömyyden hoitamiseen

Vierailija
15.07.2016 |

Eli hallituksen viesti on käytännössä että uhkaa järjestäytynyttä yhteiskuntaa väkivallalla ja saat lisää tt-tukea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus voisi kokeilla muotoa, jossa työnantajan ei tarvitse alle 25-vuotiasta palkatessaan maksaa työnantajamaksuja ensimmäiseltä 2 vuodelta lainkaan. Tämä aika ei kerrytä ko. nuoren eläkettä kuin siltä osin mitä hän itse maksaa. 

Vierailija
2/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus voisi kokeilla muotoa, jossa työnantajan ei tarvitse alle 25-vuotiasta palkatessaan maksaa työnantajamaksuja ensimmäiseltä 2 vuodelta lainkaan. Tämä aika ei kerrytä ko. nuoren eläkettä kuin siltä osin mitä hän itse maksaa. 

25-vuotiaana sitten pihalle ja uusi tulokas tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella typerältä ajatukselta, tuo tarkoittaisi monille 7-8 vuoden aikaa jolta eläke ei kerry lainkaan.

Vierailija
4/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriso työttömyys = yhdys sana...

Vierailija
5/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaana sitten pihalle ja uusi tulokas tilalle.

Parempi 2 vuotta töissä kuin kotona makaamassa.

Vierailija
6/6 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella typerältä ajatukselta, tuo tarkoittaisi monille 7-8 vuoden aikaa jolta eläke ei kerry lainkaan.

Näin se oli ennen, eikä juuri kukaan valittanut, uran alkupään tulot ei juuri vaikuta loppueläkkeeseen.