Luomua sen olla pitää!
Nainen on parhaimmillaan sopivasti pyöreänä ja treenaamattomana. Mitään silikoneja ei tosinainen tarvitse, eikä muitakaan operaatioita. Niin ala- kuin yläpäästäkin on hyvä pysyä yksinkertaisen luonnollisena.
t. mies 39
Kommentit (8)
Ap on syntynyt vuonna -39. Talvisodan aikaan.
Joo paitsi jos on huonot tissit, silloin silikoni todella toimii.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan sopivasti pyöreänä ja treenaamattomana. Mitään silikoneja ei tosinainen tarvitse, eikä muitakaan operaatioita. Niin ala- kuin yläpäästäkin on hyvä pysyä yksinkertaisen luonnollisena.
t. mies 39
Eipä tuu tapahtuun. Ihan yleiskunnon vuoksi olisi hyvä harrastaa liikuntaa. Treenattu vartalo on mun mielestä kauniimpi kuin treenamaton, kunhan se on kohtuuden rajoissa.
Saahan hyvä mies kertoa mielipiteensä. :)
En treenaa ja olen pyörylä.
Kävelen helposti useita kymmeniä kilsoja päivän aikana. Koiran kanssa lenkillä ja/tai ihan vaan töissä.
_mussukka kirjoitti:
Saahan hyvä mies kertoa mielipiteensä. :)
En treenaa ja olen pyörylä.
Kävelen helposti useita kymmeniä kilsoja päivän aikana. Koiran kanssa lenkillä ja/tai ihan vaan töissä.
Sama. Mua ei kiinnosta mitkään salitouhut, mutta nautin pitkien matkojen taittamisesta kävellen. Olen pyöreä mutta normaalipainoinen ja omasta mielestäni kaunis tällaisena. Reenatut naiset on musta vähän miehisen näköisiä.
Yläpäästä yksinkertaisena on hyvä olla.