Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulen, että tk-lääkäri oli tupakoinut vastaanottohuoneessaan

Vierailija
14.07.2016 |

Huoneessa haisi tupakka, suurikokoinen ilmastointimasiina pauhasi täysillä ja lääkärin kädet haisivat todella tuoreelta röökiltä. Huh huh :O

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ehkä kannattaa vaihtaa lääkäriä, jos tämä polttaa. Ei ole kauhean uskottava.

Meillä ei ole mitään omalääkärisysteemiä.

Ap

Vierailija
22/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin rikosilmoituksen poliisille. Voihan olla että se on just röökänny ulkona ja tullut sisälle haisemaan, mutta siinäpä selittää poliisille.

Mä en nyt tiedä, onko tuossa ihan rikoksen tunnusmerkit täyttyneet... Olin kyllä vähän kahden vaiheilla, kävisinkö vastaanotossa kertomassa, mutta jotenkaan en kehdannut. Mä istuin sen verran kauan aikaa siinä aulassa odottamassa, olisin nähnyt, jos lääkäri olisi tullut huoneeseensa tauolta.

Ap

Huoneissa on useampi ovi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin rikosilmoituksen poliisille. Voihan olla että se on just röökänny ulkona ja tullut sisälle haisemaan, mutta siinäpä selittää poliisille.

Mä en nyt tiedä, onko tuossa ihan rikoksen tunnusmerkit täyttyneet... Olin kyllä vähän kahden vaiheilla, kävisinkö vastaanotossa kertomassa, mutta jotenkaan en kehdannut. Mä istuin sen verran kauan aikaa siinä aulassa odottamassa, olisin nähnyt, jos lääkäri olisi tullut huoneeseensa tauolta.

Ap

Huoneissa on useampi ovi

Joo, monissa huoneissa on useampi ovi, mutta ei tuossa. 

Ap

Vierailija
24/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että joku poltti ulkona ilmastointihärvelin vieressä ja savut tuli sitä kautta huoneeseen. Meillä kävi kerran näin alakoulussa kun nuoriso oli tullut pihalle sauhuttelemaan.

Vierailija
25/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ehkä kannattaa vaihtaa lääkäriä, jos tämä polttaa. Ei ole kauhean uskottava.

Nyt meni ohi ja lujaa... Miksi lääkäri pitäisi vaihtaa jos hän tupakoi?

Ei ne lääkärit ole mitään terveyden esimalleja. Monet lääkärit juovat alkoholia ja paljon, joillakin lääkäreillä on no sanotaan näin erittäin omituisia seksuaalisia haluja. Sitten lääkärit varsinkin käyttävät lääkkeitä väärin ja ovat koukussa johonkin aineeseen.

Joten jos lääkäri tupakoi niin se on ehkä pieni pahe.

Vierailija
26/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joku poltti ulkona ilmastointihärvelin vieressä ja savut tuli sitä kautta huoneeseen. Meillä kävi kerran näin alakoulussa kun nuoriso oli tullut pihalle sauhuttelemaan.

Tämä oli kyllä se ensimmäinen skenaario, jota ajattelin, mutta kun tuossa ikkunoiden takana ei ole mitään sellaista paikkaa, jossa voisi olla ja tupakoida.

Ap

Vierailija
27/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä se ensimmäinen skenaario, jota ajattelin, mutta kun tuossa ikkunoiden takana ei ole mitään sellaista paikkaa, jossa voisi olla ja tupakoida.

Ap

Ei tupakoinnin tarvitse ikkunan takana tapahtuakaan, vaan ilmanottoaukon vieressä.

Vierailija
28/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on niin tarkat palovaroittimet, joista lähtee samantien hälytys hälytyskeskukseen, että kukaan töissä oleva ei todellakaan tupakoisi sisällä. 

Tuotakin mietin - yleensähän julkisissa tiloissa on sellaiset palohälyttimet, joita ei voi kytkeä itse pois päältä. Mutta ihan oikeasti, siellä kämpässä oli tosi kova kitku (vaikka ilmastointikone oli täysillä), eikä siinä ikkunan ulkopuolella ole sellaista paikkaa, jossa voisi polttaa. Tuo lääkäri on sellainen, hmm, omanlaisens persoona.

Ap

Eipä sitä ilmastointiakaan voi yleensä itse säätää huonekohtaisesti.

Vierailija
29/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lääkärit ole mitään terveyden esimalleja. Monet lääkärit juovat alkoholia ja paljon, joillakin lääkäreillä on no sanotaan näin erittäin omituisia seksuaalisia haluja. Sitten lääkärit varsinkin käyttävät lääkkeitä väärin ja ovat koukussa johonkin aineeseen.

No joo, itse vaihtaisin mutta pahempiakin vikoja voi keksiä.

Vierailija
30/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on niin tarkat palovaroittimet, joista lähtee samantien hälytys hälytyskeskukseen, että kukaan töissä oleva ei todellakaan tupakoisi sisällä. 

Tuotakin mietin - yleensähän julkisissa tiloissa on sellaiset palohälyttimet, joita ei voi kytkeä itse pois päältä. Mutta ihan oikeasti, siellä kämpässä oli tosi kova kitku (vaikka ilmastointikone oli täysillä), eikä siinä ikkunan ulkopuolella ole sellaista paikkaa, jossa voisi polttaa. Tuo lääkäri on sellainen, hmm, omanlaisens persoona.

Ap

Eipä sitä ilmastointiakaan voi yleensä itse säätää huonekohtaisesti.

Tähän ja edelliseen viestiin sen verran, että rakennuksen oman ilmastoinnin lisäksi vastaanottohuoneessa oli sellainen siirrettävä, iso ilmastointilaite, jonka ilmanottoletku oli juuri sen huoneen ikkunassa.

Ap

Vierailija
31/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävit lääkärissä? Harhojen vuoksi ilmeisesti.

Vierailija
32/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa haisi tupakka, suurikokoinen ilmastointimasiina pauhasi täysillä ja lääkärin kädet haisivat todella tuoreelta röökiltä. Huh huh :O

Lekurit ovat suurimpia tupakkatuotteiden käyttäjiä. Ovat vain ihmisiä.

Vierailija
33/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittelet keskustelupalstoille ilkeämielisiä viestejä? Millaisen kuvan ajattelet sen antavan sinusta, tasapainoisen ja miellyttävän, vai kenties epätasapainoisen ja epämiellyttävän? Kävin lääkärissä silmävaivan takia.

Ap

Vierailija
34/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma lääkäri on läski ja aion vaihtaa.

Vierailija
35/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos lääkärin kädet haisivat tupakalle. Miksi muuten haistelit hänen käsiään? Huoneen tupakanhaju on todennäköisesti edellisen potilaan lemuja, mutta lääkäri pesee kätensä joka potilaan jälkeen ja välilläkin tarpeen vaatiessa ja käyttää lisäksi kasidesiä. Käsidesille kädet saattavat siis haiskahtaa.

Vierailija
36/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos lääkärin kädet haisivat tupakalle. Miksi muuten haistelit hänen käsiään? Huoneen tupakanhaju on todennäköisesti edellisen potilaan lemuja, mutta lääkäri pesee kätensä joka potilaan jälkeen ja välilläkin tarpeen vaatiessa ja käyttää lisäksi kasidesiä. Käsidesille kädet saattavat siis haiskahtaa.

En nyt erityisesti haistelit hänen käsiään, mutta kun hän tutki silmiäni, hänen kätensä koskivat kasvoihini. Käsidesi ja tupakka eivät kyllä haise ollenkaan samalta.

Ap

Vierailija
37/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittelet keskustelupalstoille ilkeämielisiä viestejä? Millaisen kuvan ajattelet sen antavan sinusta, tasapainoisen ja miellyttävän, vai kenties epätasapainoisen ja epämiellyttävän? Kävin lääkärissä silmävaivan takia.

Ap

Ihmeen tarkasti kerkisit ilmastoinnit ja ovet tiiraileen. Toivottavasti silmäs on kunnossa.

Vierailija
38/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmeen tarkasti kerkisit ilmastoinnit ja ovet tiiraileen. Toivottavasti silmäs on kunnossa.

Tiirailemaan? Siellä oli sellainen metrin korkuinen pömpeli, joka heräsi kovasti. Ovatkin ovat lähemmäs 2 m korkeista, näkee tiiraamatta. Silmä oli kunnossa, tuo oli kontrollikäynti.

Ap

Vierailija
39/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.o. hurisi

Vierailija
40/42 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kävin ensimmäistä kertaa masennuksen takia tk-lääkärillä. Kerroin olostani ajatuksista lääkärille ja siitä että voin pahoin. Olin silloin pulskassa kunnossa ja lääkäri sitten kertoi kun masennuslääkitys aloitetaan niin paino voi nousta. Ihan hyvä homma ja asiallinen lääkäri. Mitä nyt lääkäri oli luokkaa 170cm pituus ja paino lähempänä 130kg siinä punaisena se puuskutti ja seinällä oli kahden eri pizza kebab paikan ruokalistat. Joten tuntui hieman hassulta kuulla luentoa ylipainosta ja sen välttämisestä kun itse tohtori oli no... hyvässä lihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi