Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulen, että tk-lääkäri oli tupakoinut vastaanottohuoneessaan

Vierailija
14.07.2016 |

Huoneessa haisi tupakka, suurikokoinen ilmastointimasiina pauhasi täysillä ja lääkärin kädet haisivat todella tuoreelta röökiltä. Huh huh :O

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ei ollut

Vierailija
2/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti ei ollut

Keksi sitten parempi selitys.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin rikosilmoituksen poliisille. Voihan olla että se on just röökänny ulkona ja tullut sisälle haisemaan, mutta siinäpä selittää poliisille.

Vierailija
4/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asiakas oli joku suurtupakoitsija.

Vierailija
5/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työhuone haisee usein röökille jos siellä on just käynyt asiakas joka on vetäny viimeset henkoset terkkarin ovell. Ja näitä riittää.

Jos kädet haisi niin ehkä oli ruokatauolla käynyt polttamassa, tuskin huoneessa..

Vierailija
6/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin rikosilmoituksen poliisille. Voihan olla että se on just röökänny ulkona ja tullut sisälle haisemaan, mutta siinäpä selittää poliisille.

Mitä ihmettä? Poliisille? Miten eroaa siitä, että esim. tp-hakijat tupakoivat sisällä? Toki siellä poliisi vierailee aina harvakseltaan, mutta olen uutisista lukenut, että tupakointi ei ole syy.. missä tasa-arvo?

Vierailija
7/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt tiedä, onko tuossa ihan rikoksen tunnusmerkit täyttyneet... Olin kyllä vähän kahden vaiheilla, kävisinkö vastaanotossa kertomassa, mutta jotenkaan en kehdannut. Mä istuin sen verran kauan aikaa siinä aulassa odottamassa, olisin nähnyt, jos lääkäri olisi tullut huoneeseensa tauolta.

Ap

Vierailija
8/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SO? Kyttäyshullut suomalaiset prkl!

Vierailija
9/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisit ilmoituksen mistä? Olet naurettava pelle!

Vierailija
10/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työhuone haisee usein röökille jos siellä on just käynyt asiakas joka on vetäny viimeset henkoset terkkarin ovell. Ja näitä riittää.

Jos kädet haisi niin ehkä oli ruokatauolla käynyt polttamassa, tuskin huoneessa..

Mulla oli aika tasalta, olin aulassa ainakin 5 min ennen, ja kun katsoin kelloa ennen sisälle kutsumista, se oli ainakin 10 yli. Kukaan ei tullut huoneesta ulos tai lääkäri ei mennyt sisään.

Ap

Vierailija
11/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap kuvitella koko asian? Pitäisikö sinun jutella jonkun kanssa tästä asiasta? Oletko itse tupakoitsija ja juuri lopettanut? Jos näin on niin sinä haluat ja oletat kaikkien muidenkin tupakoivan. Ja tässä tilanteessa lääkäri on kohde sinun tupakointi fantasialle.

Vierailija
12/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap kuvitella koko asian? Pitäisikö sinun jutella jonkun kanssa tästä asiasta? Oletko itse tupakoitsija ja juuri lopettanut? Jos näin on niin sinä haluat ja oletat kaikkien muidenkin tupakoivan. Ja tässä tilanteessa lääkäri on kohde sinun tupakointi fantasialle.

Aika lennokasta tulkintaa sulla. Lopetin tupakoinnin 10 vuotta sitten, poltan joskus satunnaisesti, enkä suhtaudu tupakointiin mitenkään kielteisesti.

Ap

Vierailija
13/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on niin tarkat palovaroittimet, joista lähtee samantien hälytys hälytyskeskukseen, että kukaan töissä oleva ei todellakaan tupakoisi sisällä. 

Vierailija
14/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on niin tarkat palovaroittimet, joista lähtee samantien hälytys hälytyskeskukseen, että kukaan töissä oleva ei todellakaan tupakoisi sisällä. 

Tuotakin mietin - yleensähän julkisissa tiloissa on sellaiset palohälyttimet, joita ei voi kytkeä itse pois päältä. Mutta ihan oikeasti, siellä kämpässä oli tosi kova kitku (vaikka ilmastointikone oli täysillä), eikä siinä ikkunan ulkopuolella ole sellaista paikkaa, jossa voisi polttaa. Tuo lääkäri on sellainen, hmm, omanlaisens persoona.

Ap

Vierailija
15/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huoneessa oli ikkuna auki ja joku potilas tai henkilökuntaan kuuluva oli polttanut lähistöllä. Ei siinä varmaan ole sen kummempaa.

Ja luulen, omalla tauolla voi lääkärit ja sh polttaa, sillä työlainsäädäntö antaa siihen oikeuden.

Vierailija
16/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lennokasta tulkintaa sulla. Lopetin tupakoinnin 10 vuotta sitten, poltan joskus satunnaisesti, enkä suhtaudu tupakointiin mitenkään kielteisesti.

Ap

ELI olet tupakoitsija! Siksi sinä miellät muut ihmiset myös tupakoitsijoiksi. No niin näin se homma etenee!

Vierailija
17/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä huoneessa oli ikkuna auki ja joku potilas tai henkilökuntaan kuuluva oli polttanut lähistöllä. Ei siinä varmaan ole sen kummempaa.

Ja luulen, omalla tauolla voi lääkärit ja sh polttaa, sillä työlainsäädäntö antaa siihen oikeuden.

Kun siinä ikkunan takana ei ole sellaista paikkaa, jossa voisi polttaa! Mua ei siis kiusaa kenenkään tupakointi ylipäätään.

Ap

Vierailija
18/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida lääkäri olla edes akateeminen koska kaikkihan tiedämme että vain wt-porukat polttaa xD

Vierailija
19/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ELI olet tupakoitsija! Siksi sinä miellät muut ihmiset myös tupakoitsijoiksi. No niin näin se homma etenee!

Joo, miellän varsinkin sellaiset, joiden kädet haisevat tupakalta ja joiden olen nähnyt joskus tupakoivan. Kyllä.

Ap

Vierailija
20/42 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ehkä kannattaa vaihtaa lääkäriä, jos tämä polttaa. Ei ole kauhean uskottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme