Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muutun aina parisuhteissa aseksuaaliksi?

Vierailija
14.07.2016 |

Mikähän juttu siinä on, että aina seurustellessa multa katoaa kaikki seksihalut niin kumppania kohtaan kuin muutenkin. Musta tulee täysin aseksuaali. Ei kiinnosta seksi, ei runkkaus, ei mikään siihen viittaava.

Normaalisti eli sinkkuna kuitenkin seksiä tekee mieli päivittäin ja runkattua tulee useita kertoja päivässä. Joskus seksihalut olleet suorastaan häiritseviä.

Suhteen alussa/juuri ennen sen alkua on ehkä pari viikkoa että himoitsen koko ajan kumppaniani palavasti, mutta niiden parin viikon jälkeen iskee vaihe kun seksi on pelkkää pakkopullaa ja sitten ei teekkään enää mieli lainkaan.

Tällaista tässä vaan pohdin, kun mies istuu makkarissa itkien (kuvainnollisesti) seksinpuutettaan ja itse koneella angstaamassa (kyllä. ollaan puhuttu asiasta. ei auta kun en itsekään tiedä mikä mulla on.). Ei olla pantu pariin viikkoon, ja mies inhoaa itseään, pitää epähaluttavana, vääränlaisena jne. Ja niin inhoan minäkin itseäni. Mikä helkkarin frigidiys muhun ja mun värkkiin aina seurustellessa iskee? Ja miten helkkarissa se poistuu maagisesti aina sinkkuaikoina?

Vaihdevuosista tms. tuskin kyse, ikää 24v.

Mitä seksuaaliselle haluttomuudelle voisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata mutta symppaan! Mulla sama eikä käryäkään mistä johtuu. Mieheni on kuitenkin todella ihana, kohtelee minua hyvin ja pidän häntä todella komeana mutta kun ei paneta !!! :/

Vierailija
2/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan demiseksuaali? Toisin sanoen seksi maistuu vain, kun mukana on vahvoja tunteita toista kohtaan. Onko teillä vielä muuten alkuhuumaa jäljellä, vai onko harmaa arki jo astunut mukaan kuvioihin?

Itellä nimittäin samaa ongelmaa ja miettinyt olen minäkin, että mistä se johtuu. Tuntuu, että vikaa on joko itsessäni tai miehessä. Alkuhuuman jälkeen ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että käytätkö aina seurustellessa hormoniiehkäisyä? Ne vie monilta halut kokonaan

Vierailija
4/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan demiseksuaali? Toisin sanoen seksi maistuu vain, kun mukana on vahvoja tunteita toista kohtaan. Onko teillä vielä muuten alkuhuumaa jäljellä, vai onko harmaa arki jo astunut mukaan kuvioihin?

Itellä nimittäin samaa ongelmaa ja miettinyt olen minäkin, että mistä se johtuu. Tuntuu, että vikaa on joko itsessäni tai miehessä. Alkuhuuman jälkeen ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

meillä alkuhuuma loppunut. Todella kurjaa kun haluaisin haluta miestäni :( Haluaisin nauttia rakastelusta hänen kanssaan mutta alapää on kuiva kun saharan autiomaa. T: 2

Vierailija
5/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylempää. Mulla ollut sama juttu kunnes lopetin e-pillerit. nykyisen kanssa halut selvästi vähentyneet mutta kuitenkin jaksan sitä seksiä harrastaa ja tulen joka kerta. Voi tietysti johtua siitä ettei puoliso ole oikea tai ette alunperinkään tunteneet tarpeeksi vetoa häneen?

Vierailija
6/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että käytätkö aina seurustellessa hormoniiehkäisyä? Ne vie monilta halut kokonaan

En ole syönyt e-pillereitä 8 vuoteen. T: 2

Vierailija
7/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horos gotta duu vat horos gotta duu

Vierailija
8/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kumppani? Minulla on ollut samoja kokemuksia muutaman kanssa. Suhde etenee liian nopeasti ja ei ole varma, haluaako seksiä vielä, on epävarma tunteistaan, avoimuus tai luottamus puuttuu suhteesta...

Sopivan miehen kanssa haluttomuutta ei ole ollut.

Vierailija
9/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä, ja kumppani on oikea. Hyvännäköinen, ihana, rakas, seksikäs, luotettava. 

En myöskään ole demiseksuaali; sinkkuna tekee mieli panna joka toista vastaan tulevaa ja fantasioin seksistä milloin kenenkin kanssa. 

Mikähän hemmetti mua vaivaa? 

-AP

Vierailija
10/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up,,,

Vierailija
11/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä, ja kumppani on oikea. Hyvännäköinen, ihana, rakas, seksikäs, luotettava. 

En myöskään ole demiseksuaali; sinkkuna tekee mieli panna joka toista vastaan tulevaa ja fantasioin seksistä milloin kenenkin kanssa. 

Mikähän hemmetti mua vaivaa? 

-AP

Liittyy jotenkin emotionaaliseen läheisyyteen. Ihan joku lyhytterapiakin voisi auttaa.

Vierailija
12/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas jotenkin tuntuu, että mies ei osaa lämppää sua kunnolla.

Vierailija
13/13 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyytyy libido 1,5-2 vuoden jälkeen kun alkuhuuma on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi