Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomajuoppous raivostuttaa

Vierailija
14.07.2016 |

Taas tuo äijä juo kun on loma. Nyt se selittää jotain kännireissujuttua. Raivoan sille, että olisi hiljaa. Pitääkö kolmekymppisen käyttäytyä kuin pentu? Pitääkö sen olla kuin pikkupoika? Sitten ollaan kyllä kiltisti kun loma loppuu. Sanoin sille, että lähden jos ei pelleily lopu. Nyt se on hiljaa kun raivosin ja haukuin tyhmäksi. Ärsyttää koko pelle. Kuolkoot viinaan s-tana.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian se juo joka päivä.

Vierailija
2/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian se juo joka päivä.

Älä. Katson ja nauran vieressä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei lomallakaan saa olla kuten tahtoo! Jos muut asiat normiarjessa menee hyvin, niin johan tuo on liioittelua. Relaa vähän.

Vierailija
4/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryyppään arkena. Miksi lomalla joisi, silloinhan on muutenkin mukavaa?

Vierailija
5/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei lomallakaan saa olla kuten tahtoo! Jos muut asiat normiarjessa menee hyvin, niin johan tuo on liioittelua. Relaa vähän.

Olis kiva tehdä sen kanssa joskus jotain, mutta päihteet. Lupaa muuttua ja sekös vituttaa se ainainen lupailu. Sanoin, että lähden jos ei asiat muutu. Annoin kuukauden aikaa muuttaa tapansa. Sen jälkeen tölkki taas naksahti auki. S-tana sitä naksahdusääntä!

Vierailija
6/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestäsi Ap. Jätä hänet, se on hänen etu :D

Vierailija
7/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap:lla menkat tai epillerit?

Vierailija
8/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tehdä sen kanssa joskus jotain, mutta päihteet. Lupaa muuttua ja sekös vituttaa se ainainen lupailu. Sanoin, että lähden jos ei asiat muutu. Annoin kuukauden aikaa muuttaa tapansa. Sen jälkeen tölkki taas naksahti auki. S-tana sitä naksahdusääntä!

Eikö se vois juoda pulloista sitten?

Vierailija
9/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kolkuttaakos jonkun juopon omatuntoa kun pitää irvailla? No, kyllä teillekin kertyy vielä kunnon askites-kummut. Niitä on hyvä sulatella hautakummun alla. Ap.

Vierailija
10/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Rasittavaa kun mikään sopimus ei pidä ja kaikki lupaukset rikotaan kun viina vie ja mies vikisee. Lomalla aina pahinta.

Vierailija
11/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO LÄHDE!!!

Vierailija
12/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule siitä muuksi muutu, paitsi ehkä pahenee vaan. Täällä meillä on päälle 40v loma-/viikonloppujuoppo. Ei usko, että ongelmaa on, vaikka jokainen loma päättyy katkaisuun. Niin ja minä olen se turhasta kitisijä, kun varottelen. Pitäähän sitä nyt saada rauhassa ryystää, kun kerran LOMA ON! Ei pitäis kuulemma olla multa pois jos hän nyt vähän rentoutuu. Kyllä se vaan on multa pois, kun minä se olen se joka kaiken sotkun siivoaa, järjestelen lapsille hoitajia työvuorojeni ajaksi, katson perään että onko herra missä kunnossa että tilataanko ambulanssi vai ruumisauto. Niin ja sekin, että kun ei voida mitään tehdä yhdessä tai perheenä, kun yksi on koko ajan pelistä pois.

Vierailija
13/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole mikään pakko jaksaa. Ei se siitä miksikään muutu kun nalkutat, jos ei kerta tähänkään mennessä ole kyennyt lupauksia pitämään. Jätä se, niin saatte molemmat olla rauhassa!

Vierailija
14/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuta kuin yrittää saada sopimuksen edes muutamasta päivästä jolloin teette sun juttuja. Sillä, aikuinen ihminen saa ansaitulla lomallaan tehdä niinkuin haluaa, läheisten on vaan valittava, kattooko sitä vai vaihtaako osoitetta.

Vierailija
15/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa elämään tuollaisen juopon kanssa? Antakaa mahdollisuus valita pullon tai perheen välillä. Sittenpä tiedätte kuinka tärkeitä olette. Pullo yleensä voittaa, valitettavasti. Yhtä kärsimystä katsella juoppoa, kuulla lupauksia, harmitella kurkkuun kaadettuja rahoja ja pelätä toisen terveyden puolesta. Ei se ole elämää. Elämä on nauttimista varten ja jos sen tekee pullon kanssa nauttien niin antaa tehdä. Muilla on myös oikeus myös omaan onneen.

Vierailija
16/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule siitä muuksi muutu, paitsi ehkä pahenee vaan. Täällä meillä on päälle 40v loma-/viikonloppujuoppo. Ei usko, että ongelmaa on, vaikka jokainen loma päättyy katkaisuun. Niin ja minä olen se turhasta kitisijä, kun varottelen. Pitäähän sitä nyt saada rauhassa ryystää, kun kerran LOMA ON! Ei pitäis kuulemma olla multa pois jos hän nyt vähän rentoutuu. Kyllä se vaan on multa pois, kun minä se olen se joka kaiken sotkun siivoaa, järjestelen lapsille hoitajia työvuorojeni ajaksi, katson perään että onko herra missä kunnossa että tilataanko ambulanssi vai ruumisauto. Niin ja sekin, että kun ei voida mitään tehdä yhdessä tai perheenä, kun yksi on koko ajan pelistä pois.

No minkä HELVETIN takia sä sitä siellä hyysäät ja passaat?! Lasten takia varmaan joo. Sehän tekeekin lapsille ihan tutkitusti niin hyvää kasvaa juopon kanssa. Vittu mitä paskoja äitejä täälläkin, vaikka niin esitetään että lasten etua tässä vaan. Toivottavasti ne teidän pennut ei ole teidän kanssa missään tekemisissä kun pääsevät eroon. Siinähän huollat sitä juoppoasi sitten kun se kerran niin ihana on.

Vierailija
17/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi muuta kuin yrittää saada sopimuksen edes muutamasta päivästä jolloin teette sun juttuja. Sillä, aikuinen ihminen saa ansaitulla lomallaan tehdä niinkuin haluaa, läheisten on vaan valittava, kattooko sitä vai vaihtaako osoitetta.

Hetkinen nyt! Loma on ansaittu siitä työstä, josta työnantaja maksaa palkkaa. Se ei ole lomaa parisuhteesta tai perhe-elämästä. Jos aikuinen ihminen on valinnut itselleen parisuhteen tai perheen perustamisen, on hänellä näistä valinnoistaan vastuu. Jos haluaa ryystää viinaa kaikki työsuhteesta ansaitut lomat läpeensä ihan kaikessa rauhassa, silloin ei valitse itselleen parisuhdetta ja/tai perhettä!

Vierailija
18/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä HELVETIN takia sä sitä siellä hyysäät ja passaat?! Lasten takia varmaan joo. Sehän tekeekin lapsille ihan tutkitusti niin hyvää kasvaa juopon kanssa. Vittu mitä paskoja äitejä täälläkin, vaikka niin esitetään että lasten etua tässä vaan. Toivottavasti ne teidän pennut ei ole teidän kanssa missään tekemisissä kun pääsevät eroon. Siinähän huollat sitä juoppoasi sitten kun se kerran niin ihana on.

Voi sinua. Vedät johtopäätöksiä vaikka et tiedä asioiden todellista laitaa. Hyvää kesänjatkoa sinulle.

Vierailija
19/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt! Loma on ansaittu siitä työstä, josta työnantaja maksaa palkkaa. Se ei ole lomaa parisuhteesta tai perhe-elämästä. Jos aikuinen ihminen on valinnut itselleen parisuhteen tai perheen perustamisen, on hänellä näistä valinnoistaan vastuu. Jos haluaa ryystää viinaa kaikki työsuhteesta ansaitut lomat läpeensä ihan kaikessa rauhassa, silloin ei valitse itselleen parisuhdetta ja/tai perhettä!

Olen tuo, jolle vastasit. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, tarkoitin sanoa, ettei aikuista ihmistä voi vaatia tekemään mitään. Jos toisella ei ole kiinnostusta muuhun, kuin juopotteluun, niin toisen pitää valita jääkö vai ei. Ei ollut tarkoitus oikeuttaa kenenkään itsekästä käytöstä.

Vierailija
20/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mä oon kurkkuani myöten täynnä miehen juopottelua. Perseet olalle ja sama jatkuu heti seuraavana aamuna. Mongertaa kello kolmelta iltapäivällä ja haukkuu mua tylsimykseksi kun en halua lähteä sen kanssa minnekään (koska en kehtaa ja häpeän häntä). Olis ees sellasta pientä tissuttelua mutta ei..

Tsemppiä sinne...