Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomajuoppous raivostuttaa

Vierailija
14.07.2016 |

Taas tuo äijä juo kun on loma. Nyt se selittää jotain kännireissujuttua. Raivoan sille, että olisi hiljaa. Pitääkö kolmekymppisen käyttäytyä kuin pentu? Pitääkö sen olla kuin pikkupoika? Sitten ollaan kyllä kiltisti kun loma loppuu. Sanoin sille, että lähden jos ei pelleily lopu. Nyt se on hiljaa kun raivosin ja haukuin tyhmäksi. Ärsyttää koko pelle. Kuolkoot viinaan s-tana.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa elämään tuollaisen juopon kanssa? Antakaa mahdollisuus valita pullon tai perheen välillä. Sittenpä tiedätte kuinka tärkeitä olette. Pullo yleensä voittaa, valitettavasti. Yhtä kärsimystä katsella juoppoa, kuulla lupauksia, harmitella kurkkuun kaadettuja rahoja ja pelätä toisen terveyden puolesta. Ei se ole elämää. Elämä on nauttimista varten ja jos sen tekee pullon kanssa nauttien niin antaa tehdä. Muilla on myös oikeus myös omaan onneen.

Ap:lla ei onneksi ole lapsia. En kyllä hankikaan jos tuo ei muutu. Uhkailin jättämisellä jos eivät asiat muutu. Lupaili taas kun säikähti...joo, tää on tätä. Katsotaan nyt tää kuukausi. Huomenna ollaan lähdössä reissuun ja siellä ei oo aikaa tai mahiksia kuin pikku tissutteluun. Olen hänen sukulaisilleenkin vinkannut ottamaan puhutteluun.

Haluaisi hän itsekin vähentää, mutta pelkään ettei se onnistu ja ne ovat juopon hölinöitä kun pelkää, että jätän. Vielä kun alkon kanssa on itselläkin ongelmaa...no joo, en halua olla vain se miljoonas juoppoa hyysäävä akka. Olen huonokin siinä jos en kännää itse, sillä juoppous saa minut tosiaan raivoihin. Ap.

Vierailija
22/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies juo joka viikonloppu, yleensä molemmat päivät vuodenajasta riippumatta. Ja aina lähtee muisti. Nyt kun loma alkoi, niin ensimmäiseksi veti viiden päivän rännin... Ja miehellä ikää jo yli 30. Kyllä nainen ja parisuhde jäävät tällaisille miehille aina toissijaisiksi asioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin äsken taas helvetilliset raivarit sille. Haukuin tyhmäksi sataan kertaan. Typerä helvetin ääliö. Ap.

Vierailija
24/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli hakata palasiksi tuo läskiperse. Ap.

Vierailija
25/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma juodaan ja sitten katkon kautta takaisin töihin. Hienoa elämää..

Vierailija
26/26 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule siitä muuksi muutu, paitsi ehkä pahenee vaan. Täällä meillä on päälle 40v loma-/viikonloppujuoppo. Ei usko, että ongelmaa on, vaikka jokainen loma päättyy katkaisuun. Niin ja minä olen se turhasta kitisijä, kun varottelen. Pitäähän sitä nyt saada rauhassa ryystää, kun kerran LOMA ON! Ei pitäis kuulemma olla multa pois jos hän nyt vähän rentoutuu. Kyllä se vaan on multa pois, kun minä se olen se joka kaiken sotkun siivoaa, järjestelen lapsille hoitajia työvuorojeni ajaksi, katson perään että onko herra missä kunnossa että tilataanko ambulanssi vai ruumisauto. Niin ja sekin, että kun ei voida mitään tehdä yhdessä tai perheenä, kun yksi on koko ajan pelistä pois.

Mites sä jaksat katsoa tuommoista?