Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vasektomiasta?

Vierailija
14.07.2016 |

Vaatimukset täyttyvät, nyt pitäisi vain käydä tuumasta toimeen? Onko kaikki niin helppoa kuin sairaaloiden sivuilla kerrotaan? Mihin kannattaa varautua? Tuleeko saikkua (istumatyö)? M42

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta. Helppo homma! Kipuja oli jonkin verran ja pientä turvotusta. Ja näin naisena olen kiitollinen, että vapaaehtoisesti tämän teki.

Vierailija
2/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi ja kaikki meni hyvin, paitsi, että siittiöpitoisuus ei ekassa testissä ollut laskenut nollille. Ei vielä tokassakaan ja sitten mun käsityksen mukaan patologi (vai kuka lienee olikaan) tutki siemenjohtimista pois leikatut palat ja totesi, että toisesta kiveksestä oli poikkastu siemenjohtimen sijaan verisuoni. Tehtiin uusintaleikkaus nukutuksessa ja se tuotti halutun tuloksen. Eli ei kannata luottaa ehkäisytehoon ennen niitä testejä.

Tuo hoitovirhe ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa. Ainakaan mitään miknkä itse huomaa. Mutta pidin hieman röyhkeänä, että ne lähetti sairaalasta laskun siitä uusintakeikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! AP

Vierailija
4/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on idea, jota kaivellessa taustalta löytyy aina nainen alkuun panijana. Vasektomia vaikuttaa steriloidun seksuaaliseen identiteettiin vaikka muuta väitetään. Älä tee sitä ellei ajatus ihan oikeasti ole tullut sinun päästäsi.

Vierailija
5/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tehtiin reilu vuosi sitten, hieman nuorempi olen kun sinä. Eli minun kohdalla tuo hoitui helpoiten kun sain omalääkärin kautta maksumääräyksen yksityiselle kun osasin pyytää.

Maksoi muistaakseni 95 euroa tuo oma osuus ja ajan sai tosi nopeasti olisiko ollut viikon sisään.

Yksi tuttu kävi kunnallisen kautta ja hänellä tehtiin nukutuksessa, mutta eiköhän nuo kaikki paikallispuudutuksella tehdä ja näin itselläkin.

En nyt halua säikytellä, mutta ei tuo nyt mikään kovin miellyttävä kokemus ollut. Omalla kohdalla epämiellyttävintä oli juuri tuon puudutuspiikin laittaminen kivekseen. Ei se sen jälkeen tuntunut kun hieman epämiellyttävältä, ja kai ihmiset nuo kokee aika eri lailla. Mutta hammaslääkärikammo jäi tuohon huoneeseen kyllä.

muutaman päivä oli arkana alapää, mutta kyllä tuossa nyt istumatyötä pystyy tekemään, omalääkäri väitti. että jotkut jo samanakin päivänä olisi seksiä harrastanut.

Ei tullut käytyä edes tuossa siittiötutkimuksessa, mutta onneksi ei samanlainen tunari ollut kun tuolla edellisellä kirjoittajalla...miten tuollainen voi olla edes mahdollista?

Sinne vaan rohkeasti.

Vierailija
6/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän vielä täytyy sitten lisätä, että menin vaikkakin hieman sairaalakammoisena tähän, koska on miehelle niin paljon helpompi toimenpide. omaan halukkuuteen en ole huomannut vaikutusta, seksi maistuu ihan yhtä paljon kun aina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan