Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piinattu Miss Suomi

Vierailija
14.07.2016 |

Mitä ihmettä jotkut ihmiset viitsii kirjoitella jotain haukkumaviestejä Shirlylle?! Suloinen ja symppis nainen.
Jyväskylä näyttäytyy myös jutun perusteella melkoisena takapajulana. Mun paras ystävä on puoliksi afrikkalaista geeniperimää ja ei joutunut kokemaan kouluaikoina rasistista kiusaamista täällä pk-seudulla. Kadulla joskus joku känniläinen saattoi vähän huudella.

Linkki http://nyt.fi/a1468460673872

-N34-

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska arvostelu on tietty kesyä muiden kohdalla eiks juu. Tota samaa haukkumista kuulee vaikka on elovenatyttö, hekin on läskejä hevosnaamaisia h#oria, olen ihan täältä lukenut.

Se ulkonäön ja muu arvostelu on ok elovenatyttöjen kohdalla, mutta auta armias jos joku etnisyysjuttu tulee esiin, niin yhtäkkiä se haukkuminen huomataan. Koen asian aikamoisena jeesustelun, koska missit ja julkkikset on tuntuneet muuten olevan täysin vapaata riistaa.

Ehkä kannattaisi puuttua sitten ihan kaikkien haukkumiseen eikä vain jos asiassa on jotain etnisiä erilaisuuksia.

Vierailija
2/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävän paskaa jengiä, ei pitäisi kulkea vapaana. Mutta kyllä muussa suomessa rasismia löytyy enemmän kuin pk seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten arvostelu on ihan ala-arvoista missien kohdalla, kyse on jostain perversiosta että noita ihmisiä lytätään. Ei tarvitse olla erilainen etnisyydeltään, riittää kun on missi. 

Vierailija
4/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten arvostelu on ihan ala-arvoista missien kohdalla, kyse on jostain perversiosta että noita ihmisiä lytätään. Ei tarvitse olla erilainen etnisyydeltään, riittää kun on missi. 

Miksikähän missit sitten haluavat missiksi? Luulevatko he, että heitä vain ihaillaan ja kehutaan? Melko pöljää sakkia, ulkonäköä en moiti koskaan, mutta pistää miettimään minkälaiset älynlahjat näillä misseillä ja muilla turhilla julkkiksilla on..

Vierailija
5/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainenhan purkaa kateuttaan kaikkiin menestyneisiin.  Syy haukkumiseen ja arvosteluun keksitään ihan mistä tahansa.  Helpoin syy haukkua on aina hiukankin poikkeava ulkonäkö.

Vierailija
6/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa missi, mennäpä keskustelufoorumeille, juu täältäkin voi lukea ei niin mairittelevaa juttua. Toki jos meno yltyy täysin villiksi jotain ketjuja poistetaan. C.Ronaldokin on neitihomo jota kaikkien miesten pitäisi hävetä, täältä kuule ihan luin ja vieläpä v.2016 ei ongelmaa asiassa, miehet on neitihomoja, naiset h#oria jne, perussettiä täälläkin.

Vierailija
7/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten edes tiennyt kuka nykyinen miss Suomi on, nyt tiedän. Luulen, että kovin moni mies ei noita seuraa nykyään ja aika harva nainenkaan. Täysin kuollut juttu, voitaisiin minun puolesta lopettaa. Jos kysyisin kymmeneltä miespuoliselta kaveriltani kuka on miss Suomi, yksikään heistä ei tietäisi, olen täysin varma.

Vierailija
8/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole se koko idea miksi ihmiset haluavat misseiksi? Saada huomiota ja arviointia. Sitähän se koko kisa on ja ihan vapaaehtoisesti sinne mennään.

Vierailija
9/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten edes tiennyt kuka nykyinen miss Suomi on, nyt tiedän. Luulen, että kovin moni mies ei noita seuraa nykyään ja aika harva nainenkaan. Täysin kuollut juttu, voitaisiin minun puolesta lopettaa. Jos kysyisin kymmeneltä miespuoliselta kaveriltani kuka on miss Suomi, yksikään heistä ei tietäisi, olen täysin varma.

Eiköhän juttu tehty juuri sen takia. Kun kukaan ei tiennyt kuka missi on eikä kukaan välitä.

Piti saada jotenkin epätoivoisesti julkisuutta.

Ja tämähän on se kuumin hotti buzzword Suomessa nyt, eli rasismi. Taattu huomio mediassa.

Vierailija
10/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan vapaasti saa paskaa heittää niskaan ihmiselle joka on missi, koska vapaaehtoisesti lähti? Mielenkiintoista.

Vierailija
11/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö julkisuuteen haluava ihminen nimenomaan halua julkisuutta. ... sehän on kauheinta, jos kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

Siksihän ne soittelevat niitä paparazzejakin paikalle, siis sellaiset jotka onnistuvat.

Vähän sama kuin ihminen menisi television uutisankkuriksi ja valittaisi että häntä katsotaan. ..

Vierailija
12/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa kaikkia haukutaan :D on se vaan niin sairasta, miksei elettäis sovussa yhdessä?

Vierailija
13/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli ihan vapaasti saa paskaa heittää niskaan ihmiselle joka on missi, koska vapaaehtoisesti lähti? Mielenkiintoista.

Tottakai. Lähti vapaa-ehtoisesti, halusi jopa, ja tiesi tarkkaan mitä on tulossa.

Kaikkia niitä missejä on kritisoitu.

Vierailija
14/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomessa kaikkia haukutaan :D on se vaan niin sairasta, miksei elettäis sovussa yhdessä?

Ketähän täällä haukutaan muuten kuin netissä? Ja se on yleismaailmallinen ilmiö. Kannattaa pysyä pois hölmöiltä nettiforumeilta.

Vierailija
15/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tosi paljon kaikki tollaset rasistit. Niitä ei pidä sietää yhtään eikä hyväksyä. Tossa kisassahan blondit joita ei valittu alko rasisteiksi. Samat muijat ja niitten kaverit varmaan kirjottanut osan noista. 

Vierailija
16/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi asettaa itsensä ihan tietoisesti arvosteltavaksi. Hänen ulkonäkönsä on hänen menestysvalttinsa ja siitä on monia mielipiteitä. Rasismi on toki ikävää, mutta kohtaa ne etnisesti täysin suomalaisetkin rajua arvostelua.

Mitä Jyväskylään tulee, ei ainakaan mun puoliksi aasialaista kaveria peruskoulussa aasialaisuudesta kiusattu, rillipääksi nimiteltiin joskus silmälasien takia. Samoin kun itse olin aina hikari, ja isokokoinen kaveri kaikenmaailman jättiläinen, rikas tyttö taas porvari ja kermaperse. Eiköhän tätä löydy jokaisesta peruskoulusta.

Vierailija
17/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, mutta koska olen niin kyyninen nykymediaa kohtaan pidän tätä teennäisenä julkisuustemppuna. Samaa uhriutumista yritti jo ip-lehdet, ei ottanut tulta alle ja nyt hesari yrittää samaa. Meidän tarkoitus olisi ilmeisesti kauhistella ja sääliä, no luulenpa ettei nämä missit vaan jaksa kiinnostaa, täysin turhia julkkiksia joiden viihdearvokaan ei ole kovin kummoinen nykyaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän