Onko miehen sukuelinten tuoksu parempi kuin naisilla?
Jos ajatellaan asiaa hygienian kannalta. Emätinhän on vartalon sisällä oleva elin, jonka perustoiminto on erittää jatkuvasti. Käytännössä sitä ei voi koskaan saada yhtä puhtaaksi kuin miehen sukuelimiä.
Kommentit (9)
Jaha, sitä on luettu iltapäivälehden viimeisin klikkaustenkerääjäuutinen?
Karvainen ja pissanhajuinen uloke riippapalleineen. Pestään turhan harvoin.
Vai siistimpi versio, jota pestään takuuvarmasti paljon useammin.
Mietitäänpä.
Luit iltalehteä?
Naisen ulkoiset synyttiet haisee helpommin voimakkaammalle johtuen anatomiasta. Itse värkkiähän ei ole tarkoituskaan pestä, koska se ei likaannu umpinaisena paikkana. Vapaan heiluna elin luonnollisesti tuulettuu paremmin..
Emätinhän on itsepuhdistuva elin toisin kuin penis. Jälkimmäinen on likaisempi. Ellet usko niin varaa aika gynekologille ihan vain juttelua varten.
Onneks mun mies pesee itsensä päivittäin. :) On joskus tullu kyllä eteen mies joka ei osannut pitää huolta hygieniastaan. Oli vehkeet mitkä tahansa, niin kerran kaksi kannattaa päivässä pestä. Se riittää. :) Ja ei naisten kuulu sieltä "sisältä" pestä. Se on puhdas, jos ei ole tulehduksia ym. Ja pieni haju normaalia, jos ei oo just pesty. Kyllä me miehen kanssa pestään alapäämme suunnilleen yhtä usein. Kommenttisi on ihan hassu. :)
Joillain naisilla on aivan käsittämättömän pahanhajuisia vehkeitä. Ei tee mieli työntää nenää lähellekään. Jos naiset joskus ihmettelette, miksi jokin lupaava suhde kariutuu yllättäen, ettekä keksi muuta syytä, niin se on tämä.
Minun sukelimeni ainakin haisevat törkeälle. Olen mies. Taidan painua tästä suihkuun.