Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen sukuelinten tuoksu parempi kuin naisilla?

Vierailija
14.07.2016 |

Jos ajatellaan asiaa hygienian kannalta. Emätinhän on vartalon sisällä oleva elin, jonka perustoiminto on erittää jatkuvasti. Käytännössä sitä ei voi koskaan saada yhtä puhtaaksi kuin miehen sukuelimiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukelimeni ainakin haisevat törkeälle. Olen mies. Taidan painua tästä suihkuun.

Vierailija
2/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, sitä on luettu iltapäivälehden viimeisin klikkaustenkerääjäuutinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuoksu ole kummassakaan. Haju se on.

Vierailija
4/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen ja pissanhajuinen uloke riippapalleineen. Pestään turhan harvoin.

Vai siistimpi versio, jota pestään takuuvarmasti paljon useammin.

Mietitäänpä.

Vierailija
5/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haistele muiden vehkeitä

Vierailija
6/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit iltalehteä?

Naisen ulkoiset synyttiet haisee helpommin voimakkaammalle johtuen anatomiasta. Itse värkkiähän ei ole tarkoituskaan pestä, koska se ei likaannu umpinaisena paikkana. Vapaan heiluna elin luonnollisesti tuulettuu paremmin..

Vierailija
7/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinhän on itsepuhdistuva elin toisin kuin penis. Jälkimmäinen on likaisempi. Ellet usko niin varaa aika gynekologille ihan vain juttelua varten.

Vierailija
8/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies pesee itsensä päivittäin. :) On joskus tullu kyllä eteen mies joka ei osannut pitää huolta hygieniastaan. Oli vehkeet mitkä tahansa, niin kerran kaksi kannattaa päivässä pestä. Se riittää. :) Ja ei naisten kuulu sieltä "sisältä" pestä. Se on puhdas, jos ei ole tulehduksia ym. Ja pieni haju normaalia, jos ei oo just pesty. Kyllä me miehen kanssa pestään alapäämme suunnilleen yhtä usein. Kommenttisi on ihan hassu. :)

Vierailija
9/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on aivan käsittämättömän pahanhajuisia vehkeitä. Ei tee mieli työntää nenää lähellekään. Jos naiset joskus ihmettelette, miksi jokin lupaava suhde kariutuu yllättäen, ettekä keksi muuta syytä, niin se on tämä.