Siis MIKÄ tätä miestä vaivaa?? Mielipiteitä kaivataan.
Olen tapaillut nyt seitsemän kuukautta yhtä miestä. Alussa oltiin enemmän yhdessä, mutta nykyään miehestä on tullut etäisempi. Nähdään harvemmin, ehkä kerran viikossa (vaikka asutaan viiden minuutin ajomatkan päässä), ei tule enää yöksi jne, ei viestittele enää yhtä paljon jne. Lupaa usein tulla käymään tai että tehdään jotain, eikä sitten tulekaan eikä edes vaivaudu ilmoittamaan mitään. Koskaan ei ole aikaa kuulemma tehdä mitään. Aiemmin oli myös mustasukkaisempi, nykyään ei tunnu välittävän kenen kanssa olen ja mitä teen. Tunnen olevani lähes ilmaa miehelle ja kaikki käytös viittaa siihen ettei häntä kiinnosta enää. Kuitenkin kun kysyn suoraan haluaako hän olla sinkku tai etsiä jonkun toisen, niin sanoo aina että ei halua ketään muuta. Kuitenkin oli pyörinyt Tinderissä pari päivää, kaverini bongasi ja kun mainitsin asiasta poisti hän lopulta profiilin ja sanoi ettei se ollut mitään. Just joo...
Käytös on ollut niin etäistä ja outoa jo jonkun aikaa, että olin jo ihan varma ettei hänestä enää kuulu, kunnes ilmestyi luokseni ja tuumiskeli kaiketi olevansa rakastunut minuun ja kyseli vieläkö tunnen jotain häntä kohtaan. Sanoi että hänellä on koko ajan kova ikävä, mutta ei kuulemma halua näyttää sitä. Aina kun näemme (harvoin) sanoo hän miten paljon hän tykkää minusta, halailee ja suukottelee. Mutta muutoin tunnen olevani turhake. Mies on töissä pitkiä päiviä ja lähes joka viikonloppukin, sanoo olevansa todella stressaantunut. Ymmärrän pitkät työpäivät, mutta enää hän ei ehdi KOSKAAN tehdä mitään yhdessä, ei edes vapaapäivinä.
Stressistäkö tällainen käytös johtuu vai mitä tämä on? On muka rakastunut minuun ja pyörii silti Tinderissä eikä koskaan ehdi tekemään mitään? En ymmärrä yhtään mitä tämä on.
Kommentit (31)
Roikottaa. Ja älä anna roikottaa. Otat asian puheeksi ja ole täysin suorapuheinen. Ilmaise mitä sinä haluat ja tarvitset. Sanot että suhteenne täytyy muuttua ja miehen täytyy alkaa panostaa siihen ja jos hän ei ole valmis tähän, niin sinä kävelet. Jos mies yrittää jotain, että tarvitsee enemmän aikaa miettiäkseen, niin sanot ettei käy, koska tilanne on jatkunut tuollaisena niin pitkään. Sitten toteutat aikeesi ja lähdet, jos ette ole samalla viivalla. Äläkä enää mene miehen luo takaisin, vaikka tulisi kuinka yksinäistä tai ikävä.
Ajattelinkin etten ota nyt yhteyttä ollenkaan ja kun mies taas ottaa yhteyttä itse sanon etten voi jatkaa enää. Pahinta on että itse rakastuin oikeasti ja nyt sitten saa kärsiä.
Ap
On sinun kanssa kunnes löytää paremman. Miksi suostut tuollaiseen?
Juokse karkuun ja vähän helvetin nopeasti. Hyvällä ystävälläni oli juuri tuollainen mies ja suhde kaatui lopulta vahinkoraskauteen.
Mies häipyi välittömästi ja ystäväni päätyi yh-äidiksi. Mies ei kyllä tiedä mitä menettää sillä vauva on aivan valloittava pakkaus <3
Ei sitä mikään vaivaa. Se on vaan tajunnut ettet sä olekaan ihan sitä mitä se etsii. Ulkonäkö, luonne, äly tms ei vastaa vaatimuksia. Sitä sattuu, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Sun täytyy vaan laskea omia standartejasi, niin säkin löydät mielä jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä mikään vaivaa. Se on vaan tajunnut ettet sä olekaan ihan sitä mitä se etsii. Ulkonäkö, luonne, äly tms ei vastaa vaatimuksia. Sitä sattuu, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Sun täytyy vaan laskea omia standartejasi, niin säkin löydät mielä jonkun.
wtf miks pitää laskea omia standardeja siksi että joku mies ei osaa päättää haluaako olla suhteessa vai ei?
Kuten muutkin jo sanoivat: jätä se sika. Ja sen jälkeen: katso peiliin, ja mieti, mikä osa sinussa tarvitsi tätä takertuvaa rakkautta (sinun puoleltasi), miksi suostuit noin huonosti kohdeltavaksi.
Löydät takuulla paremman!
Ajattele järjellä, äläkä tunteella. Älä ole tyhmä!!
Olet varalla, kunnes uusi suhde on varmistettu ja plakkarissa. Ei halua jättää sinua, jos uuden kanssa ei onnistukaan niin jäisi yksin...